Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο των θερινών εκπτώσεων του 2023, το 21% των εμπόρων δήλωσε ότι έκανε καλύτερο τζίρο, το 18,8% δήλωσε ότι έκανε τον ίδιο τζίρο και χειρότερο τζίρο δήλωσε ότι έκανε το 58,7%.
Όσον αφορά τις προσδοκίες για την πορεία των πωλήσεων το επόμενο εξάμηνο το 32,4% των ερωτηθέντων απάντησαν πως θα αυξηθούν, το 32,2% των ερωτηθέντων απάντησαν πως θα παραμείνουν σταθερές, το 21,7% των ερωτηθέντων απάντησαν πως θα μειωθούν και το 13,7% των ερωτηθέντων απάντησαν πως δεν ξέρουν/δεν απαντούν.
Σε ερώτηση για τον βαθμό που τους επηρέασε η ψηφιακή διασύνδεση με τις Δημόσιες Υπηρεσίες, 78% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε ελάχιστα έως καθόλου. Το 6,6% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε θετικά σε μικρό βαθμό. 3,2% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε θετικά σε σημαντικό βαθμό. 6,1% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε αρνητικά σε μικρό βαθμό. 4,6% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε αρνητικά σε σημαντικό βαθμό και 1,5% δεν απάντησε.
Σε σχέση με τους παράγοντες που επηρεάζουν τον εμπορικό κόσμο την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, 26,8% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε περισσότερο από την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας, 14,1% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε περισσότερο από την διασύνδεση των ταμειακών μηχανών και των POS με την ΑΑΔΕ. 16,8% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε περισσότερο από την φορολόγηση τεκμαρτού εισοδήματος αυτοαπασχολούμενων και επαγγελματιών. 26,1% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η λειτουργία της επιχείρησής τους επηρεάστηκε περισσότερο από το κόστος συναλλαγών του τραπεζικού συστήματος και τέλος, 16,1% δεν απάντησε.