british airways
Οικονομία

Πρόστιμο "μαμούθ" στην British Airways για διαρροή προσωπικών δεδομένων πελατών

Πρόστιμο ρεκόρ στη British Airways για την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε 2018 επέβαλε η βρετανική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Η British Airways καλείται να καταβάλλει 20 εκατ. στερλίνες, η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα τέτοια ποινή, για την αδυναμία της να προστατεύσει προσωπικά και οικονομικά στοιχεία περισσότερων από 400.000 πελατών της, κατά τη διάρκεια κυβερνοεπίθεσης πριν δύο χρόνια.

Ειδικότερα, η ICO ανέφερε ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η BA θα έπρεπε να έχει αναγνωρίσει τις αδυναμίες στο σύστημα ασφαλείας της και να τις έχει αντιμετωπίσει με τα διαθέσιμα τότε μέτρα, ώστε να είχε αποτρέψει την παραβίαση των δεδομένων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

“Η αποτυχία της να λάβει μέτρα ήταν απαράδεκτη και επηρέασε εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών”, κάτι που πιθανόν να προκάλεσε κάποια αναστάτωση και άγχος, σημείωσε η Αρχή.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε ότι ενημέρωσε τους πελάτες της μόλις αντιλήφθηκε την επίθεση.

Σημειώνεται πως το πρόστιμο είναι σημαντικά μικρότερο από το ποσό των 183,4 εκατ. στερλινών που είχε προτείνει πέρυσι η ICO, εν μέρει λόγω της κρίσης που υφίσταται σήμερα ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών εξαιτίας της COVID-19.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, η ICO ανέφερε στην ανακοίνωσή της ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η BA δεν αντελήφθη την επίθεση στις 22 Ιουνίου 2018, αλλά ενημερώθηκε από τρίτο μέρος περισσότερο από δύο μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 5 Σεπτεμβρίου.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι δεν είναι σαφές αν και πότε θα αντιλαμβανόταν την επίθεση η ίδια η εταιρεία. «Αυτό θεωρήθηκε σοβαρή αδυναμία, λόγω του αριθμού των πολιτών που επηρεάστηκαν και επειδή η όποια πιθανή οικονομική ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σημαντική», σημείωσε η εποπτική Αρχή.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ