Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κάρλος Μπρίτο, απέδωσε την πτώση στη μείωση της κατανάλωσης στην Κίνα, καθώς ο κόσμος έχει κόψει τις εξόδους λόγω του ιού.
Η εταιρεία της μεξικάνικης μπύρας Corona κατέγραψε το χειρότερο τετράμηνο σε πωλήσεις εδώ και 10 χρόνια εξαιτίας του κορονοϊού! Η μπύρα που, για… κακή της τύχη, έχει το ίδιο όνομα με το πρώτο συνθετικό του κορονοϊού (coronavirus στα αγγλικά) είδε τα κέρδη της να μειώνονται κατά 170 εκατ. δολάρια, μόνο στην Κίνα, από τότε που εξαπλώθηκε η νέα ασθένεια. Μάλιστα, όπως αναφέρει η Independent, η πτώση σημειώθηκε την εποχή που παραδοσιακά αυξάνεται πολύ η κατανάλωση μπίρας, λόγω της κινεζικής πρωτοχρονιάς – τον Φεβρουάριο.
Πρόκειται για την αμερικανική εταιρεία-κολοσσό στον χώρο της ζυθοποιίας, Anheuser-Busch, στην οποία ανήκουν επίσης μερικές από τις δημοφιλέστερες μπίρες διεθνώς, όπως οι Budweiser, Stella Artois και Beck’s. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κάρλος Μπρίτο, απέδωσε την πτώση στη μείωση της κατανάλωσης στην Κίνα, καθώς ο κόσμος έχει κόψει τις εξόδους λόγω του ιού.