Ρωσία
Ενημερώθηκε στις:

Ρώσος πρώην σχεδιαστής του Sukhoi Design Bureau: Τραγική κατάσταση - Προειδοποιεί για προβλήματα με στρατιωτικά αεροσκάφη

Ο Vadim Lukashevich, πρώην σχεδιαστής του Sukhoi Design Bureau, πιστεύει ότι οι Ρώσοι μηχανικοί έχουν χάσει σε μεγάλο βαθμό την κουλτούρα του σχεδιασμού στρατιωτικών αεροσκαφών. Προειδοποίησε ότι θα πρέπει να δοθεί προσοχή σε αυτό, διαφορετικά δεν θα υπάρχει τίποτα για να πετάξει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όπως σημείωσε ο ειδικός σε συνέντευξή του στο κανάλι Telegram Radiotochka NSN, υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με την ορατότητα στην εμβέλεια των ραντάρ σχετικά με το νέο ρωσικό μαχητικό Su-57. Ταυτόχρονα, τόνισε ότι είναι απαραίτητο να γίνει αυτή η ανάπτυξη ενός πλήρους μαχητικού αεροσκάφους πέμπτης γενιάς και να προμηθευτεί με τουλάχιστον 60-70 παραγγελθέντα μαχητικά, η Ρωσική πολεμική αεροπορία.

Το Su-57, όπως προαναφέρθηκε, προορίζεται να αποτελέσει το πρώτο μιας νέας γενιάς ρωσικών μαχητικών ένα νέο κεφάλαιο σε σχέση με τις αναβαθμισμένες/ εκσυγχρονισμένες εκδόσεις των σοβιετικών μαχητικών, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ρωσικής αεροπορίας. Σχεδιάστηκε εξαρχής έχοντας κατά νου τα stealth χαρακτηριστικά και παρουσιάζεται ως ένα μαχητικό 5ης γενεάς, στην ίδια κατηγορία με το F-22, το F-35 και το κινεζικό J-20.

Η ανάπτυξη του Su-57 υπέφερε από έλλειψη χρημάτων και τεχνικά προβλήματα, που οφείλονται σε μεγάλο βαθμό από το μεγάλο χρονικό διάστημα που η Ρωσία ήταν εκτός της «αρένας» της ανάπτυξης νέων μαχητικών. Ακόμη, η Ρωσία δεν είχε ποτέ ως τώρα κατασκευάσει ένα stealth μαχητικό από την αρχή, και υπήρξε επίσης θέμα με τους κινητήρες.

Ο Lukashevich  πιστεύει επίσης ότι, η Ρωσία χρειάζεται να δημιουργήσει ένα νέο στρατηγικό βομβαρδιστικό, αφού «υπάρχουν περισσότερα Tu-160 για παρελάσεις τώρα», αφού δεν πληρούν τις σύγχρονες απαιτήσεις.

«Χρειαζόμαστε επίσης νέα στρατιωτικά μεταφορικά αεροσκάφη, γιατί το An-124 Ruslan εξαντλεί ήδη τη διάρκεια πτήσης του», τόνισε ο ειδικός, προσθέτοντας ότι το Il-76 έχει επίσης εξαντληθεί.

«Η τελευταία εξέλιξη του Il-112, που υποτίθεται ότι θα αντικαταστήσει τα An-24 και An-26, έδειξε ότι η σχεδιαστική κουλτούρα έχει σε μεγάλο βαθμό χαθεί», είπε ο Lukashevich, εξηγώντας ότι ο πελάτης αρνήθηκε αυτό το αεροσκάφος επειδή αποδείχθηκε ότι είναι πολύ βαρύ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν εξαντληθεί ολόκληρος ο πόρος του  An-26, κάτι που μπορεί να συμβεί σε δύο χρόνια, «δεν θα υπάρχει τίποτα για να πετάξει».

Στην πολιτική αεροπορία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα, είναι απαραίτητο να διευθετηθεί η παραγωγή του αεροσκάφους MS-21, αποκαλώντας την κατάσταση σε αυτόν τον τομέα «χειρότερη από ότι στον στρατό, επειδή απλώς δεν υπάρχει τίποτα για να πετάξετε».

«Αν μιλάμε για την αεροπορική βιομηχανία γενικά και αν μπορούμε να την ανεβάσουμε σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο, τότε θα απαντήσω: όχι», συνόψισε ο Lukashevich.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ