Όσοι εντοπίζουν αυξημένο βαθμό δυσκολίας στο σύστημα εξετάσεων οδήγησης στην Ελλάδα, σίγουρα θα αναθεωρήσουν εφόσον παρακολουθήσουν την ακραία επίπονη δοκιμασία που εφαρμόζεται στην Κίνα.
Αρκετοί είναι οι υποψήφιοι οδηγοί στη χώρα μας που χαρακτηρίζουν δύσκολο το πρακτικό σκέλος των εξετάσεων απόκτησης διπλώματος οδήγησης, ζητώντας να μειωθεί ο βαθμός δυσκολίας.
Ειδικότερα, θεωρούν «βουνό» τη δοκιμασία οπισθογωνίας, και ταυτόχρονα θα επιθυμούσαν να «χαλαρώσουν» οι απαιτήσεις των εξεταστών κατά τη δοκιμασία της στάθμευσης παράλληλα με το πεζοδρόμιο.
Από την άλλη, ακόμα και οι πιο «σκληροί» πολέμιοι του υφιστάμενου συστήματος ίσως… μαλακώσουν εφόσον παρακολουθήσουν τις ακραίες δοκιμασίες που υποβάλλονται οι υποψήφιοι οδηγοί στην Κίνα.
Ξεκινώντας από το θεωρητικό σκέλος των εξετάσεων, εν αντιθέσει με το τεστ των 30 ερωτήσεων που ισχύει στην Ελλάδα, στην Κίνα οι μαθητές οφείλουν να απαντήσουν σε 100 ερωτήσεις.
Όσον αφορά το πρακτικό σκέλος, αυτό χωρίζεται σε δύο τμήματα: Το ένα αφορά κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο (όπως και στη χώρα μας), ενώ το δεύτερο αφορά σε ένα τεστ οδηγικών ικανοτήτων, το οποίο θα τρόμαζε ακόμα και τους οδηγούς της… Formula 1.
Όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Twitter, συγκεντρώνοντας πάνω από 178 εκατ. προβολές, οι υποψήφιοι οδηγοί καλούνται να κινηθούν με ευλαβική ακρίβεια μέσα σε στενές λωρίδες που έχουν οριοθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εκτοξεύουν τον βαθμό δυσκολίας.
Χωρίς να ξεφεύγουν από τα οριοθετημένα τμήματα στην άσφαλτο, οι υποψήφιοι οδηγοί πρέπει να κινηθούν με ακρίβεια σε κύκλους, την ίδια ώρα που απαιτείται να φέρουν εις πέρας με την όπισθεν απότομες στροφές και δύσκολες ανηφόρες.