Μήνες αφότου κήρυξε το V-22 Osprey ασφαλές για χρήση, το Πεντάγωνο καταργεί «ένα υποσύνολο» του στόλου λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια που θα απαιτήσουν την εγκατάσταση ενός ανταλλακτικού. Ωστόσο, το τμήμα ασχολείται με το πώς ακριβώς θα προσγειωθούν και πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να πετάξουν ξανά.
Η απόσυρση του αεροσκάφους πολλαπλών αποστολών που χρησιμοποιείται από διεθνείς συμμάχους και τρεις στρατιωτικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, το Σώμα Πεζοναυτών, το Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία, έρχεται μήνες αφότου η Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων της Πολεμικής Αεροπορίας καθήλωσε τον δικό της στόλο Osprey τον Αύγουστο μετά από έναν «αυξημένο αριθμό συμβάντων ασφαλείας» που αφορά ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη, όπως αναφέρθηκε από το Breaking Defense. Η Πολεμική Αεροπορία αργότερα ήρε την απόφαση στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Ωστόσο, οι ερευνητές έκτοτε κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όταν το αεροσκάφος φτάσει σε έναν ορισμένο αριθμό ωρών πτήσης, το «συγκρότημα πτερυγίων εισόδου» πρέπει να αντικατασταθεί για να συνεχίσει να πετάει με ασφάλεια το Osprey, δήλωσε αξιωματούχος της άμυνας στους δημοσιογράφους σε ενημέρωση του Σαββάτου. Το συγκρότημα πτερυγίων εισόδου συνδέει τον κινητήρα του αεροσκάφους με το σύστημα μετάδοσης κίνησης και μέσα σε αυτό το συγκρότημα βρίσκεται ο συμπλέκτης.
«Αυτή η σύσταση βασίζεται σε μια προοδευτική αύξηση στις εμπλοκές σκληρού συμπλέκτη και σε συνεχή μηχανική ανάλυση», είπε ο αξιωματούχος. «Το δελτίο του στόλου προσδιορίζει αεροσκάφη με συγκροτήματα πτερυγίων εισόδου πάνω από ένα προκαθορισμένο όριο ώρας πτήσης και την απαίτηση αντικατάστασης αυτού του εξαρτήματος. Μόλις αντικατασταθεί, το αεροσκάφος θα επιστρέψει στην κατάσταση πτήσης.»
Παρά το γεγονός ότι πιέστηκε από πολλούς δημοσιογράφους, ο αξιωματούχος της άμυνας αρνήθηκε να δώσει οποιονδήποτε χαρακτηρισμό για το πόσα V-22 έχουν επηρεαστεί από το νέο δελτίο του στόλου, δηλώνοντας μόνο ότι ήταν ένα «υποσύνολο» — μια ευρέως ανοιχτή δήλωση που θα μπορούσε να σημαίνει οτιδήποτε μια μικρή χούφτα έως μια μεγάλη πλειονότητα. Ο αξιωματούχος αρνήθηκε επίσης να παράσχει πόσες ώρες πτήσης ενεργοποιούν την αντικατάσταση.
Όσον αφορά την επίλυση του προβλήματος, ο αξιωματούχος της άμυνας είπε ότι η αντικατάσταση του συγκροτήματος πτερυγίων εισόδου μπορεί να γίνει σε επίπεδο μοίρας και ότι οι αρμόδιες μονάδες θα είναι σε θέση να ξεκινήσουν αυτή τη διαδικασία αμέσως. Οι υπηρεσίες συνεργάζονται επίσης με τον κύριο εργολάβο του V-22 Bell-Boeing για τη διεξαγωγή εργαστηριακών δοκιμών και ανάλυσης δεδομένων. Υπάρχει επίσης μια συνεχής προσπάθεια επανασχεδιασμού του συμπλέκτη ως μέρος μιας μακροπρόθεσμης λύσης, είπαν.
«Η Bell-Boeing, η πρωταρχική για αυτό το αεροσκάφος, εμπλέκεται πολύ σε όλες αυτές τις γραμμές προσπάθειας», είπε ο αξιωματούχος της άμυνας. «Μόλις αντικατασταθεί το IQA, το αεροσκάφος μπορεί να επιστρέψει στην πτήση και δεν θα απαιτείται αντικατάσταση για χρόνια. Τα χρονοδιαγράμματα για την επίτευξη αυτού του ορίου βασίζονται στο συνολικό χρόνο πτήσης στο στοιχείο και θα ποικίλλουν.»
Οι παραλλαγές Osprey περιλαμβάνουν το CV-22 της Πολεμικής Αεροπορίας, το MV-22 του Σώματος Πεζοναυτών και το CMV-22B του Ναυτικού. Ο ιαπωνικός στρατός πετά επίσης τη δική του παραλλαγή V-22. Ο Αμερικανός αξιωματούχος είπε ότι οι Ιάπωνες αξιωματούχοι που επιβλέπουν τον στόλο V-22 αυτής της χώρας λαμβάνουν την ίδια υποστήριξη και πληροφορίες με τις στρατιωτικές υπηρεσίες των ΗΠΑ.
Ενώ η Πολεμική Αεροπορία έκλεισε τον στόλο της V-22 για επιθεωρήσεις ασφαλείας το καλοκαίρι, το Σώμα Πεζοναυτών δεν το έκανε, αντίθετα επέμεινε ότι οι πιλότοι τους μπορούσαν να αντισταθμίσουν το πρόβλημα και το έκαναν για αρκετό καιρό.