Στα μέσα Ιουλίου, το Συμβούλιο Αστυνομίας και Συνοριοφυλακής (PPA) παρέλαβε ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας στη Θάλασσα, το οποίο βοηθά στη φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων, στην εκτέλεση επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης και στην ανίχνευση θαλάσσιας ρύπανσης.
Ένα Textron Aerosonde περιπολεί τη Βαλτική Θάλασσα μεταξύ Σουηδίας και Εσθονίας. Στην Εσθονία, το αεροσκάφος θα βρίσκεται με το πλήρωμα στη Saaremaa, σύμφωνα με τα τρέχοντα σχέδια, μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με την Marge Kohtla, επικεφαλής του ομίλου θαλάσσιας ασφάλειας του ΟΛΠ, προσφέρει έναν εξαιρετικό τρόπο παρακολούθησης της θαλάσσιας περιοχής, που υποστηρίζει το ήδη υπάρχον σύστημα θαλάσσιας επιτήρησης, τα πλοία του ΟΛΠ, τα μικρότερα σκάφη και τα αεροσκάφη του ΟΛΠ.
Να επισημάνουμε ότι το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, έχει αρχίσει να τα χρησιμοποιεί σε αντιτορπιλικά από τον Απρίλιο. Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος, θα παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για το τι συμβαίνει στη θάλασσα.
Σχετικά με το Aerosonde SUAS
Σχεδιασμένο για εκστρατείες στη ξηρά και στη θάλασσα και εξοπλισμένο για ταυτόχρονη ημέρα/νύχτα βίντεο πλήρους κίνησης, ρελέ επικοινωνιών, ευφυΐα σημάτων και ωφέλιμο φορτίο επιλεγμένο από τον χρήστη σε μία πτήση, το Aerosonde Small Unmanned Aircraft System (SUAS) της Textron Systems προσφέρει από μόνο του απόδοση πολλαπλών αποστολών σε μια κατηγορία. Είναι αποδεδειγμένο με περισσότερες από 500.000 ώρες πτήσης, συμπεριλαμβανομένης της ζέστης της ερήμου και του κρύου της Αρκτικής.
Χαρακτηριστικά συστήματος
- Εκστρατευτικές επιχειρήσεις στη ξηρά ή στη θάλασσα
- Τροφοδοτείται από κινητήρα βαρέως καυσίμου Lycoming EL-005 για αξιοπιστία καθορισμού κριτηρίων
- Συγκαλυμμένη λειτουργία, με αμελητέα οπτική και ακουστική υπογραφή
- ωφέλιμα φορτία πολλαπλής νοημοσύνης (multi-INT), π.χ. ηλεκτρονικός πόλεμος (EW) και ρελέ επικοινωνιών, σε μία πτήση
Διαθέσιμες δυνατότητες ωφέλιμου φορτίου:
- Βίντεο πλήρους κίνησης (FMV) και απεικόνιση ημέρας/νύχτας
- Ρελέ φωνητικών επικοινωνιών
- Ad-hoc δικτύωση (MANET)
- Ραντάρ συνθετικού διαφράγματος (SAR)
- EW
- Ευφυΐα σημάτων (SIGINT)
- Επικοινωνιακή ευφυΐα (COMINT)
- τρισδιάστατη χαρτογράφηση
- Συστήματα αυτόματης αναγνώρισης (AIS)
Βασικά Δεδομένα
Σταθερή πτέρυγα Aerosonde ® |
Aerosonde ® HQ | |
Φορτίο επί πληρωμή | Έως 20 λίβρες (9,1 κιλά) έως 200 W | 15 λίβρες |
Max Wingspan | 12,0 πόδια (3,7 μ.) | 12,0 πόδια (3,7 μ.) |
Οροφή | 15.000 πόδια (4.572 μ.) | 10.000 πόδια |
Εύρος | 140 km (75 nm) | 140 km (75 nm) |
Μέγιστο υψόμετρο απογείωσης | 8.000 πόδια (2.438 μ.) | 7.000 πόδια |
Δυνατότητα UHF-, L-, S- και C-Band | Ναί | Ναί |
Βάρος | 80 λίβρες (36,4 κιλά) | 105 λίβρες |
Αντοχή | 14+ ώρες | 8 ώρες (με ωφέλιμο φορτίο 10 λίβρες) |
Αυτοματοποιημένη εκκίνηση και ανάκτηση | Μονό σύστημα με υδραυλικό πνευματικό εκτοξευτή και ανάκτηση διχτυού | Δυνατότητα κατακόρυφης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL). |
Ταχύτητα αέρα | 45-65 kt | 45-65 kt |
Υψόμετρο μετάβασης | N/A | 50-150 πόδια πάνω από το επίπεδο του εδάφους |