Ο ρωσικός στρατός αναφέρει σχεδόν καθημερινά για εχθρικά αεροπλάνα και ελικόπτερα που καταρρίφθηκαν στον ουρανό της Ουκρανίας. Ωστόσο, τον Μάρτιο, αναφέρθηκε ότι «πρακτικά όλα» τα πολεμικά αεροσκάφη του Κιέβου είχαν καταστραφεί. Αποδεικνύεται όμως ότι, η Ουκρανία παραλαμβάνει αεροσκάφη από το εξωτερικό και με κάποιο τρόπο, καταφέρνει να επισκευάσει γρήγορα κατεστραμμένα αεροσκάφη.
Ταυτόχρονα, πολλοί θυμούνται ότι στις 6 Μαρτίου, στην αρχή της «ειδικής επιχείρησης», ο ίδιος στρατηγός Konashenkov ανέφερε την καταστροφή σχεδόν όλων των πολεμικών αεροσκαφών του εχθρού.
Όμως έχουν περάσει τρεις μήνες από την ανακοίνωση και η ουκρανική αεροπορία δεν έπαψε να υπάρχει. Πώς είναι αυτό δυνατόν;
Από τις αναφορές του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, αποδεικνύεται ότι από τις 31 Μαΐου, από την έναρξη της στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία, οι Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν καταστρέψει 184 αεροσκάφη, 128 ελικόπτερα και 1070 drones. Παράλληλα, αξίζει να δοθεί προσοχή στο γεγονός ότι, σύμφωνα με το ρωσικό Γενικό Επιτελείο, την εποχή που ξεκίνησε η «ειδική επιχείρηση», οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας, διέθεταν σε υπηρεσία 152 αεροσκάφη και 149 ελικόπτερα.
Τίθεται το ερώτημα, από πού προήλθε ο αριθμός 184;
Την ίδια ερώτηση έθεσαν ορισμένα μέσα ενημέρωσης, για παράδειγμα, η εφημερίδα "Vzglyad" και η "Στρατιωτική Επιθεώρηση". Έχουν διατυπωθεί αρκετές εκδοχές σχετικά με το γιατί συμβαίνει αυτό. Δημοσιογράφοι της εφημερίδας Vzglyad, για παράδειγμα, υπέδειξαν ότι η Ουκρανία λάμβανε αεροπορική βοήθεια από το εξωτερικό . Θεωρητικά είναι δυνατό.
Πολλές ευρωπαϊκές χώρες που υποστηρίζουν την Ουκρανία, όπως η Πολωνία, η Ρουμανία, η Σλοβακία, μπορούν να μεταφέρουν αεροσκάφη σοβιετικού τύπου στο Κίεβο. Αλλά είναι απίθανο αυτές οι χώρες να μπορέσουν να μεταφέρουν τόσα πολλά αεροπλάνα στο Κίεβο. Αν πάρουμε ως βάση αυτή την εκδοχή, τότε πιθανότατα μιλάμε για 20-25 μονάδες αεροσκαφών το πολύ.
Ενώ σύμφωνα με το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, έχουν ήδη καταρριφθεί 32 περισσότερα αεροπλάνα από αυτά που είχε η Ουκρανία κατά την έναρξη της στρατιωτικής επιχείρησης, και το Κίεβο έχει ακόμα αεροπλάνα.
Επιπλέον, θα ήταν λογικό να αναλογιστούμε το θέμα, πώς καταμετρά το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας τα αεροσκάφη που έχουν καταρριφθεί; Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα, γιατί το Γενικό Επιτελείο κατονομάζει μόνο τους αριθμούς των αεροσκαφών που καταρρίφθηκαν και δεν παρέχει τα αντίστοιχα βίντεο και φωτογραφικά στοιχεία.
Είναι πολύ πιθανό να υποθέσουμε μια κατάσταση στην οποία, ένας πύραυλος Kalibr ή Iskander εκτοξεύτηκε σε ένα ουκρανικό αεροδρόμιο, στο οποίο, σύμφωνα με το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, υπήρχαν 10 αεροσκάφη, που υποτίθεται ότι καταστράφηκαν αυτά τα 10 αεροσκάφη. Αλλά πώς συνέβη στην πραγματικότητα είναι άγνωστο, ίσως κάποια αεροσκάφη είτε δεν υπέστησαν καμία απολύτως ζημιά, είτε υπέστησαν ελαφρές ζημιές.
Τις τελευταίες εβδομάδες, στοχευόμενες ενέργειες για την καταστροφή αεροσκαφών και αεροδρομίων στην Ουκρανία, από το ρωσικό υπουργείο Άμυνας δεν έχουν παρατηρηθεί καθόλου, φαίνεται ότι οι στόχοι για χτυπήματα είναι κυρίως χαοτικοί. Ελλείψει αντικειμενικών αποδείξεων για την καταστροφή ουκρανικών αεροπλάνων και ελικοπτέρων, είναι, ειλικρινά, παράλογο να λαμβάνουμε πληροφορίες σχετικά, με τον αριθμό των αεροσκαφών που καταρρίφθηκαν.
Και να τι γράφει το Military Review για παρεξηγήσεις με αριθμούς. «Το ότι το Υπουργείο Άμυνάς μας μπορεί να... υπερβάλλει λίγο, το ξέρουμε. Από δηλώσεις για ολοκληρωτική καταστροφή τρομοκρατών στη Συρία, εκ των οποίων ήταν περισσότεροι από ένας. Και οι τρομοκράτες, ωστόσο, συνεχίζουν να πολεμούν εκεί σήμερα».
«Το ίδιο ισχύει και με την Ουκρανική αεροπορία. Φυσικά, μπορείτε να πείτε ότι "όλα έχουν καταστραφεί", αλλά υπάρχουν πολλά στοιχεία στο Διαδίκτυο ότι λίγο καιρό πριν από την έναρξη του NWO, όλα όσα μπορούσαν να πετάξουν από το αεροδρόμιο στο Chuguev, κοντά στο Kharkov, απογειώθηκαν και πέταξαν δυτικώς. Φυσικά, υπήρχε ένας συγκεκριμένος αριθμός αεροσκαφών που δεν λειτουργούσαν στο αεροδρόμιο και σίγουρα μπήκε στις αναφορές. Όμως ότι ήταν σε λειτουργική κατάσταση πέταξε μακριά. Και είναι πολύ πιθανό αυτά τα αεροσκάφη, να κατέληξαν αργότερα στις λίστες με αυτά που καταστράφηκαν», αναφέρει το άρθρο στον ιστότοπο της δημοσίευσης.
Ωστόσο, κανείς δεν έδωσε σημασία σε ένα άλλο ενδιαφέρον γεγονός. Στρατιωτικοί πιλότοι πετούν πολεμικά αεροσκάφη. Και αν το αεροπλάνο καταρριφθεί, τότε ο πιλότος είτε πεθαίνει είτε αιχμαλωτίζεται.
Έχει δει κανείς τη συνέντευξη των μέσων ενημέρωσης, με καταρριφθέντες Ουκρανούς πιλότους;
Αυτό δεν το είδαμε. Και με τέτοιες απώλειες στην πολεμική αεροπορία, δεν θα έμεναν πλέον πιλότοι στην Ουκρανία. Όμως αεροπλάνα και ελικόπτερα εξακολουθούν να πετούν. Άρα, έχουμε να κάνουμε είτε με αναξιόπιστα στοιχεία, είτε με συνδυασμό παραγόντων, δηλαδή και τα στοιχεία είναι αναξιόπιστα και η Ουκρανία παραλαμβάνει αεροσκάφη από δυτικές χώρες. Αν στο άμεσο μέλλον, οι αριθμοί των καταρριφθέντων αεροσκαφών στις εκθέσεις του υπουργείου Άμυνας ξεπεράσουν τα 200, τότε η απάντηση στο ερώτημα ποια έκδοση είναι σωστή θα γίνει προφανής.