Ένοπλες Συρράξεις
Ενημερώθηκε στις:

Αποκαλύφθηκαν οι μελλοντικές αναβαθμίσεις του F-22 Raptor

Στο Πενταπόσταγμα, σε άρθρο μας αναφέραμε: Το F-22 χρησιμοποιείται για τη δοκιμή των δυνατοτήτων Next Generation Air Dominance (NGAD).

Το πρόγραμμα F-22 επιχειρεί να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα χρησιμοποιώντας τη μεταφορά τεχνολογίας, τόσο στο χαρτοφυλάκιο Next Generation Air Dominance (NGAD) όσο και από το χαρτοφυλάκιο NGAD με βάση τις αναδυόμενες απειλές, τις προτεραιότητες AF και τη χωρητικότητα του αγωγού ανάπτυξης. Η ενσωμάτωση τεχνολογιών που έχουν αναπτυχθεί από το NGAD θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη, την ενσωμάτωση και τη δοκιμή δυνατοτήτων στο οπλικό σύστημα F-22.

Αναφέραμε μάλιστα ότι, η εμβέλεια του F-22 ήταν πάντα η μεγαλύτερη αδυναμία του και οι εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου είναι ένα κρίσιμο συστατικό για την εκτέλεση πολεμικών επιχειρήσεων, σε μεγάλες αποστάσεις του Ειρηνικού ενάντια σε έναν σημαντικό αντίπαλο - την Κίνα. Η απόκτηση του F-22 πιο αεροδυναμικά αποτελεσματικών δεξαμενών, με πυλώνες που μπορούν να εκτοξευθούν χωρίς να διαταραχθεί σημαντικά η ικανότητα αποφυγής ραντάρ του τζετ, θα ήταν ένα σημαντικό πλεονέκτημα και θα βοηθούσε να διατηρήσει το F-22 σχετικό. 

Σύμφωνα με το the-war-zone, εθεάθησαν τρία F-22 εξοπλισμένα με δεξαμενές καυσίμου με μοναδική εμφάνιση και πολύπλευρους λοβούς κάτω από τα φτερά τους. «Το  ένα μάλιστα εκτοξεύει επίσης έναν πύραυλο που δεν έχουμε ξαναδεί», αναφέρει.

Ο επικεφαλής της Διοίκησης Αεροπορικής Μάχης της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, στρατηγός Μαρκ Κέλι, δημοσίευσε:

«Μετά από 15 χρόνια, σήμερα, μετά από μια 12λεπτη παράσταση του Maj. Paul "Max" Moga εδώ στο Langley, η ACC έδωσε στην επίδειξη F-22A Raptor την επίσημη σφραγίδα έγκρισης για μελλοντικές αεροπορικές εκθέσεις. Εκείνη την εποχή, το F-22 ήταν το μοναδικό μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς στον κόσμο, πιο προηγμένο και πιο ικανό από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο όσον αφορά τους ελιγμούς, το stealth,  τα ενσωματωμένα αεροσκάφη και τη βελτιωμένη υποστήριξη», ανέφερε.

https://www.instagram.com/p/Cc29pcwuMr9/?utm_source=ig_web_copy_link

Το πρώτο  χαρακτηριστικό είναι  ότι, το ζεύγος των πολύπλευρων λοβών κάτω πτερυγίων συνδέονται με τα εξωτερικά σκληρά σημεία κάτω πτερυγίων του F-22.  Αν και δεν είναι απολύτως σαφές ποιος είναι ο ακριβής σκοπός τους, η ανάλυσή δείχνει ότι πρόκειται για ένα υποσχόμενο σύστημα αναζήτησης και παρακολούθησης υπέρυθρων από καιρό και πιθανώς ένα pod ηλεκτρονικού πολέμου. 

Στη συνέχεια, υπάρχουν οι πολύ μοναδικές δεξαμενές καυσίμων. Μέχρι την κυκλοφορία των βιβλίων με τα στοιχεία του προϋπολογισμού στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, αυτά θα ήταν μια αινιγματική προσθήκη. Ωστόσο, όπως αναφέραμε σε άρθρο μας , το F-22 πρόκειται να αποκτήσει νέες δεξαμενές καυσίμου και πυλώνες που είναι πιο αποτελεσματικές και πιο κρυφές, από τους προκατόχους τους 600 γαλονίων.

Όπως σημειώσαμε στο πρόσφατο άρθρο μας, σχετικά με τις διαφαινόμενες αναβαθμίσεις του F-22 και τη νέα στενή σχέση του τύπου με το πρόγραμμα Next Generation Air Dominance (NGAD), η προσθήκη αυτών των νέων δεξαμενών και πυλώνων είναι απολύτως λογική.

Αυτή η πρωτοβουλία για τις δεξαμενές και τους πυλώνες χαμηλής έλξης είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, καθώς αποτελεί επίσης μέρος του ATD, το οποίο επίσης συνδέεται με τη ρύθμιση δοκιμών και ολοκλήρωσης τεχνολογιών NGAD. Το F-22 πετάει επιχειρησιακά με  δεξαμενές καυσίμου 600 γαλονιών εδώ και χρόνια, καθώς και πυλώνες που μπορούν να εκτοξευθούν με αυτά. 

Ενώ η απώλεια των δεξαμενών και των πυλώνων κατά την πτήση, θα εξακολουθούσε να αφήνει το F-22 με υποβαθμισμένη διατομή ραντάρ - τα σημεία σύνδεσης και οι υδραυλικές εγκαταστάσεις θα εξακολουθούσαν να είναι εν μέρει εκτεθειμένα - θα έκανε τον πίδακα πολύ πιο δύσκολο να εντοπιστεί στο ραντάρ, σε σύγκριση με τα τανκς. Αυτή η νέα πρωτοβουλία, φαίνεται να ενσωματώνει έναν πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό δεξαμενής και έναν πυλώνα που οδηγεί σε πολύ μικρή, αν όχι καθόλου, διακοπή της διατομής του ραντάρ σε σύγκριση με ένα «καθαρό» F-22, όταν οι δεξαμενές και οι πυλώνες εκτοξεύονται.

Τέλος, έχουμε έναν πύραυλο που δεν μοιάζει με κανέναν άλλον. Δεν υπάρχουν πληροφορίες αν αυτό αντιπροσωπεύει τον AIM-260, τον  πύραυλο αέρος-αέρος μεγάλου βεληνεκούς που θα χωρέσει στον ίδιο γενικό χώρο που μπορεί να χωρέσει ένας AIM-120 AMRAAM, το οποίο πρόκειται να τεθεί σε υπηρεσία το επόμενο έτος . Υπάρχει μια σειρά από άλλα προγράμματα πυραύλων σε εξέλιξη, που θα μπορούσαν επίσης να το εξηγήσουν, συμπεριλαμβανομένων μικρότερων τύπων hit-to-kill , ακόμη και μιας σπονδυλωτής ιδέας πυραύλων μεσαίου βεληνεκούς που τώρα διερευνάται από την Πολεμική Αεροπορία, μεταξύ άλλων.

Το σίγουρο είναι ότι,  η τεχνολογική ανάπτυξη  ρέει αμφίδρομα. Όχι μόνο χρησιμοποιείται το F-22 για τη δοκιμή τεχνολογιών NGAD, αλλά, όταν κριθεί σκόπιμο, το F-22 θα υιοθετήσει τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο του προγράμματος. Θεωρητικά, αυτό θα επιταχύνει αυτές τις δυνατότητες στην πρώτη γραμμή πολύ πριν μπορέσει να τις αναπτύξει το αεροσκάφος που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του NGAD, ενώ θα βοηθήσει επίσης στην ταχύτερη ανάπτυξη και «αποκατάσταση κινδύνου» ικανοτήτων που τελικά θα αξιοποιηθούν από αυτήν την ευρύτερη προσπάθεια.

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοινωνία 0

Επεισόδιο στην Τουρκία με την Δέσποινα Βανδή: Aκύρωσε συναυλία όταν οι Τούρκοι διοργανωτές ανήρτησαν αφίσα του Ατατούρκ - Η απάντησή της

Μόλις η Δέσποινα Βανδή κατάλαβε πως στον χώρο ήταν αναρτημένο ένα πόστερ με την εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ ακύρωσε την...