Στο κατεστραμμένο ουκρανικό εργοστάσιο κατασκευής τουρκικών drones, εξαϋλώθηκαν χθες, μαζί με όλα τα υπόλοιπα υπό κατασκευή μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα BAYRAKTAR και απροσδιόριστος αριθμός κινητήρων για τα τουρκικά UCAV AKINCI.
Χθες αναφέραμε ότι δημοσιογραφικές πληροφορίες φέρουν την ρωσική πολεμική αεροπορία να έχει κτυπήσει ολόκληρη την περιοχή του αεροδρομίου στο Nikolaev, καταστρέφοντας από τα θεμέλια και το τουρκο-ουκρανικό εργοστάσιο κατασκευής των BAYRAKTAR, στο οποίο βάσει συμφωνίας παράγονταν ουκρανικοί κινητήρες για τα νέα στρατηγικού χαρακτήρα τουρκικά UCAV AKINCI, τα οποία ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν μεγάλο πρόβλημα, όπως και όλα τα προγράμματα που είχαν συμφωνήσει το Κίεβο και η Άγκυρα.
“Ελπίζω να έχουν παραγγελθεί και παραληφθεί αρκετοί κινητήρες για το Akıncı... Βασιστήκαμε στην Ουκρανία για τα σχέδια T-925, T-929, MIUS και κά. Εφόσον όλα αυτά είναι στη φάση της αρχής μπορούμε να ψάξουμε εναλλακτικές λύσεις, αλλά δεν πρέπει να υπάρξουν προβλήματα με τον κινητήρα, αφού για το Akıncı έχει ήδη ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή”, ανέφερε Τούρκος επί του θέματος που απασχολεί σοβαρά την Άγκυρα.
Υπενθυμίζουμε ότι στις 29 Αυγούστου, οι τουρκικές δυνάμεις ασφαλείας παρέδωσαν πανηγυρικά ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος (Akıncı) με κινητήρα κατασκευασμένο στην Ουκρανία.
Αυτό αναφέρθηκε από το δίκτυο Ukrinform με πληροφορίες από τον κατασκευαστή UAV Baykar Makina.
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή, διευθυντή έργου Akıncı, Selcuk Bayraktar, αυτό το drone έχει καταφέρει να φτάσει στο υψηλότερο ύψος στην ιστορία της Τουρκίας.
Ο Bayrak Makina χρησιμοποίησε κινητήρες από την Ουκρανία για την παραγωγή των νέας γενιάς drones Akıncı, ενώ οι Τούρκοι σχεδίαζαν να χρησιμοποιήσουν ουκρανικούς κινητήρες σε όλα τα UAV τους στο μέλλον.
Ουκρανικές εταιρείες προμήθευαν διαφορετικούς εξελιγμένους κινητήρες drone στην Τουρκία. Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη Bayraktar TB-2 παράγονται στο Κίεβο από τα τέλη του 2021. Επιπλέον, η εταιρεία Baykar, η οποία παράγει TB-2, αγόρασε γη και άρχισε να χτίζει ένα εργοστάσιο στην Ουκρανία τον Δεκέμβριο. Πέρυσι, οι Ουκρανοί αξιωματούχοι ανακοίνωσαν ότι είχαν αγοράσει 12 TB-2 και σχεδίαζαν να αγοράσουν άλλα 24.
Από το Καλοκαίρι έως σήμερα, η όλη διαδικασία είχε προχωρήσει πραγματικά με άλματα, και οι Τούρκοι είχαν συμφωνία για δεκάδες μη επανδρωμένα επιθετικά οχήματα τύπου AKINCI, με ...ουκρανικούς κινητήρες, οι οποίοι όμως τώρα εξαϋλώθηκαν από την ρωσική πολεμική αεροπορία, μαζί με το εργοστάσιο στην Ουκρανία.
Οι Ρώσοι διέλυσαν τον μύθο των δήθεν αήττητων τουρκικών UAV
Η αποστολή των ρωσικών δυνάμεων κατά την φάση καταστολής (SEAD) και καταστροφής (DEAD) της ουκρανικής αεράμυνας ήταν η εξουδετέρωση των τουρκικής κατασκευής BAYRAKTAR, κόβοντας την όρεξη των Ουκρανών, και διαλύοντας τον τουρκικό μύθο περί αήττητου UAV.
Το αρχικό σχέδιο του ρωσικού γενικού επιτελείου είχε στόχο την προσβολή και εξουδετέρωση επί του εδάφους όλων των ουκρανικών bayraktar στο Chuguev.
Όσα πετούσαν καταστράφηκαν στον αέρα από ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα, με δεδομένο ότι η Ρωσία διαθέτει την πιο πυκνή διαστρωματική αντιαεροπορική δύναμη στον κόσμο.
Αντιαεροπορικά συστήματα τύπου TOR M2, PANTSIR, και ingla κά, δημιούργησαν έναν “ιστό” στον οποίο “πιάστηκαν”τα τουρκικά μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα.
Το σίγουρο είναι ότι όταν τελειώσουν οι ρωσικές στρατιωτικές επιχειρήσεις στην Ουκρανία, τα μαθήματα που θα βγουν από αυτές θα γεμίσουν πολλές σελίδες της σύγχρονης στρατιωτικής επιστήμης.