Επεισοδιακό ήταν αεροπορικό ταξίδι από την Ινδία για άνδρα, που δεν θέλησε να κάνει γνωστή την ταυτότητα του. Πιο συγκεκριμένα, επιβάτης πτήσης της SpiceJet, στις αρχές του περασμένου έτους ταξίδευε από την Βομβάη στη Μπανγκαλόρ, όταν πέρασε μια τρελή περιπέτεια.
Σύμφωνα με την Indian Express, ο άτυχος άνδρας έμεινε εγκλωβισμένος για περίπου 2 ώρες στην τουαλέτα του αεροπλάνου, την οποία και επισκέφτηκε λίγο μετά την απογείωση. Πιθανότατα ο μηχανισμός κλειδώματος της πόρτας να ήταν ελαττωματικός.
Οι προσπάθειες των επιβατών και του προσωπικού του αεροπλάνου να τον απεγκλωβίσουν έπεσαν στο κενό. Τότε μια αεροσυνοδός του πέταξε κάτω από την πόρτα ένα μήνυμα συμπαράστασης το οποίο έγραφε: «Μην πανικοβάλλεστε. Προσγειωνόμαστε σε λίγα λεπτά, οπότε κλείστε το καπάκι της λεκάνης, καθίστε πάνω του για να μείνετε ασφαλής. Μόλις ανοίξει η κεντρική πόρτα, θα έρθει μηχανικός».

Τελική η λύση δόθηκε μετά την προσγείωση του αεροπλάνου στην Μπανγκαλόρ από ένα ζευγάρι μηχανικών που κατάφεραν να ανοίξουν την πόρτα και να τον βγάλουν. Λίγο αργότερα η SpiceJet με ανακοίνωση ανέφερε: «Η SpiceJet λυπάται και ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στον επιβάτη. Στον επιβάτη παρέχεται πλήρης επιστροφή χρημάτων».
Λίγες μέρες αργότερα, ο επιβάτης μίλησε στους Times of India για την περιπέτειά του και όπως ξεκαθάρισε το μόνο που έλαβε ήταν ένα μπουκάλι νερό και μια... συγγνώμη. «Κατά την προσγείωση, πετάχτηκα και τραυματίστηκα. Χρειάστηκαν 20 λεπτά για να αρχίσει κάποιος να σπάει την πόρτα. Όταν βγήκα, είχα μώλωπες και η όρασή μου ήταν θολή για λίγο. Αλλά δεν έλαβα καμία ιατρική βοήθεια ακόμη και όταν βγήκα από την τουαλέτα. Πήρα ένα μπουκάλι νερό και μια απλή συγγνώμη από την SpiceJet».