Η Coca Cola αποτελεί ένα από τα γνωστότερα εμπορικά σήματα στον κόσμο, με το εμβληματικό λογότυπό της να διακρίνεται εύκολα στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Μάλιστα αποδεικνύεται πως κρύβει κάποιο νόημα πίσω από το σχέδιο.
Η Coca Cola αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως, διάσημη για την χαρακτηριστική κόκκινη συσκευασία της και τα λευκά γράμματα.
Με την πάροδο του χρόνου, καθώς η Coca Cola εισήγαγε νέες παραλλαγές του κλασικού της ποτού - όπως η Diet Coke, η Zero, η Light και μια σειρά από γεύσεις - το διάσημο λογότυπο προσαρμόστηκε σε κάθε εκδοχή. Ωστόσο, η Coca Cola διατηρεί εδώ και χρόνια σταθερά τη μοναδική της αισθητική.
Παρόλο που το λογότυπο της Coca Cola μπορεί να φαίνεται απλώς σαν μια στυλιζαρισμένη εκδοχή του ονόματος της μάρκας, η μεγάλη ουρά του γράμματος «C» λέγεται ότι αντιπροσωπεύει ένα χαμόγελο, τονίζοντας την έμφαση που δίνει η μάρκα στην ευτυχία και τη χαρά. «Αυτό το διακριτικό μήνυμα μπορεί να περάσει απαρατήρητο, αλλά δημιουργεί υποσυνείδητα μια θετική συσχέτιση με τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών» εξήγησε ο Richard Lau, πρόεδρος της LOGO.com, ηγέτη του κλάδου στο σχεδιασμό λογοτύπων και στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Τι σημασία μπορεί να έχει αυτή η επιλογή της εταιρίας; Τα εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο επιδιώκουν την απόλυτη αναγνώριση και ένα σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου παίζει η δύναμη και η προβολή του λογότυπου μιας εταιρείας. «Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να καταλάβουν πολλές φορές την αξία που έχει ένα λογότυπο- είναι η σύνδεση μεταξύ μιας εταιρείας και των δυνητικών πελατών και αυτό που οι πελάτες θα θυμούνται περισσότερο», πρόσθεσε ο Richard.