Η Suyesha Savant, η οποία ταξίδευε μαζί με το δίχρονο παιδί της, από το Δελχί στη Νέα Υόρκη με την Air India, ανάρτησε στο Χ/Τwitter, μία φωτογραφία από το σερβιρισμένο φαγητό, μία ομελέτα με ένα απρόσκλητο...συνοδευτικό.
Μία κατσαρίδα.
Στην ανάρτησή της έγραψε: "Βρήκα μια κατσαρίδα στην ομελέτα που μου σέρβιραν στην πτήση @airindia από το Δελχί στη Νέα Υόρκη . Το 2χρονο παιδί μου τελείωσε περισσότερο από το μισό μαζί μου όταν το βρήκαμε Υπέφερε από τροφική δηλητηρίαση ως αποτέλεσμα».
Παράλληλα, περιέγραψε τις άθλιες συνθήκες που επικρατούσαν μέσα στο αεροσκάφος.
Η αποκάλυψη χτύπησε «κόκκινο» στο διαδίκτυο, οδηγώντας σε γενική αποστροφή και εκκλήσεις για μποϊκοτάζ μεταξύ των χρηστών.
Εκπρόσωπος της Air India αναγνώρισε το λάθος, τονίζοντας ότι η αεροπορική εταιρεία συνεργάζεται με διακεκριμένες υπηρεσίες catering που χρησιμοποιούνται από κορυφαίες παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες και τηρούν αυστηρές τυπικές διαδικασίες λειτουργίας για να εγγυηθούν την ποιότητα των γευμάτων. Υποσχέθηκε να ερευνήσει το θέμα και να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα που θα αποτρέψουν την επανάληψή του.