Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

Έφυγε άρον-άρον: Δημοσιογράφος της βρετανικής Express πήγε για διακοπές στην Τουρκία και έφυγε τρέχοντας για την Ελλάδα -Τα παζάρια και οι ημίγυμνοι χορευτές

Με τα χειρότερα λόγια περιγράφει την τουριστική βιομηχανία της Τουρκίας δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Express, με δημοσιογράφο της να εξηγεί γιατί διέκοψε άρον άρον τις διακοπές του στη γείτονα για να έρθει στην Ελλάδα.Το δημοσίευμα με τίτλο "Πήγα διακοπές στην Τουρκία και έφυγα στην Ελλάδα πανικόβλητος για έναν λόγο.." ο δημοσιογράφος περιγράφει τις φετινές διακοπές του στην Τουρκία και στη συνέχεια στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρει ο Άλεξ Έβανς, αναζητώντας ένα φθηνό πακέτο διακοπών με πτήση χαμηλού κόστους αποφάσισε με την σύντροφό του να δοκιμάσουν φέτος τη λύση της Τουρκίας.

Μόνον που το αποτέλεσμα τους απογοήτευσε: «Η Τουρκία λέγεται ότι βιώνει μια “μαζική” πτώση του τουρισμού με τουρκικά θέρετρα να απομένουν “άδεια” καθώς τουρίστες εγκαταλείπουν την Τουρκία και κατευθύνονται πανικόβλητοι στην Ελλάδα. Κι αυτό έκανα κι εγώ στην πρώτη και τελευταία επίσκεψή μου στη χώρα», σημειώνει.

Ο δημοσιογράφος της Express λέει ότι η εμπειρία του συνάδει με εκείνη άλλων Βρετανών τουριστών, που θέλησαν να διαπιστώσουν αν η Τουρκία είναι γεμάτη «απολαύσεις» (λογοπαίγνιο με τα turkish delights, όπως λένε στα αγγλικά τα λουκούμια) για να διαπιστώσουν ότι τελικά ήταν γεμάτη με παζάρια, αναφέροντας ως παράδειγμα την επίσκεψή του στη Μαρμαρίδα.

«Καθίσαμε σε ένα εστιατόριο στην παραλία νομίζοντας ότι ήταν ένα όμορφο μέρος για ένα ήσυχο γεύμα και ακριβώς στις 21:00, δέκα λεπτά αφότου άρχισα το κύριο πιάτο, ξεκίνησε να παίζει δυνατή μουσική και οι σερβιτόροι ξεγυμνώθηκαν από τη μέση και πάνω. Προφανώς αυτό το όμορφο εστιατόριο, εν αγνοία μας, είχε πρόγραμμα με άρρενες χορευτές στα τραπέζια. Ποτέ στο παρελθόν δεν είχα καταβροχθίσει τόσο γρήγορα ένα πιάτο με μακαρόνια», γράφει ο δημοσιογράφος.

Ύμνοι του Βρετανού δημοσιογράφου για τη Ρόδο

Στη συνέχεια σημειώνει την ανησυχία που έχουν εκφράσει οι εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου στην Τουρκία για τις ροές Τούρκων τουριστών με βίζα εξπρές σε ελληνικά νησιά, που αδυνατούσαν να επισκεφθούν τα προηγούμενα χρόνια. «Ακριβώς αυτό κάναμε κι εμείς. Την τρίτη ημέρα των τουρκικών διακοπών μας, είχαμε κλείσει εισιτήριο σε πλοίο για τη Ρόδο, το οποίο κόστιζε περίπου 80 λίρες το καθένα - και η μεταμόρφωση ήταν άμεση.

Μόλις βγήκαμε από το σκάφος, είδαμε γιατί τόσοι πολλοί παίρνουν την ίδια απόφαση. Η Ρόδος είναι ένα όμορφο νησί με μια εκπληκτική ιστορική παλιά πόλη. Τα τείχη του κάστρου αγκαλιάζουν την κεντρική μεσαιωνική πόλη, λίγα μέτρα από τη μαρίνα, που μοιάζει βγαλμένη από καρτ ποστάλ. Η ίδια η παλιά πόλη είναι γεμάτη από υπέροχα εστιατόρια, ενδιαφέροντα καταστήματα και συναρπαστική κουλτούρα.

Η κύρια ανάμνησή μου από το λιανικό εμπόριο της Τουρκίας ήταν επιθετικοί πωλητές που προσπαθούσαν να μου χώσουν στα χέρια “δωρεάν” λουκούμια και στη συνέχεια απαιτούσαν χρήματα και στοίβες από μαγαζιά με μαϊμού επώνυμα ρούχα. Κάθε τόσο συναντούσαμε καταστήματα που ονομάζονταν Asda ή Tesco, παρόλο που δεν είχαν καμία σχέση με τα βρετανικά σούπερ μάρκετ. Στη Ρόδο, αντίθετα, φάγαμε φρέσκο ​​γύρο, υπέροχο ντόπιο γιαούρτι και μέλι, και βρήκαμε μερικά αυθεντικά χειροποίητα κοσμήματα. Στη συνέχεια περπατήσαμε γύρω από τα τείχη του κάστρου, απολαμβάνοντας την ελληνική αρχιτεκτονική».

Εντύπωση του έκανε και μια ομάδα Τούρκων τουριστών που κρατούσαν στα χέρια τους κονσόλες PS5, που είχαν αγοράσει από τη Ρόδο, λόγω της αυξημένης φορολόγησης των βιντεοπαιχνιδιών στην πατρίδα τους. Όπως λέει, πολλοί μεταβαίνουν με φέρι μποτ απο την Τουρκία στην Ελλάδα για να αγοράσουν φθηνότερες κονσόλες video games.

Κι ο Βρετανός δημοσιογράφος καταλήγει: «Η Ρόδος ήταν ακριβότερη, αλλά όντως παίρνεις αυτό που πληρώνεις – και την επόμενη φορά θα παρακάμψουμε την Τουρκία και θα πάμε κατευθείαν στην Ελλάδα».

Πηγή: iefimerida.gr - Δημοσιογράφος της βρετανικής Express πήγε για διακοπές στην Τουρκία και έφυγε τρέχοντας για την Ελλάδα -Και εξηγεί γιατί - iefimerida.gr