Το παγοθραυστικό, όπως αναφέρει το BBC ταξιδεύει χιλιάδες χιλιόμετρα για να φτάσει στο σταθμό, αφού η διάσωση από αέρος αποκλείστηκε λόγω των δύσκολων συνθηκών.
Ο Αυστραλός ερευνητής χρειάζεται εξειδικευμένη θεραπεία, χωρίς να δίνονται λεπτομέρειες για τη κατάστασή του.
Ο ερευνητικός σταθμός Κέισι απέχει 3.443 χιλιόμετρα από το Χόμπαρτ της Τασμανίας και είναι ένας από τους τρεις μόνιμους σταθμούς της Ανταρκτικής που διαχειρίζεται το AAP.
Το Nuyina, η κατασκευή του οποίου κόστισε 342 εκατ. δολάρια έχει μέγιστη ταχύτητα 16 κόμβους, δηλαδή περίπου 29 χιλιόμετρα την ώρα, το οποίο σημαίνει ταξίδι αρκετών ημερών.
Η εκκένωση από αέρος ήταν αδύνατη καθώς το πιο κοντινό αεροδρόμιο διαθέτει διάδρομο απογείωσης από πάγο και είναι συχνά άχρηστο κατά τη διάρκεια του σκληρού χειμώνα.
Ο διάδρομος θα χρειαζόταν προετοιμασία εβδομάδων για να χρησιμοποιηθεί, και ως εκ τούτου είναι πολύ πιο γρήγορη η αποστολή του παγοθραυστικού.
Οι ιατρικές εγκαταστάσεις είναι περιορισμένες στον ερευνητικό σταθμό όπου ζουν 20 άτομα το χειμώνα.
Η Αυστραλία απαιτεί από όλους τους ερευνητές που αποστέλλονται στην Ανταρκτική να υποβάλλονται σε μακροχρόνιες ιατρικές εξετάσεις πριν από την αποστολή τους.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει μία τέτοια εκκένωση.
Τον Δεκέμβριο του 2020, η Αυστραλία χρειάστηκε τη βοήθεια των ΗΠΑ και της Κίνας για την εκκένωση ενός εξερευνητή. Νωρίτερα το ίδιο έτος, ένα αυστραλιανό Airbus A319 στάλθηκε στο σταθμό ΜακΜούρντο για να εκκενώσει έναν Αμερικανό που δεν αισθανόταν καλά.