Συγκεκριμένα, αρκετοί είναι οι χρήστες που κατήγγειλαν πως ενώ προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο TweetDeck εμφανίστηκε ένα αναδυόμενο παράθυρο που τους ζητούσε να αγοράσουν μια συνδρομή Blue.
«Το X σκότωσε τελικά την ελεύθερη πρόσβαση στο tweetdeck», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Ματ Ναβάρα, ένας εκ των γνωστότερων συμβούλων για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ευρώπη.
Η αλλαγή αυτή ήταν αναμενόμενη από τους χρήστες, μιας και στις 3 Ιουλίου η εταιρεία είχε ανακοινώσει πως ότι εντός 30 ημερών το TweetDeck θα είναι προσβάσιμο μόνο σε επαληθευμένους χρήστες.
Πολλές εφημερίδες, μεμονωμένοι δημοσιογράφοι, ερευνητές και σύμβουλοι κοινωνικών δικτύων χρησιμοποιούσαν το TweetDeck, το οποίο εξαγοράστηκε από το Twitter σε μια συμφωνία 40 εκατομμυρίων δολαρίων το 2011, για να παρακολουθούν πολλαπλές λίστες και τάσεις στο Twitter/X.
Τώρα όμως θα πρέπει να πληρώσουν για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το εργαλείο.