Κατά μέσο όρο, οι παγκόσμιοι χρήστες του διαδικτύου περνούν 2 ώρες και 27 λεπτά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την ημέρα, αν και, όπως αναφέρει λεπτομερώς παρακάτω η Katharina Buchholz της Statista, οι τάσεις διαφέρουν σημαντικά ανά χώρα. Σε πολλές από τις αγορές που εξέτασε ο Global Web Index, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχε συρρικνωθεί ή είχε μείνει στάσιμη το α' τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019 και του 2018, αλλά η πανδημία του κορονoϊού ανέτρεψε αυτή την τάση σε πολλές χώρες.
Οι αναδυόμενες αγορές εξακολουθούν να περνούν τον περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα κατά τη διάρκεια μιας τυπικής ημέρας.
Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι οι αγορές αυτές έχουν γενικά νεότερους πληθυσμούς, με το τμήμα των 16 έως 24 ετών να οδηγεί την ανάπτυξη παγκοσμίως.
Η Νιγηρία αφιέρωσε τον περισσότερο χρόνο σύνδεσης στα κοινωνικά δίκτυα, αφιερώνοντας περισσότερες από τέσσερις ώρες την ημέρα στην ψηφιακή κοινωνική σφαίρα.
Οι Φιλιππινέζοι ξόδευαν συνήθως σχεδόν τον ίδιο χρόνο την ημέρα στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι Ινδοί και οι Κινέζοι αφιέρωναν περίπου 2,5 ώρες και 2 ώρες, αντίστοιχα, την ημέρα.
Οι χώρες με γηράσκοντες πληθυσμούς παρουσίασαν μικρότερη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Κατά τη διάρκεια μιας τυπικής ημέρας στην Ιαπωνία, οι άνθρωποι ξοδεύουν μόνο τρία τέταρτα της ώρας για να παραμείνουν συνδεδεμένοι στα κοινωνικά δίκτυα. Η Γερμανία δημοσιεύει μόνο ελαφρώς υψηλότερους αριθμούς, με τους χρήστες να μπαίνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μία ώρα και είκοσι λεπτά κάθε μέρα, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ ξοδεύουν και οι δύο κοντά στις δύο ώρες την ημέρα για να ασχοληθούν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.