Ενημερώθηκε στις:

Πήρε την σκυτάλη ο ΠΟΥ για τον βιο-τρόμο στην Ουκρανία: Ζητήσαμε να καταστρέψουν τους ιούς

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) ανακοίνωσε την Παρασκευή, σύμφωνα με το Reuters, ότι συμβούλεψε την πληγείσα από τον πόλεμο Ουκρανία να καταστρέψει τα παθογόνα που προκαλούν ασθένειες, που βρίσκονται στα εργαστήρια δημόσιας υγείας της χώρας. Η πρόταση της υπηρεσίας των Ηνωμένων Εθνών ήρθε για να αποτρέψει μια «δυνητική διαρροή» παθογόνων μικροοργανισμών υψηλής απειλής που θα εξάπλωνε ασθένειες στον πληθυσμό.

Μάλιστα οι ρωσικές αρχές πρόσφατα αποκάλυψαν ότι βιολογικά εργαστήρια της Ουκρανίας, σε συνεργασία με τις ΗΠΑ, ανέπτυξαν ιούς πανώλης και δυσεντερίας, όπως είχαμε γράψει και στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εκπροσώπου του ρωσικού ΥΠΑΜ, ο ρωσικός στρατός ανακάλυψε ότι καταστράφηκαν εσπευσμένα ίχνη «προγράμματος κατασκευής βιολογικών όπλων από το καθεστώς του Κιέβου». Υποστήριξε ότι οι ουκρανικές δυνάμεις κατέστρεψαν παθογόνους οργανισμούς, μεταξύ άλλων μικρόβια της χολέρας και της πανώλης, την πρώτη ημέρα της εισβολής των δυνάμεων της Ρωσίας, στις 24 Φεβρουαρίου. Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας δημοσιοποίησε έγγραφα στα ουκρανικά, υποστηρίζοντας πως το πρόγραμμα χρηματοδοτείτο από τις ΗΠΑ.

Μάλιστα αποδεικνύεται ότι σε πολλά βιολογικά εργαστήρια, υπήρχε χρηματοδότηση από τις ΗΠΑ, όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο μας, η αναπληρώτρια του υπουργού εξωτερικών των ΗΠΑ Βικτόρια Νουλάντ, επιβεβαίωσε την ύπαρξη στρατιωτικών βιολογικών εγκαταστάσεων στην Ουκρανία, όπως είχε ανακοινώσει η Ρωσία

Η Νουλάντ είπε ότι το υπουργείο «ανησυχεί για τις ρωσικές δυνάμεις που θα καταλάβουν το περιεχόμενο αυτών των εγκαταστάσεων». «Καθώς η στρατιωτική επιχείρηση που ξεκίνησε η Ρωσία κατά της πολιορκίας του ΝΑΤΟ εισήλθε στη 13η ημέρα της, μια δήλωση-ομολογία έγινε από εκπρόσωπο του ΥΠΕΞ των ΗΠΑ.

«Η Ουκρανία διαθέτει εγκαταστάσεις βιολογικής έρευνας. Ανησυχούμε ότι οι μονάδες του ρωσικού στρατού μπορεί να προσπαθήσουν να τις πάρουν υπό τον έλεγχό τους, επομένως εργαζόμαστε με τους Ουκρανούς για το πώς να αποτρέψουμε οποιοδήποτε από αυτό το ερευνητικό περιεχόμενο να πέσει στα χέρια των ρωσικών δυνάμεων», ανέφερε η ίδια.

1. Το πρώτο ερώτημα εδώ είναι γιατί φοβούνται οι ΗΠΑ για το περιεχόμενο των εργαστηρίων στην Ουκρανία;
  2. Τι πειράματα διενεργούνταν ακριβώς σε αυτά τα εργαστήρια και για ποιους ιούς;
  3. Πρόκειται για εργαστήρια βιολογικού πολέμου, ο οποίος είναι το χειρότερο είδος πολέμου, εκτός του πυρηνικού, αφού αποδεκατίζει χιλιάδες κόσμο, χωρίς να πέσει ούτε μία σφαίρα, άρα τι ετοίμαζαν εκεί;
  4. Η κυρία Νουλάντ που ήταν ο κύριος συντονιστής της εξέγερσης της πλατείας Μαιντάν στην Ουκρανία, τι γνωρίζει για όλα αυτά και φοβάται τόσο πολύ;

Τους ισχυρισμούς περί ύπαρξης στην Ουκρανία -και μάλιστα κοντά στα σύνορα με την Ρωσία- βιολογικών εργαστηρίων επανέλαβε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Μαρία Ζαχάροβα, σε συνέντευξη Τύπου.

Η Ζαχάροβα αναφέρθηκε στα όσα φέρεται να ανακάλυψαν οι Ρώσοι μετά από ειδική στρατιωτική επιχείρηση και έστρεψε τα βέλη της εναντίον των ΗΠΑ λέγοντας ότι το στρατιωτικό βιολογικό πρόγραμμα του Κιέβου χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών. Η κ. Ζαχάροβα προχώρησε ένα βήμα παραπάνω μετά τις καταγγελίες που διατυπώνονται τις τελευταίες ημέρες λέγοντας ότι χρειάζεται διεθνής έλεγχος για το βιολογικό πρόγραμμα της Ουκρανίας, αλλά οι ΗΠΑ δεν συνεργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση.

“Φωτιά” άναψε στον Μακρόν ο Ερντογάν-Ενισχύσεις από τον γαλλικό στρατό έφθασαν στη Νέα Καληδονία που “ καίγεται” από άκρη σε άκρη