Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

Chanel: Έβγαλε χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο που στοιχίζει όσο ένα ενοίκιο πολυτελούς σπιτιού...

Η πρώτη προσπάθεια της Chanel για ένα ημερολόγιο δεν προκάλεσε την εορταστική ευθυμία που ήλπιζε.

Για να γιορτάσει την 100η επέτειο από το άρωμα και το μπουκάλι της, ο πολυτελής οίκος κυκλοφόρησε μια σειρά από αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης σε σχήμα του εικονικού μπουκαλιού Νο. 5, συμπεριλαμβανομένου ενός ημερολογίου γεμάτο με «μυστηριώδεις απολαύσεις και εκπλήξεις… με τον τυχερό αριθμό της Gabrielle Chanel».  Αν και το δώρο περιλαμβάνει προϊόντα ομορφιάς Chanel πλήρους μεγέθους, οι πελάτες δεν περίμεναν να βρουν «καλούδια» όπως αυτοκόλλητα και ψεύτικα βραχιόλια στα 27 κουτιά του, δεδομένου ότι η τιμή του είναι 825 δολάρια ΗΠΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το κιτ τράβηξε την προσοχή του κόσμου στα social media, μετά από όχι και τόσο κομψούς χαρακτηρισμούς όπως «απάτη» και «ηλίθιο» από τους χρήστες στο κινεζικό κοινωνικό δίκτυο Weibo. Στο TikTok, μια σειρά βίντεο από τη χρήστη Elise Harmon συγκέντρωσε εκατομμύρια προβολές, οδηγώντας τους χρήστες του Διαδικτύου να προειδοποιήσουν τους αγοραστές ότι το δώρο «δεν άξιζε τον κόπο» στις αναρτήσεις της Chanel στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

@eliseharmon

I’ll lay everything out and show you all of the contents and you can tell me if you think it’s worth it #chaneladventcalendar

♬ Rockin' Around the Christmas Tree (Rerecorded Version) - Brenda Lee

Η απάντηση της εταιρείας

Ο Μπρούνο Παβλόφσκι, πρόεδρος της Chanel, ανταποκρίθηκε στην περιφρόνηση. «Αυτή η διαμάχη είναι λίγο ντροπή γιατί δεν ήταν αυτό που σκόπευε η Chanel», λέει στο WWD. Προσθέτει ότι η Chanel περίμενε πραγματικά να λάβει θετικές αντιδράσεις από τους πελάτες.

«Προφανώς, βλέπουμε ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί και ως εκ τούτου, στο μέλλον, θα είμαστε σίγουρα πολύ πιο προσεκτικοί», υπόσχεται το στέλεχος της Chanel.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Block by Chanel;

Η Chanel απέρριψε επίσης έναν ισχυρισμό της TikToker λέγοντας ότι η μάρκα την έχει «μπλοκάρει» στο TikTok. Διευκρινίζει ότι, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν είναι ενεργή στο TikTok και δεν έχει ανεβάσει ούτε ένα βίντεο, η Harmon «φυσικά» θα ανακάλυπτε ότι δεν υπάρχει «κανένας συνδρομητής και καμία συνδρομή» στη σελίδα, όπως και οποιοσδήποτε άλλος αναζητά τον επίσημο λογαριασμό του οίκου Chanel στο TikTok.

Προς περαιτέρω υπεράσπιση του προϊόντος ειδικής έκδοσης, ο πρόεδρος εξηγεί ότι η Chanel κατέβαλε προσπάθεια να χρησιμοποιήσει πιο βιώσιμα υλικά για το έργο.

Παρόλα αυτά, η Chanel θα είναι πιο προσεκτική την επόμενη φορά.

«Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος είναι να προωθήσουμε τα προϊόντα μας και να μην πυροδοτήσουμε καμία αντιπαράθεση, και ακόμη λιγότερο να δημιουργήσουμε απογοητεύσεις ή να στείλουμε λάθος μηνύματα», καταλήγει ο Pavlovsky.

GALLERY

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Η απαρχή της Νεοθωμανικής αυτοκρατορίας είναι γεγονός, η Τουρκία στέλνει το Ορούτς Ρέις στη Σομαλία να ψάξει για φυσικό αέριο και πετρέλαιο

Η Σομαλία έχει παραχωρήσει τα χωρικά της ύδατα στην Τουρκία ενώ η Άγκυρα διατηρεί μια τεράστια βάση στην Αφρικανική...
Κοινωνία 0

Επεισόδιο στην Τουρκία με την Δέσποινα Βανδή: Aκύρωσε συναυλία όταν οι Τούρκοι διοργανωτές ανήρτησαν αφίσα του Ατατούρκ - Η απάντησή της

Μόλις η Δέσποινα Βανδή κατάλαβε πως στον χώρο ήταν αναρτημένο ένα πόστερ με την εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ ακύρωσε την...