Κόσμος

Αυτό είναι το πρόβλημα που παραδέχτηκε ο Ερντογάν για τα τουρκικά ελικόπτερα Atak (Βίντεο)

Κατά την επιστροφή του από την Ρώμη μιλώντας μέσα στο αεροπλάνο ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν έβγαλε πολλές ιεδήσεις. Γράψαμε νωρίτερα όσα είπε για τα F-16, για την Ελλάδα αλλά και για την Λιβύη

Ερωτώμενος για την επαφή με τον Ντράγκι μετά τις βαριές κουβέντες, όταν ο Ιταλός ηγέτης τον είχε χαρακτηρίσει “δικτάτορα”, ο Ερντογάν είπε: “Έχουμε κάνει πολύ καλές και επιτυχημένες δουλειές με την Ιταλία από την περίοδο Μπερλουσκόνι. Κάνοντας ένα πολύ σοβαρό βήμα στην αμυντική βιομηχανία εκείνη την εποχή, με τα ελικόπτερα Atak κάνοντας μια συμφωνία με την Ιταλία. Το ξεκινήσαμε μαζί τους”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάντως μιλώντας ειδικά για τα ελικόπτερα Atak, είπε μεν πως υπάρχουν πολλοί πελάτες, αλλά “το μόνο μας πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε να προμηθευτούμε τον απαιτούμενο κινητήρα σε αυτό το σημείο της Rolls-Royce, δυστυχώς, δεν μπορούμε να έχουμε μεγάλη επιτυχία στις εξαγωγές”.

“ Αν είχαμε πολλούς κινητήρες Rolls-Royce στα επιθετικά ελικόπτερα, θα εξάγαμε σοβαρά. Σε αυτήν την περίοδο, ελπίζω να έχουμε κάνει ένα άλλο σοβαρό άλμα στην αμυντική βιομηχανία, όταν ανταποκριθούμε στη ζήτηση για ελικόπτερα Atak με επανεκκίνηση και λήψη μέτρων εδώ, με την προμήθεια των κινητήρων τους. Δεν περιοριζόμαστε σε UAV, SİHA και Akıncı. Ταυτόχρονα, ερχόμαστε σε ένα διαφορετικό μέρος στον κόσμο με τα ελικόπτερα Atak. Εκτός από αυτό, βλέπω ότι ο Μπάιντεν δεν δείχνει διαφορετική προσέγγιση εδώ, και έχει επίσης θετική προσέγγιση ή προσδοκία. Ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε αυτή τη διαδικασία με επιτυχία το συντομότερο δυνατό” τόνισε.

Το τουρκικής κατασκευής επιθετικό ελικόπτερο T-129 Atak κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Τουρκικής Αεροδιαστημικής Βιομηχανίας (TAI) στην Άγκυρα. Στον οπλισμό του ελικοπτέρου εκτός των κοινών φυσιγγίων των 20mm από το τρίκανο πυροβόλο και τις απλές ρουκέτες των 70mmm στο οπλοστάσιο πλέον βρίσκονται και οι εγχώριες τουρκικής σχεδίασης ρουκέτες laser CIRIT, και οι αντιαρματικοί πύραυλοι UMTAS και L UMTAS

Στο πολλαπλών αποστολών ελικόπτερο T-129 Atak το λογισμικό και τα ηλεκτρο-οπτικά συστήματα είναι εγχώριας κατασκευής, με ικανότητα πτήσης σε ακραίες συνθήκες, όπως μεγάλο υψόμετρο και ζεστός καιρός με βαρύ οπλισμό.

Ωστόσο το τουρκικό ελικόπτερο έγινε με ιταλικά σχέδια υπάρχοντος ελικοπτέρου. Συγκεκριμένα παρόλο που υπάρχουν εγχώριες τροποποιήσεις το ελικόπτερο βασίζεται στο επιτυχημένο ιταλικο AgustaWestland AW129 »Mangusta» που εξυπηρετεί τον ιταλικό στρατό.

Οι κινητήρες παράγονται σε τοπικό επίπεδο βάσει αδείας.

Το συγκεκριμένο ελικόπτερο προ μηνών προμηθεύθηκε και η τουρκική αστυνομία: 

https://www.youtube.com/watch?v=JhSl9NSh6Hg

 

https://twitter.com/suleymansoylu/status/1361991596640722945?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1361991596640722945%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.ethnos.gr%2FWorld%2Farticle%2F146524%2Ftoyrkiamestratiotikaelikopteraatakexoplizetaihtoyrkikhastynomiahttps://www.youtube.com/watch?v=9NmbvaWOoeg

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Με ανησυχία παρακολουθούν οι Τούρκοι το σενάριο παραχώρησης των ελληνικών S-300 στην Αρμενία για την απόκτηση πυραύλων BARAK-MX ή Patriot PAC-3

Η ελληνική ηγεσία στοχεύει να είναι εντελώς απαλλαγμένη από όπλα ρωσικής προέλευσης-Η Τουρκική πλευρά ούτε να ακούσει...