Το 2018, η εισαγγελία της Φρανκφούρτης ξεκίνησε έρευνα για την Opel ύστερα από καταγγελία της γερμανικής ομοσπονδιακής αρχής μεταφορών, της KBA όπως αναφέρει το drive.gr. Ο κατασκευαστής κατηγορήθηκε ότι είχε πουλήσει μεταξύ 2013 και 2015, οπότε πριν αγοραστεί από το Groupe PSA, οχήματα ντίζελ των οποίων οι ρυπογόνες εκπομπές ήταν πολύ υψηλότερες σε πραγματικές συνθήκες χρήσης από αυτές που καταγράφηκαν κατά τη διαδικασία πιστοποίησης. Οι Blitz αναγκάστηκαν να ανακαλέσουν σχεδόν 100.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο. Η διαδικασία που ξεκίνησε το 2018, μόλις ολοκληρώθηκε με την επιβολή βαριού προστίμου.
Η εταιρεία του Rüsselsheim λοιπόν συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο 64,8 εκατομμυρίων ευρώ, δήλωσαν Γερμανοί ερευνητές. Η Opel επισημαίνει ότι δεν έχει κατηγορηθεί για εγκατάσταση λογισμικού εξαπάτησης για τις εκπομπές ρύπων. Σε αντίθεση με τη Volkswagen, η οποία το 2015 βρισκόταν πίσω από το περιβόητο Dieselgate που οδήγησε σε αυτό το είδος έρευνας σε πολλούς κατασκευαστές. Στην περίπτωση του γίγαντα του Wolfsburg, το λογισμικό ανίχνευε τη συμπεριφορά των δοκιμών έγκρισης των αυτοκινήτων για να κάνει τα συστήματα ελέγχου της ρύπανσης να λειτουργούν περισσότερο από ό,τι υπό κανονικές συνθήκες.
Με την πληρωμή αυτού του προστίμου, η Opel προστατεύτηκε από περαιτέρω αγωγές που θα μπορούσαν να έχουν ασκηθεί από πελάτες. Διαδικασίες που αντιμετωπίζει η Volkswagen, τουλάχιστον στη Γερμανία.