Διακεκριμένο επιστημονικό περιοδικό κατηγορεί την επιστήμη για ρατσισμό

Οι συντάκτες του Cell, που θεωρείται ευρέως ένα από τα πιο σημαντικά ερευνητικά περιοδικά στις βιοεπιστήμες, έχουν δημοσιεύσει ένα άρθρο που διατείνεται ότι ολόκληρη η πειθαρχία της επιστήμης είναι ρατσιστική. «Η επιστήμη έχει πρόβλημα ρατσισμού», λέει επανειλημμένα.

Το περιοδικό δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα και υπογράφηκε από το "The Cell Editorial Team". Το έργο κατηγόρησε τους επιστημονικούς κλάδους για μια ευρεία ποικιλία ρατσιστικών εγκλημάτων, και πρόσφερε προτάσεις για το πώς να τα αντιμετωπίσουν.

«Είμαστε οι συντάκτες ενός επιστημονικού περιοδικού, δεσμευμένοι να δημοσιεύουμε και να διαδίδουμε συναρπαστικό έργο στις βιολογικές επιστήμες», ξεκινά. «Είμαστε 13 επιστήμονες. Κανένας από εμάς δεν είναι Μαύρος. Η υποεκπροσώπηση των Μαύρων επιστημόνων υπερβαίνει την ομάδα μας  στους συγγραφείς, τους κριτικούς και το συμβουλευτικό μας συμβούλιο. Και δεν είμαστε μόνοι. "

«Είναι αυτή η επιδημία άρνησης του αναπόσπαστου ρόλου που διαδραματίζει κάθε μέλος της κοινωνίας μας για να υποστηρίξει το status quo, αποτυγχάνοντας να το πολεμήσει ενεργά, κάτι που επέτρεψε στον ακανόνιστο και συστηματικό ρατσισμό να ανθίσει, ανατρέποντας τις ζωές και τα προς το ζην των Μαύρων Αμερικανών, συμπεριλαμβανομένων των Μαύρων επιστημόνων», συνεχίζει.

Η φράση «η επιστήμη έχει πρόβλημα ρατσισμού» επαναλαμβάνεται πολλές φορές σε ολόκληρο το κομμάτι των 1000 λέξεων.

Η έκδοση συνεχίζει να επισημαίνει πώς χρησιμοποιήθηκε η επιστήμη της γενετικής για να δικαιολογήσει  φυλετικές πολιτικές στο παρελθόν. Αναφέρει επίσης τη μελέτη σύφιλης Tuskegee που διεξήχθη μεταξύ του 1932 και του 1972 ως παράδειγμα του τρόπου εκμετάλλευσης των μαύρων κατά τη διάρκεια της επιστημονικής έρευνας.

Στη συνέχεια, οι συντάκτες καταδικάζουν τις υπάρχουσες γενετικές και κλινικές βάσεις δεδομένων της Αμερικής για το ότι εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από δεδομένα που προέρχονται από «λευκούς Αμερικανούς ευρωπαϊκής καταγωγής», ισχυριζόμενοι ότι «η μαύρη υγεία δεν ήταν ποτέ η προτεραιότητα» για τη βιομηχανία υγείας των ΗΠΑ.

«Το σύστημα στην ακαδημαϊκή κοινότητα, τη βιομηχανία και τους επιστημονικούς οργανισμούς δεν είχε σχεδιαστεί για να διορθώσει για αιώνες το σύνθετο μειονέκτημα και την καταπίεση», γράφουν οι συντάκτες. "Ήρθε η ώρα για ανακαίνιση." Στη συνέχεια, ζητούν από όσους εργάζονται στην επιστημονική κοινότητα να κάνουν περισσότερα για να «αναστήσουν τους Μαύρους μαθητές και τους συναδέλφους τους».

«Είμαστε μέρος του προβλήματος, όπως και όλοι μας που δεν πιέζουμε για αλλαγή σε καθημερινή βάση», λέει. «Δεν θα έπρεπε να περιμένουμε τους πρόσφατους θανάτους των George Floyd, Breonna Taylor και Ahmaud Arbery για να μιλήσουμε και να δράσουμε. Αναρωτιόμαστε τι μπορούμε να κάνουμε για να είμαστε ισχυρότεροι σύμμαχοι, ισχυρότεροι αντιρατσιστές. "

«Το Cell στέκεται δίπλα με τους Μαύρους αναγνώστες, κριτικούς, συγγραφείς και συναδέλφους μας», δηλώνουν.

Το κομμάτι περιγράφει στη συνέχεια ένα πρόγραμμα τεσσάρων σημείων για το πώς σχεδιάζουν οι συντάκτες να αντιμετωπίσουν το ρατσισμό. Λένε ότι θα «προβάλουν και θα ενισχύσουν τον Μαύρο και άλλους εκπροσώπους μειοψηφίας των συγγραφέων του Cell στα κοινωνικά μέσα», προσφέροντας ευκαιρία στους έγχρωμους ανθρώπους να τους στείλουν e-mail για να δημοσιεύσουν τα άρθρα τους στο περιοδικό συνοδευόμενα από τις φωτογραφίες τους.

Επιπλέον, δηλώνουν ότι «δεσμεύονται να επισημάνουν σκόπιμα τους συγγραφείς και τις προοπτικές των Μαύρων». Τέλος, οι συντάκτες υπόσχονται να ακούσουν περισσότερο τους μαύρους επιστήμονες, ζητώντας τους να τους στείλουν e-mail με προτάσεις σχετικά με το πώς μπορούν να βοηθήσουν τη μαύρη επιστημονική κοινότητα. «Η σιωπή δεν είναι, και δεν έπρεπε ποτέ να ήταν, επιλογή», ​​γράφουν.

«Η επιστήμη έχει πρόβλημα ρατσισμού», καταλήγει και πάλι το άρθρο. "Οι επιστήμονες επιλύουν προβλήματα. Ας φτάσουμε σε αυτό. "

Το Cell, το οποίο εδρεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες, δημοσιεύεται τακτικά από το 1974.

Κοινωνία 0