Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), συγκαταλέγεται στα 15 καλύτερα Μεταπτυχιακά της Δ. Ευρώπης (κατηγορία: General Management) συνεχώς τα τελευταία πέντε χρόνια (νούμερο 10ο για το 2019-20), σύμφωνα με τον έγκυρο διεθνή Οργανισμό αξιολόγησης Eduniversal, ο οποίος κατατάσσει ετησίως ανά επιστημονικό πεδίο τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών 1.000 πανεπιστημίων από 154 χώρες.
Τι κάνει το συγκεκριμένο Μεταπτυχιακό να ξεχωρίζει;
Είναι το μόνο Μεταπτυχιακό στην Ελλάδα και ένα από τα τέσσερα σε όλη την Ευρώπη που προσφέρει ειδίκευση στη Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη – Customer Experience Management. Πρωτοπορεί στην Ελλάδα προσφέροντας ειδίκευση στη Διοικητική Συμβουλευτική – Management Consulting. Διακρίνεται για τον διεθνή προσανατολισμό του, έχοντας θεσμοθετήσει εδώ και δώδεκα έτη τη συνεργασία του με κορυφαία πανεπιστήμια και Business Schools της Ευρώπης, οργανώνοντας εκπαιδευτικά ταξίδια (Study Tours). Οι φοιτητές του Προγράμματος εμπλουτίζουν τις εμπειρίες τους παρακολουθώντας executive seminars, όσοι συμμετέχουν σε βιωματικές ασκήσεις και διδάσκονται από διακεκριμένους καθηγητές και κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων. Η όλη εμπειρία ολοκληρώνεται με την απονομή πιστοποιητικών από τα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Κάθε χρόνο, το MSM έχοντας ως βάση συνεργασίας του το SDA Bocconi (Νο. 3 B-School στην Ευρώπη, σύμφωνα με την κατάταξη των Financial Times), το Study Tour συνεχίζεται και σε δεύτερο πανεπιστήμιο (διαφορετικό κάθε χρονιά), όπως το ETH Zurich, International University of Monaco, Munich Business School, Roma Tre.
Πρωτοποριακές Ειδικεύσεις που ξεχωρίζουν
Η ειδίκευση στη Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη (Customer Experience Management -CXM) προσφέρει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις πρακτικές γνώσεις που καθιστούν τους φοιτητές του ΠΜΣ ικανούς να επινοούν, να σχεδιάζουν και να προσφέρουν μια αξιομνημόνευτη Εμπειρία (Experiences Design), ενιαία σε όλα τα στάδια του ταξιδιού του Πελάτη (Customer Journey). Η προσέγγιση CXM επιτρέπει το σχεδιασμό, την αποτύπωση και την παρακολούθηση ολόκληρου του ταξιδιού του πελάτη με τον οργανισμό με αποτέλεσμα τη δημιουργία οικονομικών ωφελειών. Κατ' επέκταση, το CXM αφορά όλα τα στελέχη, που εργάζονται σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό κλάδο, στις υπηρεσίες, στις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τη βιομηχανία, και σε οποιαδήποτε θέση και τμήμα ενός οργανισμού/εταιρείας. Και αυτό διότι, η εμπειρία πελάτη προσφέρει μια ολιστική και συστηματική θεώρηση σε όλο το φάσμα αλληλεπίδρασης πελάτη-οργανισμού/ εταιρείας. Εκτιμάται ότι, το αντικείμενο της «Εμπειρίας Πελάτη» θα δημιουργήσει φέτος μια αγορά συμβουλευτικών υπηρεσιών παγκοσμίως της τάξης των $ 80 δισ. Η Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη (CXM) αποτελεί πλέον το “next big thing”, και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Steve Jobs, “You have to start with the customer experience and work backwards to the technology”.
Η ειδίκευση Διοικητική Συμβουλευτική (Management Consulting) προσφέρει τεχνοκρατικές γνώσεις υψηλού επιπέδου και εκπαιδεύει τα μελλοντικά στελέχη στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων, τη διαμόρφωση προτάσεων για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων (στα χρηματοοικονομικά, στο ΙΤ, στη στρατηγική, στο CXM), το σχεδιασμό και την ανάπτυξη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών (Business Planning). Σε παγκόσμιο επίπεδο το μέγεθος της αγοράς του κλάδου ανέρχεται σε περίπου $250 δισ. Οι σύμβουλοι επιχειρήσεων συνεργάζονται άμεσα με ανώτατα διοικητικά στελέχη (C-Level Execut! ives) και τις ομάδες τους από πολύ νωρίς στην καριέρα τους και συμμετέχουν ενεργά σε πληθώρα πολύπλοκων και διακλαδικών έργων (projects). Έτσι, έχουν την ευκαιρία της συνεχούς ανέλιξης, απόκτησης γνώσεων, εργαλείων και εμπειριών, αλλά και ευκαιρία καριέρας για την επαγγελματική τους αποκατάσταση σε κορυφαίες Συμβουλευτικές Εταιρείες μέσα από τη συνεργασία του MSM με το ΣΕΣΜΑ.
Ευκαιρίες Επαγγελματικής Αποκατάστασης
Το εξαιρετικό επίπεδο εκπαίδευσης των αποφοίτων του MSM αντανακλάται στο ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό επαγγελματικής αποκατάστασής τους (placement rate), που αγγίζει το 90%, αμέσως σχεδόν μετά την αποφοίτησή τους.
Το Πρόγραμμα δίνει εξαιρετικές ευκαιρίες επαγγελματικής δικτύωσης (networking) στους φοιτητές του MSM, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία του Προγράμματος με εταιρείες και καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων. Σειρά περισσότερων από 20 σεμιναρίων και ομιλιών πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών. Οι φοιτητές του Προγράμματος επωφελούνται από τη στρατηγική συνεργασία του με το Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ) και το Εθνικό Ίνστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ), συμμετέχοντας σε συνέδρια και! ημερίδες που οργανώνουν και εκπονώντας διπλωματικές εργασίες στο πλαίσιο εταιρειών-μελών τους.
Όπως συνοψίζει ο Διευθυντής του Προγράμματος και Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Καθηγητής κ. Γ. Σιώμκος:
«Αυτό που ξεχωρίζει το MSM είναι η φιλοσοφία του, η οποία αποτυπώνεται στο τρίπτυχο Καινοτομία-Συνεργασία-Διεθνής Προσανατολισμός. Προσφέρουμε γνώσεις στα πλέον σύγχρονα αντικείμενα του χώρου μας με διεπιστημονική προσέγγιση, καλλιεργούμε τις αναλυτικές και συνθετικές ικανότητες των φοιτητών μας, επιδιώκουμε και έχουμε ουσιαστική συνεργασία με επιχειρήσεις και επαγγελματικούς φορείς, και συνεργαζόμαστε με πανεπιστήμια και Business Schools του εξωτερικού για να προετοιμάσουμε στελέχη ικανά να ανταγωνιστούν σε διεθνές επίπεδο.»Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για τη 18η σειρά του Προγράμματος λήγει στις 29 Μαΐου 2020 και για τα δύο τμήματα (πλήρους και μερικής φοίτησης).
Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: https://e-graduate.applications.aueb.gr/
Μπορείτε να βρείτε τα δικαιολογητικά για την αίτηση στη διεύθυνση: https://msm.aueb.gr/dikaiologitika/
Για περισσότερες πληροφορίες:
Website: https://msm.aueb.gr/
Facebook: https://www.facebook.com/msmfull/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/11815081/admin/
Instagram: https://www.instagram.com/msm.aueb/