Προτείνει μάλιστα, σύμφωνα με το Marketwatch, την απομάκρυνση του ιδρυτή του Facebook, από τον έλεγχο της εταιρείας και τη λήψη αποφάσεων.
Όπως αναφέρει σε επιστολή του προς τους Financial Times ο Τζορτζ Σόρος «το Facebook δεν χρειάζεται να περιμένει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις αν θέλει να σταματήσει να δέχεται πολιτικές διαφημίσεις,
ενόψει των αμερικανικών εκλογών στις 4 Νοεμβρίου 2020» και συμπληρώνει πως υπάρχει η τεχνολογία και η δυνατότητα να ελέγχονται και να απομακρύνονται οι πολιτικές διαφημίσεις, σε ελάχιστο χρόνο, ενώ η εταιρεία διατηρεί πάντα το δικαίωμα να αρνηθεί τη δημοσίευση εξαρχής.
Σε αντίθεση με το Facebook, το Twitter αρνείται να δημοσιεύσει πολιτική διαφήμιση, ήδη από τις 22/11/19, όπως έχει ανακοινώσει ο συνιδρυτής της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, Τζακ Ντόρσεϊ.
«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.
Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook, με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, να υπεραμύνεται της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.