Σε πλήρες αδιέξοδο οδηγείται ο Έλληνας πολίτες που καλείται να πληρώσει νέες αυξήσεις σε διόδια, πιθανότατα στις Λαϊκές αγορές, ενώ ο μισθός του δεν φτάνει πλέον ούτε για τα αναγκαία στο Σούπερ Μάρκετ.
Οι κάτοχοι Λαϊκών αγορών με αφορμή το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που ορθώς φορολογεί όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες για το τεκμαρτό εισόδημα, ( τα προηγούμενα χρόνια είχαμε όργιο απόκρυψης χρημάτων από τις περισσότερες εταιρείες), πιθανότατα ετοιμάζουν αύξηση των προϊόντων τους, οι οποίες θα πλήξουν φυσικά τον Έλληνα καταναλωτή.
“Οι διατάξεις που περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που έχει ήδη τεθεί σε διαβούλευση, με την εισαγωγή τεκμαρτού φορολογητέου εισοδήματος, πλήττουν καίρια τις λαϊκές αγορές και τους επαγγελματίες πωλητές, αφού στο όνομα της δήθεν καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, προωθούνται οριζόντια και ως εκ τούτου άδικα μέτρα”, αναφέρει η Παναττική Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Πωλητών Λαϊκών Αγορών.
Η ομοσπονδία τους τονίζει ως άδικα τα μέτρα, αλλά ουσιαστικά ετοιμάζει αυξήσεις ενώ ήδη οι Έλληνες πολίτες ψωνίζουν στις Λαϊκές αγορές μετά τις 1300 πμ όταν τα προϊόντα λογικά πέφτουν, αλλά και αυτό πλέον έχει αλλάξει.
Οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες πάγκων στις αγορές αυτές, σε ρεπορτάζ αναφέρουν ξεκάθαρα ότι μειώνεται ο κόσμος, ενώ η δυσαρέσκεια για τις τιμές είναι μεγάλη.
Οι Λαϊκές αγορές, είναι η δεύτερη μεγάλη πηγή που ψωνίζει ο Έλληνας καταναλωτής, μετά τα Σούπερ Μάρκετ, τα οποία πλέον ζορίζονται αρκετά με το σπάσιμο των 1+1 προϊόντων, και της απαγόρευσης αύξησης των τιμών πριν τις μεγάλες προσφορές.
Έρχονται αυξήσεις στα διόδια σε βάθος τριετίας -Ποιοι υπέγραψαν αυτές τις συμβάσεις;
Τελικά κυβέρνηση και εταιρείες αυτοκινητοδρόμων ήρθαν σε συμφωνία και έρχονται αυξήσεις στα διόδια, αυξάνοντας και άλλο το βάρος στον Έλληνα που θα θελήσει τα ταξιδέψει στο χωριό του, ή για διακοπές τα Χριστούγεννα.
Οι αυξήσεις θα επιμεριστούν σε χρονικό ορίζοντα 3 ετών και το πρώτο μέρος των αυξήσεων των διοδίων θα τεθούν σε ισχύ την 1 Ιαν 2024.
Ο οδηγός ενός επιβατικού αυτοκινήτου σήμερα, για να μεταβεί από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, καλείται να πληρώσει σε διόδια 31,35 ευρώ με αύξηση 6% θα πάει σε 33,23. Το ποσό αυτό αφορά μόνο το πήγαινε. Για την επιστροφή πρέπει να δώσει άλλα τόσα, με το συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 62,70 € με το νέο τιμολόγιο θα πάει 65,72.
Η αύξηση στα διόδια θα είναι πιθανόν της τάξεως του 6%, αυξάνοντας τις διαδρομές από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα-Ιωάννινα.
Άλλωστε για να είμαστε δίκαιοι, αυτό προέβλεπαν οι συμβάσεις παραχώρησης που είχαν υπογραφθεί εδώ και χρόνια για την δημιουργία των νέων αυτοκινητοδρόμων με την μέθοδο του ΣΔΙΤ.
Οι αυξήσεις θα ανακοινωθούν σύντομα και θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου 2024.
Η Ευρώπη κυνηγά τις Αγελάδες με το αποτύπωμα του άνθρακα και οδηγεί σε φτωχοποίηση-Τι κάνει η Ελλάδα
Μετά την ραγδαία άνοδο στο Ελαιόλαδο το ράλλι αυξήσεων σε πολλά τρόφιμα και την ενεργειακή κρίση τώρα βάζουν χέρι και στην κτηνοτροφία για να μειωθούν οι ρύποι δείχνοντας ότι πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο πείνας.
Η Επιτροπή της ΕΕ θέλει να διασφαλίσει ότι οι ευρωπαϊκές εκμεταλλεύσεις και οι βιομηχανικές εταιρείες προκαλούν λιγότερους ρύπους από πριν. Αυτό οδηγεί σε νέα οργή για το μεγάλο έργο της Ursula von der Leyen.
Και φέρνει πολλές περίεργες ιδέες,όπως η απαίτηση από τις αγελάδες να φορούν μάσκες. Τρελές προτάσεις και σχέδια για να οδηγηθούμε σε πιθανή επισιτιστική κρίση στην ήπειρο μας.
Το έγκλημα όμως στην χώρα μας συντελείται εδώ και χρόνια όταν πολλοί ψαράδες μας κατέστρεψαν τις βάρκες τους για να λάβουν 60-100.000 ευρώ από την ΕΕ, οι αγρότες βάζουν στα χωράφια φωτοβολταϊκά αντί για αγροτικά προϊόντα, έκοβαν τις ελιές γα να πάρουν επιδότηση από την ΕΕ, και τώρα αγοράζουμε νωπά προϊόντα και ψάρια από τους Τούρκους και τρώμε εισαγόμενα σπορέλαια.
Αν δεν αλλάξουμε τακτική και δεν ξαναγίνουμε αγροτική και κτηνοτροφική χώρα με μια μεσαία βαριά βιομηχανία, θα μας καταπιεί η πολυπολιτισμική Ευρώπη τα επόμενα 50 χρόνια, αλλά αυτό ακριβώς ετοιμάζουν εκεί στις Βρυξέλλες.