Κοινωνία

Αποκάλυψη για Τέμπη: Η καταγραφή για το ρεύμα στη μοιραία γραμμή 10 λεπτά πριν τη σύγκρουση- Απολογία Σταθμάρχη: «Δεν αναγνωρίζω τη φωνή μου»

Προφυλακιστέος κρίθηκε ο 59χρονος σταθμάρχης εχθές, με τη σύμφωνη γνώμη, τόσο του εισαγγελέα, όσο και της ανακρίτριας. Οι έρευνες συνεχίζονται για τον Σταθμάρχη, που είχε βάρδια στη Λάρισα, το βράδυ της σύγκρουσης των τρένων. Στο μικροσκόπιο των αρχών, έχουν μπει βίντεο,  υπηρεσιακά έγγραφα, ηχητικά ντοκουμέντα και πολλά άλλα στοιχεία που μπορούν να αποτελέσουν κομμάτια στο παζλ των ευθυνών.

''Δεν αναγνωρίζω τη φωνή μου στο ηχητικό'' 


Ο σταθμάρχης παρουσιάστηκε για να δώσει απαντήσεις στις ερωτήσεις που του τέθηκαν με τον ίδιο να επιμένει πως δεν εγκατέλειψε σε κανένα σημείο το πόστο του. Παράλληλα ανέφερε, σύμφωνα με το OPEN, πως ο ίδιος δεν αναγνωρίζει τη φωνή του στα ηχητικά που έχουν διαρρεύσει. Κάτι το οποίο δημιουργεί ερωτήματα για το ποιος είναι στα ηχητικά, αν όντως δεν μιλά ο ίδιος ο 59χρονος. Σύμφωνα με τον δικηγόρο του επέμεινε στην αρχική του γραμμή, αναλαμβάνοντας το μερίδιο ευθυνών που του αναλογούν ωστόσο είναι πολύ πιθανό από τα όσα είπε να υπάρξουν ευθύνες και για άλλα πρόσωπα. 

Δικηγόρος Σταθμάρχη: Ο κατηγορούμενος είπε τα πάντα! 

Αποκάλυψη βόμβα! Ο σταθμάρχης ξαναέβαλε σε λάθος γραμμή τρένο και τις προηγούμενες μέρες

Ο ρόλος του δεύτερου σταθμάρχη

Σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από τα υπηρεσιακά έγγραφα υπήρχε και δεύτερος σταθμάρχης στη βάρδια μέχρι τις 11 το βράδυ, αλλά έφυγε μισή ώρα νωρίτερα, στερώντας την πιθανότητα ένα δεύτερο μάτι να αντιληφθεί το λάθος. Σύμφωνα με την ΕΡΤ ο 59χρονος κατηγορούμενος έφτασε στις 9:30 το βράδυ στο σταθμαρχείο Λάρισας και ξεκίνησε την βάρδια του στις 10 το βράδυ. Πριν από τις 11 το βράδυ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έφυγε από το πόστο του ο απογευματινός σταθμάρχης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κληθεί και εκείνος να δώσει κατάθεση. Τέλος, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι αναρρωτική άδεια ζήτησε ο προϊστάμενος του σταθμάρχη μετά το δυστύχημα κι έχει λάβει κλήση να καταθέσει και είναι θέμα χρόνου να γίνει.

Τι λέει ο επιθεωρητής

Τόσο ο σταθμάρχης όσο και ο επιθεωρητής Νικόλαος Δημητρίου με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τέθηκαν σε αργία. Οπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ ο ίδιος ο επιθεωρητής σε κατάθεση που έδωσε αυτοβούλως στην ανακρίτρια Λάρισας ισχυρίστηκε ότι εκείνο το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης ο ίδιος είχε τοποθετήσει όχι μόνο τον 59χρονο σταθμάρχη ο οποίος ήταν άπειρος στο συγκεκριμένο πόστο αλλά συνολικά τρεις σταθμάρχες στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Ωστόσο, όπως ανέφερε, οι δύο αποχώρησαν χωρίς να του ζητήσουν τη άδεια με αποτέλεσμα να μείνει μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης ο οποίος αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες. «Ζητώ να καταθέσω για το δυστύχημα. Είχαμε σωρεία λαθών λίγες ώρες πριν την μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών τα οποία αν είχαν προβλεφθεί δεν θα μιλούσαμε σήμερα για εθνική τραγωδία. Είχα βάλει 3 σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ. Όμως ο ένας έφυγε πριν τη λήξη της βάρδιας του» δήλωσε ο επιθεωρητής. 

Τέμπη: Η καταγραφή για το ρεύμα στη μοιραία γραμμή 10 λεπτά πριν τη σύγκρουση

Μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας καταγράφηκε στη γραμμή του τρένου στη διαδρομή Νέοι Πόροι - Λάρισα κατέγραψε ένα αρμόδιο τμήμα που μετρά το ρεύμα στις σιδηροδρομικές γραμμές, ωστόσο παραμένει άγνωστο τι έγινε μετά από την επικοινωνία που φέρεται να είχε με τη Λάρισα ώστε να το αναφέρει. Οπως σημειώνεται η κατανάλωση ήταν μεγαλύτερη από αυτή που θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.

Σύμφωνα με αποκάλυψη του MEGA, από το τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει τις καταναλώσεις, επικοινώνησαν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή. Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο 10 λεπτό της σύγκρουσης.

Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει και χειροκίνητα να κινήσει το κλειδί. Οπως σημειώνεται εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, εάν δεν είχε φύγει ο προαστιακός, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας, δεν θα είχε ρεύμα να κινηθεί ο προαστιακός.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοινωνία 0

Επεισόδιο στην Τουρκία με την Δέσποινα Βανδή: Aκύρωσε συναυλία όταν οι Τούρκοι διοργανωτές ανήρτησαν αφίσα του Ατατούρκ - Η απάντησή της

Μόλις η Δέσποινα Βανδή κατάλαβε πως στον χώρο ήταν αναρτημένο ένα πόστερ με την εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ ακύρωσε την...