Όπως είχε αποκαλύψει ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», ο συγκεκριμένος αξιωματικός έχει κριθεί ακατάλληλος για να πιλοτάρει ελικόπτερο, ενώ αρμόδιες επιτροπές έχουν κρίνει πως ο εν λόγω πιλότος έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα.
Το Live News αποκάλυψε πως υπάρχουν έγγραφα προ δεκαετίας που κάνουν λόγο για μέτρια πτητική απόδοση του αξιωματικού, ενώ αναφέρεται πως δεν πέρασε από γραπτές εξετάσεις δύο φορές.
Το 2016 υπήρξαν προβλήματα στις εξετάσεις που υποβλήθηκε και γι’ αυτό τον λόγο τέθηκε σε αποχή πτήσεων και κρίθηκε ακατάλληλος ως χειριστής.
Επιπλέον, τα έγγραφα δείχνουν ότι δεν υπάρχει αναφορά προόδου από τον ένα εκ των τριών εκπαιδευτών του και ότι αρνήθηκε ιδιαίτερη εκπαίδευση.
Ωστόσο, έκανε ιδιωτική εκπαίδευση στη Ρουμανία και επανήλθε πρόσφατα στην υπηρεσία, ενώ ζήτησε να εξεταστεί γραπτά από πιστοποιημένο εξεταστή, στις οποίες εξετάσεις όμως απορρίφθηκε.
Δείτε το σχετικό βίντεο από το Mega
Η αποκάλυψη
Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε ο αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα» Βασίλης Λαμπρόπουλος, ένας πιλότος ελικοπτέρου της Ελληνικής Αστυνομίας συνεχίζει να πετάει παρά το γεγονός ότι έχει κριθεί ακατάλληλος λόγω σοβαρών ψυχολογικών προβλημάτων.
Ο σχετικός έλεγχος σε όλους τους πιλότους είχε διεξαχθεί από αρμόδιες επιτροπές του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, μετά το τραγικό συμβάν της πτήσης 9525 της Germanwings το 2015, που εκτελούσε το δρομολόγιο Βαρκελώνη – Ντίσελντορφ, με τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους, Αντρέας Λούμπιτς να το ρίχνει σκόπιμα σε βουνό.
Δείτε το σχετικό βίντεο από το Mega
Επιπλέον εκπαίδευση
Επιπλέον, πληροφορίες αναφέρουν πως ο πιλότος απομακρύνθηκε και στη συνέχεια επανήλθε μετά από επίκληση μη εξειδικευμένων ιατρών, ενώ την ίδια στιγμή πληθαίνουν τα ερωτηματικά γύρω από την έξτρα εκπαίδευση που του προσέφερε μία ιδιωτική εταιρία.
Η συγκεκριμένη εκπαίδευση είχε προκαλέσει νέα αναστάτωση, διότι είχαν χρησιμοποιηθεί τα ελικόπτερα της ΕΛ.ΑΣ. χωρίς να ενημερωθεί η αρμόδια εταιρία που τα συντηρούσε.
Συγκεκριμένα, οι επιπλέον εκπαιδεύσεις οδήγησαν σε νέα προβλήματα καθώς καθήλωσαν τα ελικόπτερα, μιας και είχαν συμπληρώσει τις απαιτούμενες ώρες πτήσεις για τις αναγκαίες εργασίες συντήρησης.