Σύμφωνα με πληροφορίες του magnesianews.gr, ο άνδρας, με ξένη προφορά, τηλεφώνησε από ελληνικό αριθμό κινητού τηλεφώνου σε Γραφείο Τελετών του Βόλου ζητώντας αρχικά συγγνώμη και λέγοντας πως «ξεχάσαμε να σας πληρώσουμε για την κηδεία», ζητώντας στη συνέχεια από την ιδιοκτήτρια έναν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού για να καταθέσει τα χρήματα για την κηδεία συγγενικού του προσώπου που είχε γίνει τον Μάιο.
Η ιδιοκτήτρια του γραφείου παραξενεύτηκε και ζήτησε από τον σύζυγο και την κόρη της να μάθει αν έχουν κάποια οικονομική εκκρεμότητα στο όνομα που αναφέρθηκε στο τηλεφώνημα. Ωστόσο, θεώρησε ότι μπορεί να είναι κάποια παλιά εκκρεμότητα και έδωσε τον τραπεζικό της λογαριασμό προκειμένου να τις καταβάλουν χρήματα, θεωρώντας ότι δεν μπορεί κάτι να πάει στραβά.
Στη συνέχεια ωστόσο έλαβε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στο email της με έναν σύνδεσμο ζητώντας της να πατήσει για να λάβει τα χρήματα. Η ανυποψίαστη επιχειρηματίας πάτησε και οδηγήθηκε σε ένα περιβάλλον που έμοιαζε με την ιστοσελίδα της τράπεζάς της όπου της ζητούνταν να συμπληρώσει τα στοιχεία χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Αντιλαμβανόμενη ότι κάτι δεν πάει καλά, έκλεισε τη σελίδα χωρίς να βάλει τα στοιχεία της.
Ο επιτήδειος, ο οποίος σκοπό είχε να αποκτήσει πρόσβαση στον τραπεζικό της λογαριασμό και να της αποσπάσει χρήματα, κάλεσε ξανά στο γραφείο τελετών για να την ρωτήσει αν ακολούθησε τα βήματα που της είπε για να λάβει αρνητική απάντηση.
Η απόπειρα απάτης είχε γίνει αντιληπτή και η επιχειρηματίας είπε πως το web banking της είναι μπλοκαρισμένο και ζήτησε να της καταβάλει τα χρήματα και θα τα δουν μέσω του ATM της τράπεζας.
Ο απατεώνας κατάλαβε τότε ότι έγινε αντιληπτός και έκλεισε το τηλέφωνο, χωρίς να προσπαθήσει περαιτέρω να πείσει την επιχειρηματία. Σύμφωνα με πληροφορίες του magnesianews.gr η επιχειρηματίας επικοινώνησε με την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνοντας για ότι της συνέβη, με την υπηρεσία να της ζητά να απευθυνθεί στην Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας και να υποβάλει μήνυση κατ’ αγνώστων.