Κοινωνία
Ενημερώθηκε στις:

Antonov: Μαζεύουν τα βλήματα - Βρέθηκαν μαύρο κουτί και 8η σωρός - Τι λένε τα ξένα ΜΜΕ (βίντεο)

Νεώτερη ενημέρωση

Νωρίς το βράδυ της Κυριακής (17.07.2022) έγινε γνωστό ότι ολοκληρώθηκε η επιχείρηση ανάσυρσης των σορών των οχτώ μελών του πληρώματος του αεροσκάφους Antonov, που συνετρίβη στην Καβάλα χθες, Σάββατο.  

Στόχος ήταν η ανάσυρση των σορών να ολοκληρωθεί πριν νυχτώσει, όπως και έγινε, και πλέον μεταφέρονται στο Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής. 

Όπως μετέδωσε νωρίτερα η ΕΡΤ, η πρώτη σορός που απομακρύνθηκε από το σημείο της αεροπορικής τραγωδίας, ήταν άθικτη και γι’ αυτό εκτιμάται ότι κατά την πρώτη πρόσκρουση εκτοξεύθηκε μακριά από το αεροσκάφος Αντόνοφ.

Τι λένε τα ξένα ΜΜΕ

Τον γύρο του κόσμου από τα διεθνή ΜΜΕ, πρακτορεία και τηλεοπτικά δίκτυα έκανε η πτώση του αεροσκάφους Antonov στην Καβάλα το βράδυ του Σαββάτου (16.7.2022) με 8 νεκρούς και 11,5 τόνους στρατιωτικού φορτίου.

Ένα από τα διεθνή ΜΜΕ που κάλυψε τη συντριβή του αεροσκάφους στην Καβάλα είναι το Γαλλικό Πρακτορείο (AFP), το οποίο αναπαρήγαγε δηλώσεις που έκαναν οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και ότι έχει στηθεί ειδική επιχείρηση απομάκρυνσης ή και εξουδετέρωσης των βλημάτων του φορτίου.

Le Monde

Το εκτενές ρεπορτάζ του AFP, το οποίο αναπαράγεται από πολλά γαλλικά μέσα και διεθνή ΜΜΕ, όπως από την εφημερίδα Le Monde, περιλαμβάνει επίσης τις δηλώσεις Σέρβων και Ουκρανών αξιωματούχων. H Monde επισημαίνει ότι «πολλοί κάτοικοι βιντεοσκόπησαν, μέσα στη νύχτα, το τέλος της πτήσης του Antonov, που φλεγόταν ήδη πριν συντριβεί στο έδαφος, κοντά στην πόλη της Καβάλας».

Reuters

Οκτώ μέλη πληρώματος σκοτώθηκαν σε συντριβή ουκρανικού μεταγωγικού στη βόρεια Ελλάδα, τιτλοφορεί την είδηση το πρακτορείο Reuters, που αναφέρεται επίσης στην έρευνα που έγινε στα συντρίμμια του Antonov An-12 με ειδικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος.

Washington Post

«Ο πιλότος ανέφερε ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με μία από τις μηχανές και ζήτησε να κάνει αναγκαστική προσγείωση», γράφει το πρακτορείο Associated Press, σε μια ανταπόκριση που αναπαράγεται από πολλές αμερικανικές εφημερίδες, όπως από την Washington Post.

Anadolu

Παρόμοια είναι και η ανταπόκριση του τουρκικού πρακτορείου Anadolu, που επικαλείται την υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και σημειώνει ότι το αεροσκάφος κατευθυνόταν από τη Σερβία στο Μπαγκλαντές και ο κυβερνήτης του ζήτησε άδεια για αναγκαστική προσγείωση αλλά δεν κατάφερε να φτάσει στο αεροδρόμιο.

Xinhua

Τις δηλώσεις του Μάριου Αποστολίδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ αναμεταδίδει το κινεζικό, επίσημο πρακτορείο Xinhua που αναφέρει επίσης ότι οι ελληνικές αρχές τέθηκαν σε συναγερμό λόγω των επικίνδυνων υλικών που μετέφερε το Antonov αλλά και του κινδύνου τοξικών αναθυμιάσεων.

Ukrinform

Το ουκρανικό πρακτορείο Ukrinform περιλαμβάνει την είδηση στην πρώτη σελίδα του, ανάμεσα στις πολλές πληροφορίες για τον πόλεμο στην Ουκρανία και μεταφέρει την ανακοίνωση της ουκρανικής εταιρείας Meridian ότι και τα οκτώ μέλη του πληρώματος ήταν Ουκρανοί πολίτες.

CNN

«Σκηνικό καταστροφής μετά τη συντριβή στην Ελλάδα αεροπλάνου που μετέφερε στρατιωτικά πυρομαχικά» τιτλοφορεί το θέμα του το αμερικανικό δίκτυο CNN που επικαλείται την ΕΡΤ και παρουσιάζει πολλές φωτογραφίες και βίντεο, ενώ αναμεταδίδει και τα συλλυπητήρια του υπουργείου Εξωτερικών.

BBC

Στην ιστοσελίδα του βρετανικού BBC, το θέμα είναι δεύτερο στις «ευρωπαϊκές» ειδήσεις μετά τον καύσωνα. Μετά τις δηλώσεις αυτοπτών μαρτύρων, Ελλήνων και Σέρβων αξιωματούχων, το δίκτυο μεταφέρει την επιβεβαίωση ενός εκπροσώπου του στρατού του Μπαγκλαντές ότι το αεροπλάνο μετέφερε εκπαιδευτικούς όλμους που είχαν αγοραστεί από τη Σερβία, για την εκπαίδευση των στρατιωτών και των συνοριοφυλάκων της χώρας.

Το αεροπλάνο θα έκανε στάσεις στην Ιορδανία, τη Σαουδική Αραβία και την Ινδία προτού να φτάσει στον τελικό προορισμό του, την Ντάκα, την πρωτεύουσα του Μπαγκλαντές.

Guardian

Η εφημερίδα Guardian γράφει ότι «τα βίντεο και οι αναφορές των μαρτύρων υποδηλώνουν ότι το Antonov An-12 έπιασε φωτιά ενώ ήταν ακόμη στον αέρα». Το δημοσίευμα επικαλείται δηλώσεις μαρτύρων που είπαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι άκουσαν ισχυρές εκρήξεις ενώ πετούσε στην περιοχή, το βράδυ του Σαββάτου.

El Pais

«Ένα ουκρανικό αεροσκάφος που μετέφερε σερβικό οπλισμό στο Μπαγκλαντές συνετρίβη στην Ελλάδα», γράφει η ισπανική εφημερίδα El Pais, η οποία φιλοξενεί δηλώσεις του δημάρχου του Παγγαίου, Φίλιππου Αναστασιάδη.

Hurriyet

«Πανικός στην Ελλάδα… Αεροσκάφος που μετέφερε «επικίνδυνο» φορτίο συνετρίβη, όλα τα μέλη του πληρώματος σκοτώθηκαν», γράφει τέλος τη τουρκική Hurriyet που αναπαράγει την ανακοίνωση του σερβικού υπουργείου Εσωτερικών αλλά και τις δηλώσεις αυτοπτών μαρτύρων στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι άκουσαν τις εκρήξεις λίγο πριν από τα μεσάνυχτα του Σαββάτου προς την Κυριακή.

Αρχικό κείμενο

Ξεκίνησαν οι έρευνες του φορτίου που μετέφερε το αεροσκάφος Antonov που συνετρίβη το βράδυ του Σαββάτου (16.7.2022) στην Καβάλα, από τη στιγμή που επιβεβαιώθηκε ότι δεν υπάρχουν σε αυτό ραδιοενεργές ή βιολογικές-χημικές ουσίες.

Πιο συγκεκριμένα, ειδικό κλιμάκιο Βιολογικής Χημικής Άμυνας του στρατού έδωσε το «ΟΚ» ότι οι αναθυμιάσεις μετά τη συντριβή του αεροσκάφους στην Καβάλα δεν οφείλονται σε ραδιοενεργές ή βιολογικές-χημικές ουσίες και έτσι, το ΤΕΝΞ (Τάγμα Εκκαθάρισης Ναρκοπεδίων Ξηράς) πλησιάζει το σημείο.

Επίσης, όπως αναφέρει ο ΣΚΑΪ, αναλυτικά στοιχεία για το φορτίο έδωσε στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΣΚΕΔ) η σερβική εταιρεία όπλων και αμυντικών συστημάτων Valir, που είναι ο εντολέας της μεταφοράς του φορτίου.

Σύμφωνα με αυτή την ενημέρωση το Antonov μετέφερε:

  • εκπαιδευτικά βλήματα όλμων 60mm M62,
  • εκπαιδευτικά βλήματα όλμων 82mm M62 και
  • φωτιστικά βλήματα όλμων 82mm M67

Εντοπίστηκε η 7η σορός – Βρέθηκε το μαύρο κουτί

Ο Διοικητής του ΤΕΝΞ ανέφερε το απόγευμα της Κυριακής ότι έχουν εντοπιστεί οι 7 από τις 8 σορούς και μέχρι στιγμής έχουν ανασυρθεί οι τρεις. Επίσης, έχει βρεθεί το αντικείμενο της παρακάτω φωτογραφίας που πιθανολογείται ότι είναι το ένα μαύρο κουτί του αεροσκάφους.

Νωρίτερα σήμερα, εκπρόσωπος της ουκρανικής αεροπορικής εταιρείας «Meridian Cargo» δήλωσε ότι είναι νεκρά και τα οχτώ μέλη του πληρώματος, ουκρανικής καταγωγής. «Φυσικά δεν επιβίωσαν της συντριβής», δήλωσε ο ίδιος εκπρόσωπος τηλεφωνικά στο Reuters.

Η επίσημη ενημέρωση της ΥΠΑ – «May day φωτιά στον κινητήρα 4»

Σχετικά με την πολύνεκρη πτώση του αεροσκάφους Antonov 12 στην περιοχή της Καβάλας το βράδυ του Σαββάτου (16.07.2022), η ΥΠΑ ανακοίνωσε την Κυριακή (17.07.2022) ότι: Το ουκρανικού νηολογίου αεροσκάφος τύπου Antonov 12, απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Νις στη Σερβία με οκταμελές πλήρωμα και 11,5 τόνους επικίνδυνο φορτίο (dangerous goods).

Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει στις αρμόδιες αρχές της Σερβίας, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε πτήση cargo προς την Ντάκα του Μπανγκλαντές με ενδιάμεσους σταθμούς το Αμάν της Ιορδανίας, το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας και το Αχμενταμπάντ της Ινδίας.

Στον Ελληνικό εναέριο χώρο εισήρθε στις 22:09 τοπική ώρα (σ.σ. 16.07.2022). Το αεροπλάνο στις 22:37 ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών – Μακεδονίας (ΚΕΠΑΘΜ) ότι λόγω προβλήματος (operation reasons) δεν θα συνεχίσει για το τελικό του προορισμό και ότι θα γυρίσει πίσω στο αεροδρόμιο αναχώρησης.

Στις 22:42 πετώντας ανατολικά της Χαλκιδικής ενημέρωσε τους Ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στην προσέγγιση Θεσσαλονίκης ότι έχει πρόβλημα στον κινητήρα νούμερο 4, αναφέροντας: May Day φωτιά στον κινητήρα τέσσερα. Η ΥΠΑ άμεσα κήρυξε κατάσταση κινδύνου με την ενεργοποίηση των σχετικών διαδικασιών που προβλέπονται.

Στις 22:45 το αεροσκάφος είχε συνομιλία με τον πύργο ελέγχου Καβάλας και ενημέρωσε ότι κατευθύνεται για αναγκαστική προσγείωση. Αμέσως δόθηκε άδεια προσγείωσης για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα. Στις 22:47 το στίγμα του αεροσκάφους χάθηκε από τα ραντάρ της εναέριας κυκλοφορίας.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ενημέρωσε το Εθνικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για την κατάσταση κινδύνου και εν συνεχεία για την απώλεια επικοινωνίας και ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία εντοπισμού, έρευνας και διάσωσης.

Παράλληλα κινητοποιήθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Πυροσβεστική Υπηρεσία, Ελληνική Αστυνομία, Πολιτική Προστασία, Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τοπικοί φορείς) για την απώλεια στίγματος του αεροπλάνου στην ευρύτερη περιοχή της Καβάλας.

Για το αεροπορικό δυστύχημα του ουκρανικού Antonov 12 στην περιοχή της Καβάλας το βράδυ του Σαββάτου, 16 Ιουλίου 2022, έχει επιληφθεί η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ).

Σε ποια κατάσταση και που βρέθηκαν οι σωροί

Όπως έχει γίνει γνωστό και οι οκτώ θεωρούνται νεκροί, ενώ δυο σοροί έχουν εντοπιστεί και μια έχει ήδη ανασυρθεί, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η δεύτερη φάση, κατά τη διάρκεια της οποίας «προσωπικό του Στρατού και 30 πυροσβέστες θα διαμορφώσουν οδούς ασφαλούς διέλευσης για τη μεταφορά και την απολύμανση των σορών».

Ωστόσο, αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι πως παρά το γεγονός ότι -σύμφωνα με τις πληροφορίες- οι περισσότερες σοροί βρέθηκαν διαμελισμένες και μια μάλιστα βρέθηκε απανθρακωμένη, υπήρξε και μια σορός που βρέθηκε άθικτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, πρόκειται για την πρώτη σορό που βρέθηκε και απομακρύνθηκε από το σημείο της τραγωδίας και ο λόγος που ήταν άθικτη είναι πως εκτιμάται ότι κατά την πρώτη πρόσκρουση εκτοξεύθηκε μακριά από το αεροσκάφος Antonov.

Δείτε το βίντεο από την ΕΡΤ

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τους φόβους, τελικά δεν φαίνεται να έχουν εντοπιστεί επικίνδυνα υλικά στο σημείο συντριβής του αεροσκάφους, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής, Ιωάννης Αρτοποιός, κατά την έκτακτη ενημέρωση που έγινε το απόγευμα της Κυριακής για την συντριβή.

Πόσο επικίνδυνο είναι το φορτίο του Antonov

Τρία αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με τη συντριβή του αεροσκάφους με τους οκτώ επιβαίνοντες, οι οποίοι θεωρούνται και επίσημα νεκροί

Με μία πρωτόγνωρη κατάσταση βρίσκονται αντιμέτωποι οι κάτοικοι στους Αντιφιλίππους του δήμου Παγγαίου στην Καβάλα, καθώς εκτός από το σοκ που βίωσαν το βράδυ του Σαββάτου, βλέποντας ένα αεροσκάφος φορτωμένο με 11,5 τόνους πυρομαχικά να συντρίβεται στο έδαφος, η επικινδυνότητα του φορτίου που απελευθερώθηκε στην ατμόσφαιρα καθώς και η ανίχνευση μίας λευκής άγνωστης ουσίας, που είχαν ως αποτέλεσμα και την απαγόρευση κυκλοφορίας στην περιοχή, είναι τα βασικά ζητήματα που τους προβληματίζουν.

Ανησυχία με την επικινδυνότητα του φορτίου

Με το πρώτο φως της ημέρας, εκτός από τις εικόνες που δείχνουν τον όλεθρο που προκλήθηκε στη περιοχή με την συντριβή του Antonov, κινητοποιήθηκαν άμεσα και δυνάμεις τόσο της πυροσβεστικής, όσο και των Ένοπλων Δυνάμεων, καθώς στο σημείο βρίσκεται ειδική 14μελής ομάδα πυρηνικής, βιολογικής και χημικής άμυνας προκειμένου να εξετάσει την περιοχή και να προβεί σε εκτιμήσεις – πόρισμα σχετικά με την επικινδυνότητα του φορτίου. Σύμφωνα με πληροφορίες το πρώτο πόρισμα αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα στης 14.00 το μεσημέρι.

Την ίδια ώρα τρία παραμένουν τα αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με την πτώση του αεροσκάφους με τους οκτώ επιβαίνοντες, οι οποίοι θεωρούνται και επίσημα νεκροί. Αυτά σχετίζονται τόσο με τον προορισμό του αεροσκάφους, καθώς αρμόδιοι έπεσαν σε αντιφάσεις σχετικά με τον τελικό του σταθμό προσγείωσης, όσο και με την αδυναμία λειτουργίας του συστήματος πυρόσβεσης αλλά και με την επιλογή του πιλότου να προσγειώσει το αεροσκάφος στην Καβάλα, κίνηση που δυστυχώς δεν ολοκληρώθηκε ποτέ με επιτυχία, καθώς το αεροπλάνο συνετρίβη.

Σχετικά με την επικινδυνότητα του φορτίου, Έλληνες ειδικοί και αναλυτές έχουν κάνει ήδη τις πρώτες εκτιμήσεις, καθώς έγινε γνωστό πως το Antonov μετέφερε 11,5 τόνους πυρομαχικών.

Να διαπιστωθεί πως δεν υπάρχει κίνδυνος από εκρήξεις

Ο κ. Μιχάλης Χάλαρης επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Χημείας, υποστράτηγος ε.α., μίλησε στην ΕΡΤ για το πόσο επικίνδυνο είναι το φορτίο του Antonov για τους κατοίκους της περιοχής.

«Είναι ένα ανθρωπογενές περιστατικό, έχουμε μία έκρηξη, από την άλλη οι οσμές ήταν ένα φυσικό επακόλουθο της έκρηξης και των καυσίμων που είχε το αεροπλάνο και το φορτίο. Δεν θα πρέπει να μας φοβίζει για την δημόσια υγεία, αυτό που έχει συμβεί εκεί. Σίγουρα όμως μέχρι να ανιχνευτεί, να έχουμε τις πρώτες ενδείξεις τι ακριβώς είναι το επικίνδυνο φορτίο, θα πρέπει να κινηθεί η πολιτεία συντεταγμένα και να διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος από εκρήξεις και να προχωρήσουμε στην ανάλυση και στην ανεύρεση των σωμάτων με την ενεργοποίηση συγκεκριμένων σχεδίων που υπάρχουν για την διαχείριση μαζικών απωλειών».

Πληθώρα χημικών ενώσεων στην ατμόσφαιρα

Όσο για το αν πρόκειται χρονοβόρα η διαδικασία, ο κ. Χάλαρης είπε ότι «πρώτα πρέπει να δοθεί το οκ ότι είναι καθαρή η περιοχή και μετά να προχωρήσουμε στις απαραίτητες δειγματοληψίες έτσι ώστε να προσδιορίσουμε επακριβώς ποιο είναι το επικίνδυνο φορτίο.

Οφείλω να σας πω ότι το τμήμα Χημείας του Διεθνούς Πανεπιστήμιου, με έδρα την Καβάλα είναι στη διάθεση για να βοηθήσει, να συνδράμει, να πάει στο πεδίο. Έχουμε τεχνογνωσία και εξοπλισμό για να προσδιορίσουμε και αέριους και υγρούς ρύπους. Τους αέριους ρύπους που έχουν παραχθεί στην περιοχή θέλουμε να μετρήσουμε εκεί. Αυτή τη στιγμή υπάρχει πληθώρα χημικών ενώσεων, άχρωμες και άοσμες, αυτό θα το βρούμε μόνο αν γίνουν μετρήσεις και αναλύσεις στο πεδίο» είπε και κατέληξε: «Εγώ θα πήγαινα στα 800 μέτρα ακτίνα γύρω από την περιοχή του ατυχήματος και να είναι πλήρως απομονωμένη».

Τρία αναπάντητα ερωτήματα για την μοιραία συντριβή

Εκτός όμως από το πολύ σοβαρό θέμα του επικίνδυνου φορτίου, παραμένουν κι άλλα αναπάντητα ερωτήματα, τα οποία αναμένεται να διαλευκανθούν και από την δικαιοσύνη καθώς ο εισαγγελέας Εφετών Θράκης θα έχει την εποπτεία όλων των ερευνών και των ανακρίσεων για τα αίτια που προκάλεσαν την πτώση του αεροσκάφους, το οποίο μετέφερε οπλικό υλικό.

Ποιος ήταν τελικά ο τελικός προορισμός του Antonov;

Αρχικά σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υπουργός Άμυνας της Σερβίας, Νέμποϊσα Στεφάνοβιτς, δήλωσε πως το μεταγωγικό Antonov είχε τελικό προορισμό το Μπαγκλαντές.

Η πληροφορία αυτή όμως δεν επιβεβαιώνεται από τον οperator της ουκρανικής εταιρίας μεταφορών Meridian Air Cargo, Ντένις Μπογκντάρεβιτς, ο οποίος μιλώντας στο News247 είπε ότι το αεροσκάφος θα κατέληγε στο Αμμάν (και όχι στο Μπαγκλαντές).

Όπως έγινε γνωστό χτες και όπως επιβεβαιώνεται και από τον χάρτη, το αεροσκάφος τύπου Antonov έκανε στροφή  180 μοιρών την ώρα που πετούσε πάνω από την θάλασσα κοντά στο όρος Άθως με κατεύθυνση τη Χρυσούπολη.

Αυτό κατέγραψε για την πορεία του αεροσκάφους, όπως φαίνεται στο flightradar24.com λίγο πριν την πτώση. Το αεροσκάφος έπιασε φωτιά στον αέρα στον δεξί κινητήρα του λίγο πριν τη συντριβή.

Τελικά το αεροσκάφος δεν έφτασε έως το αεροδρόμιο και το σήμα του χάθηκε από το ραντάρ, πριν καταφέρει να φτάσει στο αεροδρόμιο, καθώς κατέπεσε φλεγόμενο πέριξ του οικισμού Παλαιοχωρίου Καβάλας.

Ωστόσο αναπάντητο παραμένει το ερώτημα γιατί ο πιλότος του αεροσκάφους δεν επέλεξε να κατευθυνθεί προς τη Λήμνο που βρίσκεται σε κοντινότερη απόσταση από το αεροδρόμιο της Καβάλας.

Τέλος, οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως το σύστημα πυρόσβεσης δεν λειτούργησε ποτέ, με αποτέλεσμα η συντριβή να προκαλέσει συνεχόμενες εκρήξεις, όπως ανέφεραν και οι κάτοικοι της περιοχής.

Δείτε το σχετικό βίντεο

 

Αρχίζει η απομάκρυνση ή εξουδετέρωση των βλημάτων από τους πυροτεχνουργούς

Στη σκηνή της συντριβής του Antonov στην Καβάλα μπήκε το Τάγμα Εκκαθάρησης Ναρκοπεδίων Ξηράς, προκειμένου να ερευνήσει και να σημάνει τα βλήματα.

Η επιχείρηση ξεκίνησε μετά το «πράσινο φως» του ειδικού κλιμακίου του ΓΕΕΘΑ για την αντιμετώπιση της πυρηνικής, βιολογικής και χημικής άμυνας, που κατέληξαν ότι δεν υπάρχουν ουσίες Χημικές, Βιολογικές, Ραδιολογικέ και Πυρηνικές.
Μετά την έρευνα και τη σήμανση των βλημάτων, θα ακολουθήσει η διαδικασία συγκέτνρωσης και απομάκρυνσης ή επί τόπου εξουδετέρωσης, ανάλογα με την κρίση των πυροτεχνουργών.

 

 

 

 

GALLERY

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Δεν προλαβαίνει να σωθεί ο Ζελένσκι-Οι Ρώσοι προελαύνουν στην Καλίνοβκα και περικύκλωσαν τους Ουκρανούς στην Κρασνογκορόβκα (Βίντεο)

Μόνο απόγνωση είναι νόμος του Κιέβου για απαλλαγή ποινικών ευθυνών σε Ουκρανούς στρατιώτες σε περίπτωση λιποταξίας...