Το 79% των ατόμων 65-74 ετών και το 92% εκείνων 55-64 ετών χρησιμοποιούσαν το διαδίκτυο φέτος, έναντι 61% και 81% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 (αύξηση 31% και 14% αντίστοιχα). Στις ηλικίες 45-54 ετών και 35-44 ετών στο πρώτο τρίμηνο του 2022 η χρήση του διαδικτύου έφτασε το 97% και το 100% (αύξηση 3% και 2% αντίστοιχα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019).
Οι Έλληνες γίνονται γενικότερα όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, καθώς η χρήση του Ίντερνετ στον γενικό πληθυσμό 13-74 ετών έφτασε στο 95%, έναντι 90% το 2019. Η αύξηση ήταν αισθητή κατά τα τελευταία τρία χρόνια μέσα στις συνθήκες της πανδημίας και του lockdown.
Η χρήση ξεκινά από μικρές ηλικίες
Από το κινητό τους τηλέφωνο συνδέονται πια στο διαδίκτυο οι εννέα στους 10 Έλληνες (90%), με το ποσοστό να φτάνει το 99% στις ηλικίες 18-24 ετών και το 98% στους 25-34 ετών, έναντι 82% στους 55-64 ετών και 67% στους 65-74 ετών.
Το 80% είναι χρήστες των social media και οι γυναίκες έχουν μικρό προβάδισμα στην ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με 81% έναντι 79% των ανδρών.
Οι δύο στους τρεις Έλληνες ψωνίζουν πλέον διαδικτυακά μια πλειάδα προϊόντων και υπηρεσιών και η αναλογία αυτή στις ηλικίες 65-74 ετών φθάνει το 32%. Τις ηλεκτρονικές αγορές επιλέγουν περισσότερο οι ηλικίες 18-54 ετών (σε ποσοστό 72% έως 82%), ενώ ηλεκτρονικά ψωνίζει πια και ο ένας στους τρεις ηλικίας 65-74 ετών (32%).
Η χρήση ξεκινά από μικρές ηλικίες. Σχεδόν εννέα στα 10 παιδιά (89%) είναι χρήστες Ίντερνετ, με το διαδίκτυο στα παιδιά 5-6 ετών να παρουσιάζει διείσδυση 74%.