Ο λογαριασμός νερού του ήρθε κάτι παραπάνω από φουσκωμένος. Η ανάλυση της χρέωσης τον έβαλε σε σκέψεις, με τον ίδιο να πηγαίνει στην εταιρεία και οι υπεύθυνοι να δέχονται την ένστασή του. Όπως του είπαν έβαλαν μια χρέωση ενδεικτική αφού δεν μπορούσαν να μπουν και να κοιτάξουν το ρολόι. Κάπως έτσι η καρδιά του ιδιοκτήτη πήγε ξανά στη θέση της.
Μια περιπέτεια έμελλε να αντιμετωπίσει ο κ. Γιάννης ο οποίος ζει στην Αθήνα και όταν ήρθε στο πατρικό του στις Σέρρες αντίκρισε έναν φουσκωμένο λογαριασμό του νερού. Όπως καταγγέλλει η χρέωση έγινε αυθαίρετα χωρίς να πραγματοποιηθεί μέτρηση.
Ο κ. Γιάννης τονίζει ότι το καλοκαίρι είχε 5 κυβικά και τον χειμώνα 50 επομένως πιστεύει ότι δεν μετράνε αλλά βάζουν τυχαία νούμερα. «Μου χρέωσαν 50 κυβικά ενώ 19 δείχνει το ρολόι τώρα, που έχουν περάσει 10 μέρες» περιγράφει στην κάμερα και συνεχίζει: «Βάζουν νούμερα στην τύχη και όποιος δεν αντιδράσει πληρώνει.»
Εν τέλει ο κ. Γιάννης χθες το πρωί (16-02-2022) πήγε στην ΔΕΥΑΣ για να γνωστοποιήσει το πρόβλημα και η επιχείρηση έδωσε άμεσα λύση στο θέμα. «Δέχτηκαν αυτό που τους είπα, ότι δηλαδή με χρέωσαν χωρίς να κάνουν μέτρηση. Μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να μπουν μέσα και έβαλαν ένα νούμερο ενδεικτικό.»
Για το μπέρδεμα που έγινε μίλησε στο epiloges.tv και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ κ. Χαλκιόπουλος…