Οι κάτοικοι έκλεισαν μάλιστα συμβολικά για κάποια ώρα το δρόμο, ο οποίος ωστόσο τώρα έχει ανοίξει.
Σύμφωνα με το grtimes.gr, οι αντιδράσεις των κατοίκων είναι έντονες, καθώς, όπως επισημαίνουν, η κατασκευή διοδίων θα επιβαρύνει πάρα πολύ τα οικονομικά τους, αφού από τον δρόμο περνούν ακόμα και πέντε φορές την ίδια ημέρα, ενώ δήλωσαν αποφασισμένοι πως δεν θα το επιτρέψουν.
Δεκάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στη διασταύρωση Χαλάστρας, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στη δημιουργία νέου σταθμού διοδίων που όπως λένε θα επηρεάσει ακόμα και 20.000 άτομα, ενώ στην κινητοποίηση συμμετέχουν και μαθητές σχολείων.
Όπως είπε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Κώστας Γιουτίκας, δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκονται από κοινού εδώ προκειμένου να αποτρέψουν την κατασκευή διοδίων. “Είναι μια ιστορία η οποία ξεκίνησε το 2018, εμφανίστηκαν οι εργολάβοι το 2020 και φέτος πάλι το 2022. Έχουμε πει σε όλους τους τόνους και ενώνουμε τη φωνή μας μαζί με τους κατοίκους Χαλάστρας και του δήμου Δέλτα, προκειμένου να μην κατασκευαστούν πλευρικά διόδια ούτε στη Χαλάστρα ούτε στα Μάλγαρα”, δήλωσε.
Οι λόγοι, όπως είπε, είναι συγκεκριμένοι, ενώ δεν έχει δημιουργηθεί κανένα καινούργιο οδικό δίκτυο για να μπουν νέα διόδια. Επιπλέον, όπως είπε ο κ. Γιουτίκας, η αιτιολογία της Εγνατίας Οδού είναι ότι αυτά τα διόδια γίνονται στη Χαλάστρα και στα Μάλγαρα προκειμένου τα φορτηγά που σήμερα ξεφεύγουν από τα διόδια των Μαλγάρων να μπαίνουν στους οικισμούς.
Όπως είπε ο δήμαρχος Δέλτα, Γιάννης Ιωαννίδης, για άλλη μια φορά έγιναν μάρτυρες μιας επιθετικής συμπεριφοράς κατασκευής των παράπλευρων διοδίων στον δήμο και στην κοινότητα Χαλάστρας.
“Έχουμε εξηγήσει πολλάκις και πολλαπλός, το ακατάλληλο και το αδικαιολόγητο της επιχειρηματολογίας της πλευράς της πολιτείας για τη κατασκευή των παράπλευρων διοδίων στον κόμβο της Χαλάστρας”, ανέφερε, εξηγώντας με τη σειρά του ότι η αιτιολογία είναι πως τα βαριά οχήματα αποφεύγουν τα διόδια Μαλγάρων και μπαίνουν στην κατοικημένη περιοχή, ενώ κάτι τέτοιο δεν ευσταθεί.