Ο Δήμος Θεσσαλονίκης προτρέπει τους κατοίκους των Α΄ και Γ΄ Δημοτικών Κοινοτήτων οι οποίοι είναι κάτοχοι της κάρτας μόνιμου κατοίκου και επιθυμούν την ανανέωσή της για το έτος 2022 να καταθέσουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του THESI (www.thesi.gr) προς αποφυγήν αναμονής και συγχρωτισμού στις δημοτικές υπηρεσίες.
Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής υποβολής, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής της αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο αντίστοιχο γραφείο του Δήμου στο οποίο εκδόθηκε η κάρτα, καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή), ώρες εξυπηρέτησης κοινού (08:00-14:00). Συγκεκριμένα :
-Για την Α΄ Δημοτική Κοινότητα: Στο κεντρικό κτίριο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Βασ Γεωργίου Α΄ 1), 2313 317292, [email protected]
-Για τη Γ΄ Δημοτική Κοινότητα: Στο κτίριο της Γ΄ Δημοτικής Κοινότητας (Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη), 2313 317269,70,71, [email protected]
Επισημαίνεται ότι η εξυπηρέτηση του κοινού με φυσική παρουσία θα λαμβάνει χώρα τηρουμένων των μέτρων προστασίας κατά της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, κατά προτίμηση αλλά όχι αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Προβλέπονται η τήρηση απόστασης ενάμισι μέτρου και η υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Οι αιτούντες ενημερώνονται μέσω e-mail και μηνύματος sms στο κινητό τους για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας ανανέωσης της κάρτας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου. Σημειώνεται ότι εξακολουθεί να ισχύει η ίδια κάρτα στάθμευσης (αυτοκόλλητο), συνεπώς δεν απαιτείται να προσέλθει ο πολίτης στην υπηρεσία για παραλαβή νέας κάρτας.
Περισσότερες πληροφορίες: www.thesi.gr, [email protected], 2313 317.292.