Στη μάχη κατά της ανεργίας ρίχνεται και το TikTok θέλοντας να δείξει ότι μπορεί να είναι χρήσιμο και για σοβαρά ζητήματα της καθημερινότητας
Στη μάχη κατά της ανεργίας ρίχνεται και το TikTok, θέλοντας να δείξει ότι μπορεί να είναι χρήσιμο και για σοβαρά ζητήματα της καθημερινότητας.
Συγκεκριμένα, ξεκίνησε πιλοτικά στις ΗΠΑ η δυνατότητα δημιουργίας βιογραφικού σε μορφή βίντεο.
Οι χρήστες πρέπει να κάνουν προς το παρόν αίτηση για να συμμετέχουν και μπορούν να αναζητήσουν θέσεις εργασίας ανεβάζοντας βιογραφικά σε μορφή video με το hashtag #TikTokResumes.
Αρκετές δεκάδες εταιρίες συμμετέχουν ήδη στην πιλοτική δοκιμή, μεταξύ των οποίων οι Target, Shopify και Chipotle.
https://v77.tiktokcdn.com/e7f2167b5c7de896d9f18d579b2eb8f3/60eafbc4/video/tos/useast2a/tos-useast2a-ve-0068c003/03da588a932c461dada127321ba26cb6/?a=1233&br=2232&bt=1116&cd=0%7C0%7C1&ch=0&cr=0&cs=0&cv=1&dr=0&ds=3&er=&l=202107110809230101901871630B9A0D19&lr=tiktok_m&mime_type=video_mp4&net=0&pl=0&qs=0&rc=M3E3aXd4OGdoNTMzNzczM0ApOWQ7OWZmNGQ0N2Y2N2k2PGduLnEzMjIyXjVgLS1kMTZzcy8zYjViNTUvYTQtMV8yNS86Yw%3D%3D&vl=&vr=Το TikTok θεωρεί πως με αυτόν τον τρόπο «μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στην εμπειρία των χρηστών του TikTok, ενισχύοντας τη μοναδικότητα της πλατφόρμας ως εργαλείο για απασχόληση».
https://v77.tiktokcdn.com/6b6a88cdce71377cd83df94aca18ec7a/60eafbb3/video/tos/useast2a/tos-useast2a-ve-0068c002/5ff65ab080c54d99bc70a25c6437357d/?a=1233&br=2808&bt=1404&cd=0%7C0%7C1&ch=0&cr=0&cs=0&cv=1&dr=0&ds=3&er=&l=20210711080923010189066041009AE26F&lr=tiktok_m&mime_type=video_mp4&net=0&pl=0&qs=0&rc=amRzO2l0NDZwNTMzNzczM0ApNzM2OGk3NGQ0NzhlOTVmM2czazAuMV5gNjZgLS1kMTZzczJiX2NjYDIwYWNiYC0uYTY6Yw%3D%3D&vl=&vr=Το TikTok θα κάνει διαθέσιμη της κατάθεση video βιογραφικών μέχρι τις 31 Ιουλίου και έπειτα θα αξιολογήσει το πρόγραμμα για μία παγκόσμια διάθεση.