Κοινωνία

Απίστευτη ταλαιπωρία: Επιβάτης καταγγέλλει ότι έκαναν το Λάρισα-Αθήνα σε 11 ώρες με το τρένο

Αντιμέτωποι με μία απίστευτη ταλαιπωρία βρέθηκαν επιβάτες σε αμαξοστοιχία που ακινητοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης σύμφωνα με καταγγελία που αναφέρει ότι το ταξίδι τους από Λάρισα για Αθήνα διήρκησε 11 ώρες.


Το γεγονός καταγγέλλει στο onlarissa.gr επιβάτης της αμαξοστοιχίας ο οποίος αναχώρησε με το δρομολόγιο των 10.40 το πρωί της Τρίτης από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και ενώ το τρένο θα έφτανε στην Αθήνα περίπου στη 1 το μεσημέρι, αφίχθη τελικά στις 9.10 το βράδυ της ίδιας ημέρας στον προορισμό του.

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες είχαν σαν αποτέλεσμα να υπάρξουν πτώσεις δένδρων στις σιδηροδρομικές γραμμές με συνέπεια το τρένο να ακινητοποιηθεί σε δύο σημεία έχοντας μεγάλη καθυστέρηση. Το πρώτο περιστατικό έγινε λίγο πριν τον σταθμό της Οινόης και το δεύτερο μεταξύ Οινόης και Αγίου Στεφάνου.

Το σημείο όπου ακινητοποιήθηκε η αμαξοστοιχία στην δεύτερη περίπτωση ήταν εξαιρετικά δύσβατο με αποτέλεσμα και η Πυροσβεστική που ειδοποιήθηκε για να επέμβει απομακρύνοντας το δέντρο να αντιμετωπίσει μεγάλες δυσκολίες για να προσεγγίσει οπότε η καθυστέρηση ήταν μεγάλη. Λόγω του σημείου οι επιβάτες όπως επισημαίνει ο καταγγέλλων δεν είχαν σήμα στα κινητά τους οπότε στάθηκε αδύνατο να καλέσουν τους οικείους τους για να ενημερώσουν για την καθυστέρηση με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να ανησυχήσουν και να υπάρξει μεγάλη αναστάτωση.

Τελικά το τρένο έφτασε με τεράστια καθυστέρηση στον προορισμό του, αλλά η λαχτάρα για τους επιβάτες όσο και για τους δικούς τους ανθρώπους που ανησυχούσαν ήταν πολύ μεγάλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι ιθύνοντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσαν τους επιβάτες ότι θα αποζημιωθούν για την όλη κατάσταση με την επιστροφή των χρημάτων του εισιτηρίου επιστροφής. Ωστόσο ο καταγγέλλων όπως και άλλοι επιβάτες δεν ικανοποιήθηκαν στον βαθμό που θα ήθελαν από την απόφαση αυτή καθώς θα περίμεναν κάτι περισσότερο.

Ο καταγγέλλων αναρωτιέται (ερώτημα που έθεσε και προς τους ιθύνοντες» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) γιατί δεν ακυρώθηκαν τα δρομολόγια, καθώς γνώριζαν τις άσχημες συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή.

Ωστόσο, ο καταγγέλλων επισημαίνει την άψογη συμπεριφορά του ελεγκτή ο οποίος ήταν ευγενέστατος και πολύ εξυπηρετικός προς τους επιβάτες προσπαθώντας να τους διατηρήσει ήρεμους και ενημερώνοντάς τους διαρκώς για την κατάσταση.
 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ