Συναρμολόγηση, κίνηση, ήχος και φωτισμός, μπαίνουν στο σχολικό ωρολόγιο πρόγραμμα μαθητών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων μέσω της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής «STEAM FLL – GAME CHANGERS» που εφαρμόζεται σε περισσότερα από 200 σχολεία όλης της Ελλάδας πιλοτικά.
«Επενδύουμε στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων ζωής, γιατί οραματιζόμαστε ένα δημόσιο σχολείο που εστιάζει στη μετάδοση της γνώσης και παράλληλα εφοδιάζει τα παιδιά μας με δεξιότητες του 21ου αιώνα», τόνισε η Νίκη Κεραμέως σε εκδήλωση την οποία παρακολούθησαν 100 εκπαιδευτικοί από την Ξάνθη μέχρι την Ηλεία και από τα Ιωάννινα μέχρι τη Μυτιλήνη.
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων είναι σε 4 άξονες:
- Ευ Ζην, με μαθήματα αγωγής υγείας όπως η πρόληψη από τις εξαρτήσεις,
οδική ασφάλεια και σεξουαλική αγωγή, - Περιβάλλον, με μαθήματα όπως η οικολογική συνείδηση , η πρόληψη και προστασία από τις φυσικές καταστροφές,
- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, με προγράμματα εθελοντισμού, αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας, και
- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, με θεματικές που αφορούν σε τεχνολογίες αιχμής, τη ρομποτική, την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό.
Στόχος είναι τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» να επεκταθούν τη νέα σχολική χρονιά 2021-2022 σε όλα τα σχολεία της χώρας.