Οι μεγάλες ουρές που παρατηρήθηκαν σήμερα σε πολλά υποκαταστήματα της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα, με τους καταναλωτές να τρέχουν να ρυθμίσουν τις υποχρεώσεις τους σήμανε συναγερμό στην εταιρία.
Σύμφωνα με τη Σοφία Δήμτσα, διευθύντρια εταιρικών σχέσεων και επικοινωνίας ΔΕΗ, οι πελάτες δεν χρειάζεται να πηγαίνουν στα καταστήματα προκειμένου να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, αφού μπορούν να κάνουν χρήση του τηλεφωνικού κέντρου αλλά και της ιστοσελίδας της εταιρείας.
«Άνοιξαν περισσότερα από 100 καταστήματα. Σε όλα είχαμε ουρές, σε όλα όμως τηρήθηκαν οι αποστάσεις ασφαλείας».
Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε το κατάστημα Αριστείδου, οπού ο κόσμος αγνόησε τα μέτρα προστασίας και υπήρξε συνωστισμός έξω από το κατάστημα.
Η κ. Δήμτσα μιλώντας στην εκπομπή Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο, τόνισε πως οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν χρήση του τηλεφωνικού κέντρου της ΔΕΗ, αν δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο, προκειμένου να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, με χρήση χρεωστικής κάρτας και του αριθμού πληρωμής, χωρίς καμία προμήθεια.
Η ΔΕΗ, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, έχει έρθει σε επαφή με όλους τους μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, προκειμένου να μειώσουν το πάγιο της τηλεφωνικής γραμμής της εταιρείας, με την πρώτη εταιρεία να έχει ήδη ανταποκριθεί.