Πολεμικό Ναυτικό
Ενημερώθηκε στις:

Έσκασε μύτη η “γάστρα” της ελληνικής Φρεγάτας ΚΙΜΩΝ στον ποταμό Σκορφ στα ναυπηγεία της Naval Group

Η πρώτη φρεγάτα FDI HN κλάσης ΚΙΜΩΝ του ελληνικού πολεμικού Ναυτικού έπλευσε από την αποβάθρα κατασκευής στο ναυπηγείο Naval Group στο ναυπηγείο της Lorient.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ειδικά ρυμουλκά πλοία ρυμούλκησαν τον «ΚΙΜΩΝ στον γαλλικό ποταμό Σκόρφ. Η εταιρεία Naval Group θα συνεχίσει την τοποθέτηση των υπόλοιπων συστημάτων του πλοίου το επόμενο διάστημα.

Η επίσημη παρουσίαση του πλοίου θα λάβει χώρα στις 4 Οκτωβρίου σε ειδική τελετή στα γαλλικά ναυπηγεία.

Με πιο μικρό μέγεθος από τις FREMM, η φρεγάτα Άμυνας και Παρέμβασης (FDI) ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές καινοτομίες, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην κατασκευή της, και ενσωματώνει την τεχνογνωσία της NAVAL GROUP με υψηλή προστιθέμενη αξία. Πολλαπλών αποστολών, έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται όλους τους τομείς του πολέμου. Με την παραγγελία από την Ελλάδα το 2022, έξι φρεγάτες Belh@rra θα παράγονται ήδη στη Lorient και τρεις επιπλέον φρεγάτες σε προαιρετικές δόσεις.

«Εξοπλισμένο με κατανεμημένη ψηφιακή αρχιτεκτονική τύπου cloud, είναι πλοίο επεκτάσιμο, ανθεκτικό και παρέχει τις υπηρεσίες που απαιτούνται από τους σημερινούς ναυτικούς κατόπιν ζήτησης» αναφέρει χαρακτηριστικά η κατασκευάστρια εταιρεία.

Όπως έχουμε αναφέρει ποικίλες φορές, οι φρεγάτες FDI HN θα διαθέτουν δυνατότητες υψηλού επιπέδου σε κάθε τομέα: αντιπλοϊκό, αντιαεροπορικό και ανθυποβρυχιακό. Η εναέρια προστασία της και η προστασία της από απειλές επιφάνειας θα διασφαλίζεται από τους πιο σύγχρονους αισθητήρες, συμπεριλαμβανομένου του Thales Sea Fire, του πρώτου πλήρως ψηφιακού ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών με ενεργή κεραία και σταθερά πάνελ.

Οι φρεγάτες θα είναι εξοπλισμένες με έναν ξεχωριστό ενσωματωμένο ιστό, ο οποίος συνδέει όλους τους αισθητήρες αέρος μαζί, επιτρέποντας συνεχής παρακολούθηση κάλυψης 360 μοιρών. Θα είναι επίσης η πρώτη φρεγάτα της αγοράς με δυνατότητες προστασίας εναντίον ψηφιακών απειλών, ενώ θα έρχεται επίσης με δύο κέντρα δεδομένων που θα φιλοξενούν όλες τις εφαρμογές του πλοίου.

Το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό κυρίαρχο σε Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο

Η Ελλάδα διαθέτει αυτήν την στιγμή 13 Φρεγάτες και 19 ταχέα σκάφη έναντι 16 της Τουρκίας (η οποία κατασκευάζει σύγχρονα πολεμικά πλοία), με το πρόγραμμα αυτό, να αποτελεί τεράστια ευκαιρία μεταφοράς τεχνογνωσίας, αφού τα ναυπηγεία Ελευσίνας έχουν τη δυνατότητα μετά την κατασκευή των ΤΠΚ κλάσης “Ρουσέν”.

Η χώρα μας, μέσω αυτού του προγράμματος που αφορά την δημιουργία ευρωπαϊκού αμυντικού μηχανισμού, έχει μια μεγάλη ευκαιρία αναβάθμισης της δυνατότητας της να κατασκευάσει πολεμικά πλοία με ευρωπαϊκά κονδύλια, αποκτώντας παράλληλα και την αποκαλούμενη “κρίσιμη” τεχνολογία η οποία θα τα “συνοδεύει”.

Διαθέτουμε 4 Φρεγάτες ΜΕΚΟ 200 ( που αναμένουν εκσυγχρονισμό Μέσης Ζωής), ενώ ευρίσκεται σε αναμονή παραλαβής Τριών Γαλλικών Φρεγατών Belhara.

Αν σε αυτές προσθέσουμε και Τρεις με Τέσσερις Κορβέτες με μέγιστο μήκος τα 110 μέτρα, εκτόπισμα 3.300 τόνων, δυνατότητα μεταφοράς ελικοπτέρου και οπλισμό αποτελούμενο από σύστημα καθέτου εκτοξεύσεως βλημάτων επιφανείας – αέρος, τότε το Πολεμικό Ναυτικό μας θα αποτελέσει το “κλειδί” των εξελίξεων όχι μόνο στο Αιγαίο αλλά και την Ανατολική Μεσόγειο εν μέσω πραγματικά τεράστιων ενεργειακών σχεδίων.

Σε όλα αυτά συνυπολογίσουμε και τον αγωγό φυσικού αερίου από την Ινδία-Σαουδική Αραβία που θα συνδεθεί με τον East Meds προς Ελλάδα-ΕΕ, και τον οποίο ήδη οι Τούρκοι έχουν βάλει στο στόχαστρο τους.

Σε λιγότερο από πέντε χρόνια, η Ελλάδα θα ανατρέψει τη ναυτική ισορροπία δυνάμεων με την Τουρκία, προικισμένη με έναν υπερσύγχρονο στόλο (που είχε να δει από την εποχή των Βαλκανικών πολέμων και αυτό σίγουρα δεν είναι τυχαίο).  

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Σοκάρει ο ρωσικός πυραύλος Oreshnik! Η Ουκρανία παρουσίασε τα συντρίμμια του-"Πρώτη φορά ανακαλύπτεται κάτι τέτοιο"-(βίντεο-εικόνες)

Ο πύραυλος είχε έξι πολεμικές κεφαλές, καθεμία από τις οποίες έφερε έξι υποπυρομαχικά, και πετούσε με μέγιστη ταχύτητα...