Πένθος για την Πολεμική Αεροπορία μετά τη συντριβή του F4-E Phantom το οποίο το μεσημέρι της Δευτέρας στη θαλάσσια περιοχή της Ανδραβίδας ενώ εκτελούσε εκπαιδευτική άσκηση. Τα σωστικά συνεργεία εντόπισαν νεκρό τον 29χρονο συγκυβερνήτη του μαχητικού, Υποσμηναγό (Ι) Μάριο - Μιχαήλ Τουρούτσικα, ενώ σε σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες προκειμένου να εντοπιστεί ο 31χρονος κυβερνήτης του F4-E, Σμηναγός (Ι) Ευστάθιος Τσιτλακίδης.
Την ίδια ώρα η 30η Ιανουαρίου είναι «μαύρη» μέρα για την Πολεμική Αεροπορία καθώς σαν σήμερα το 1918 και το 1969 έχασαν τη ζωή τους τρεις Έλληνες πιλότοι. Το 1918 ο σημαιοφόρος Ιωάννης Καφετζόπουλος σκοτώθηκε κατά την εκτέλεση διατεταγμένης πτήσεως, στον Μούδρο. Τον Οκτώβριο του 1917 κατατάχθηκε ως μαθητευόμενος αεροπόρος στη Ναυτική Αεροπορία και εκπαιδεύτηκε στη Βρετανική Σχολή Αεροπορίας του Μούδρου. Κατά το στάδιο της εκπαιδεύσεώς του πήρε μέρος στις επιχειρήσεις του Μακεδονικού Μετώπου στα πλαίσια της δράσεως της Συμμαχικής Αεροπορίας.
Μετά από 51 χρόνια και συγκεκριμένα στις 30 Ιανουαρίου 1969 η Πολεμική Αεροπορία βυθίστηκε και πάλι στο πένθος καθώς ο Υποσμηναγός (Ι) Κωνσταντίνος Νικολακόπουλος και ο Ανθυποσμηναγός (Ι) Αντώνιος Πιπεράκης έχασαν τη ζωή τους λόγω προσκρούσεως του αεροσκάφους τους F-84F στην κορυφή του όρους Δίκτη του νομού Λασιθίου Κρήτης.
Ο Κωνσταντίνος Νικολακόπουλος γεννήθηκε το 1940 και μεγάλωσε στο Καθολικό Αιγιαλείας Αχαΐας. Γιος ιερέα, τρίτο παιδί πολύτεκνης αγροτικής οικογένειας. Ο μεγαλύτερος αδερφός του, Σπήλιος, υπήρξε επίσης αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας. Εισήλθε στη Σχολή Αεροπορίας το Σεπτέμβριο του 1960 και αποφοίτησε το Σεπτέμβριο του 1963 με το βαθμό του ανθυποσμηναγού. Υπηρετούσε στην 115 Πτέρυγα Μάχης (Σούδα).
Ο Αντώνιος Πιπεράκης γεννήθηκε το 1945 στα Ακούμια Ρεθύμνης. Εισήλθε στη Σχολή Αεροπορίας το Σεπτέμβριο του 1964 και αποφοίτησε το Σεπτέμβριο του 1967 με το βαθμό του ανθυποσμηναγού. Υπηρετούσε στην 115 Πτέρυγα Μάχης (Σούδα).