Πολεμική αεροπορία

Μεγάλες οι δυνατότητες των Γαλλικών επιθετικών ελικοπτέρων - Ανεφοδιάζονται εν πτήση!

Mία επαναστατική διαδικασία για τα μαχητικά ελικόπτερα, σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε στην Γαλλία. Όπως ανακοινώθηκε,  η Γαλλία ολοκλήρωσε πρόσφατα μια σειρά δοκιμαστικών πτήσεων, για να προχωρήσει σε πιστοποίηση της ικανότητας του Α400Μ να ανεφοδιάζει ελικόπτερα, κατά τη διάρκεια της πτήσης, μέρα και νύχτα.

Η Airbus αναφέρει ότι, αυτή η εκστρατεία πιστοποίησης, ολοκληρώνει την πλειονότητα των στόχων ανάπτυξης και πιστοποίησης, προσθέτοντας ότι, «στοχεύει στην επίτευξη πλήρους πιστοποίησης ανεφοδιασμού στον αέρα  με ελικόπτερο,  με την ολοκλήρωση όλων των υποχρεωτικών δοκιμών νυκτερινής λειτουργίας».

Η δοκιμαστική  πτήση πραγματοποιήθηκε μεταξύ 22 Μαρτίου και 2 Απριλίου, αλλά ανακοινώθηκε  από την DGA, τη γαλλική υπηρεσία  στρατιωτικών προμηθειών, στις 20 Απριλίου.

Η Γαλλία είναι αυτή τη στιγμή η μόνη χώρα στην Ευρώπη, με δυνατότητα ανεφοδιασμού ελικοπτέρου, με τα C130Js της Γαλλικής Αεροπορίας και Διαστημικής Δύναμης να μπορούν να ανεφοδιάσουν ελικόπτερα EC725 Caracal, που τώρα ονομάζονται H225M.

Διοργανώθηκε από το τμήμα δοκιμών πτήσης της DGA, στην αεροπορική βάση BA106 Bordeaux,  και περιελάμβανε ένα  A400M που εφοδιάστηκε από τον κατασκευαστή Airbus, και ελικόπτερα Caracal που εφοδιάστηκαν,  στη γαλλική αεροπορική βάση BA120 της Γαλλίας Air & Space Force στο Cazaux.

Υπήρξαν οκτώ πτήσεις κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι οποίες κυμαίνονταν μεταξύ 1.000 και 10.000 ποδιών, ενώ οι ταχύτητες πτήσης ήταν 105 κόμβοι (121 mph). Κατά τη διάρκεια μίας από αυτές τις πτήσεις, το ιπτάμενο τάνκερ Α400, ανεφοδίασε για πρώτη φορά δύο ελικόπτερα ταυτόχρονα. Υπήρχαν επίσης δύο νυχτερινές πτήσεις. Συνολικά έγιναν περισσότερες από 25 ώρες πτήσεις δοκιμών, 81 «υγρές επαφές» μεταξύ αεροσκαφών σταθερής και περιστροφικής πτέρυγας, και μεταφέρθηκαν 6,5 τόνοι (7,17 τόνοι) καυσίμου.

Το A400M μπορεί να μεταφέρει έως και 50,8 τόνους (56 τόνους) καυσίμου στα φτερά του και στο κεντρικό κιβώτιο πτέρυγας, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν δύο επιπλέον βάσεις φορτίου για δεξαμενές έξι τόνων. Το A400M έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά του να ανεφοδιάζει μαχητικά όπως το Eurofighter, το Rafale, το Tornado ή το F / A-18, καθώς και άλλα μεγάλα αεροσκάφη όπως ένα άλλο A400M, το C295 ή το C-130.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ