"Θα είναι το μεγαλύτερο στην Τουρκία! Αντίστροφη μέτρηση για τον γίγαντα 27 χιλιάδων τόνων", είναι ο τίτλος άρθρου τουρκικού ΜΜΕ του οποίου τα κυριότερα σημεία είναι τα ακόλουθα:
"Τα συστήματα αποστολής του TCG Anadolu, που ετοιμάζεται να ενταχθεί στο ναυτικό ως το μεγαλύτερο πολεμικό πλοίο της Τουρκίας, περνούν ένα προς ένα τη δοκιμή.
Το Αμφίβιο Πλοίο πολλαπλών χρήσεων TCG, κατασκευασμένο με εκτόπισμα πλήρους φορτίου 27 χιλιάδες 436 τόνους, μήκος 231 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις επιχειρησιακές περιοχές της Ανατολίας, του Αιγαίου, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου , στον Ινδικό και στον Ατλαντικό ωκεανό.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έλαβε ο ανταποκριτής του Αnadolu Αgency, οι δοκιμές θαλάσσιας αποδοχής των συστημάτων πλοήγησης του Πολυδύναμου Αμφίβιου Πλοίου TCG Anadolu, του οποίου οι δραστηριότητες αποδοχής συνεχίζονται στο πλαίσιο του έργου που ξεκίνησε υπό την ηγεσία της Προεδρίας των Αμυντικών Βιομηχανιών που πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Sedef.
Ενώ 12 συστήματα ASELSAN αξιολογήθηκαν στις δοκιμές, υπάρχουν 36 συστήματα που αναπτύχθηκαν από την εταιρεία επί του σκάφους.
Μελέτες σχεδιασμού συστημάτων μάχης όπως ανάλυση συστημάτων μάχης, λειτουργική και φυσική ολοκλήρωση, ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα και παρεμβολές, ανάλυση διατομής περιοχής ραντάρ, πραγματοποιούνται επίσης από την ASELSAN.
Διαδικασίες θαλάσσιας αποδοχής MITOS WECDIS, MITOS Digital Plot Table, KULAÇ Sounder, DEMES Συστήματα μέτρησης μετεωρολογικών δεδομένων, ANS-510D Gyro, ALPER LPI Radar, ραντάρ πλοήγησης, long line, μαγνητική πυξίδα, DGPS, WAIS, συστήματα συναγερμού και αναγγελίας, που είναι συστήματα με ευθύνη της εταιρείας, πραγματοποιήθηκαν.
Το TCG Anadolu, το οποίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει τα απαραίτητα οχήματα μάχης και υποστήριξης σε περιοχές κρίσης και με ένα αμφίβιο τάγμα θα μπορεί να συμμετέχει σε επιχειρήσεις
Χερσαία μη επανδρωμένα οχήματα
Παράλληλα η τουρκική αμυντική βιομηχανία ετοιμάζεται να προσθέσει χερσαία μη επανδρωμένα οχήματα, μετά τις εναέριες πλατφόρμες (UAV) που έχει αναπτύξει ήδη στον υπόψιν τομέα
Η τουρκική αμυντική βιομηχανία, η οποία εξάγει μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (UAV) σε περισσότερες από 20 χώρες, πραγματοποιεί πολύπλευρες μελέτες για την ανάπτυξη μη επανδρωμένων οχημάτων εδάφους (UAV) σε διαφορετικές κατηγορίες.
Το Shadow Horseman, το οποίο μπορεί να φέρει ένα μίνι SPG μέσα στο σώμα του και μπορεί επίσης να συγκεντρώσει εναέριες πληροφορίες σχετικά με το επίπεδο απειλής στο πεδίο με το drone που μπορεί να απογειωθεί όποτε θέλει, θα αναπτυχθεί περαιτέρω
Αύξηση της αυτονομίας
Ο Nail Kurt, Γενικός Διευθυντής του FNSS, έδωσε πληροφορίες για το έργο τους στα μη επανδρωμένα οχήματα ξηράς.
Εκφράζοντας ότι έχει διάφορα σχέδια για την ανάπτυξη μη επανδρωμένων χερσαίων οχημάτων, ο Kurt είπε ότι επικεντρώθηκαν κυρίως στο έργο που εκτελείται με την SSB.
Εκφράζοντας ότι προκρίθηκαν 5 οχήματα εντός του πεδίου εφαρμογής της σύμβασης, ο Kurt δήλωσε ότι θα οριστικοποιήσουν τις προτάσεις τους σε αυτό το πλαίσιο και θα τις υποβάλουν στην Προεδρία.
Εξηγώντας ότι δεν υπήρχαν αυτόνομα χαρακτηριστικά στο μη επανδρωμένο όχημα ξηράς που είχαν αναπτύξει προηγουμένως, ο Kurt έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
"Αυτό δεν ήταν ούτως ή άλλως δυνατό. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο επίπεδο αυτόνομων χαρακτηριστικών, ενσωμάτωσης όπλων σύμφωνα με τα αιτήματα της SSB και της Διοίκησης των Χερσαίων Δυνάμεων μας.
Έχει πραγματοποιηθεί μια πολύ σοβαρή μελέτη που περιλαμβάνει διαφορετικές διαμορφώσεις. Αυτή η σύμβαση θα είναι μια εννοιολογική απόδειξη αυτών.Οι αλλαγές θα έρθουν καθώς χρησιμοποιούνται στο πεδίο
Το έργο «Θα το εφαρμόσουμε σε υπάρχοντα οχήματα από άποψη χρόνου και οικονομίας. Έχουμε σχέδια για νέα σχέδια οχημάτων με χαμηλότερη σιλουέτα, πιο ευέλικτα και όπου δεν θα απαιτείται προστασία όταν είναι απαραίτητο. Θα διαμορφωθούν και αυτά με τον καιρό».
Τονίζοντας ότι η αλληλεπίδραση και η ανατροφοδότηση με τον χρήστη είναι πολύ σημαντική σε αυτή τη διαδικασία, ο Kurt δήλωσε ότι θέλουν να παρουσιάσουν τα προϊόντα που έχουν δημιουργήσει μαζί στο πεδίο, αντί της προσέγγισης "το κάναμε, χρησιμοποιήστε αυτό".
Επισημαίνοντας ότι βρισκόμαστε στην αρχή του δρόμου όσον αφορά τα μη επανδρωμένα οχήματα ξηράς, ο Κουρτ είπε: "Η Τουρκία και ο κόσμος είναι ακόμα στην αρχή όσον αφορά τα μη επανδρωμένα οχήματα ξηράς και τα αυτόνομα χαρακτηριστικά τους."
Επισημαίνοντας ότι προβλέπουν παράδοση το 2023, ο Kurt σημείωσε ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται, ότι ορισμένα απλά μοντέλα, 1-2 οχήματα μπορούν να παραδοθούν εκ των προτέρων και ότι σύνθετα οχήματα μπορούν να παραδοθούν αργότερα."
Διαπιστώσεις-Συμπεράσματα
Τα παραπάνω έρχονται ως επιβεβαίωση άποψης μας, ότι όσο πλησιάζουμε προς τις τουρκικές εκλογές , τόσο τα υποτιθέμενα επιτεύγματα της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας θα αυξάνονται και θα προβάλλονται στα τουρκικά ΜΜΕ
Ο λόγος προφανής, αφού ο Ερντογάν δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το τέρας του πληθωρισμού και την κακή οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζει ο Τούρκος πολίτης στην καθημερινότητα του, θα πρέπει να υποσχεθεί στους ψηφοφόρους καλύτερες ημέρες και επιτεύγματα στον στρατιωτικο τομέα ποντάροντας στο εθνικιστικό φρόνημα των Τούρκων
Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται και τα όσα αναφέρονται στο παρόν, στο οποίο όμως σκόπιμα παραλείπονται βασικά θέματα ουσίας
Για παράδειγμα, το TCG Anadolu τι αεροσκάφη θα φέρει, αφού από ότι γνωρίζουμε στον τομέα αυτό έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία, να είναι δηλαδή ένα μίνι αεροπλανοφόρο χωρίς μαχητικά αεροσκάφη...
Κατά καιρούς οι Τούρκοι είχαν αναφέρει ότι θα φέρει τροποποιημένα UAV Bayraktar και σύστημα που να διευκολύνει την απογείωση και την προσγείωση τους, για τα οποία τίποτε δεν αναφέρεται στο παρόν τουρκικό άρθρο
Τέλος αναφορικά με τα μη επανδρωμένα οχήματα εδάφους, γίνεται παραδοχή ότι αναπτύσσονται σε ήδη υπάρχοντα οχήματα τεχνολογίες όχι πλήρους αυτονόμησης τους...
Συνεπώς μέχρι τουλάχιστον στιγμής αποδεικνύεται πως ο χρυσός είναι άνθρακας.