Το ότι οι Τούρκοι "ξύνονται" για υποτιθέμενη καταπίεση της "τουρκικής μειονότητας" και όχι μουσουλμανικής όπως είναι στην πραγματικότητα είναι γνωστό
Πρόσφατα νέο άρθρο σε τουρκικό ΜΜΕ ήρθε για να μας το υπενθυμίσει εκ νέου, το οποίο αναφέρει:
"Ο Περιφερειάρχης Ροδόπης του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, Ευριπίδης Στυλιανίδης, δήλωσε σε διαδικτυακή εκδήλωση ότι «η Τουρκία πρέπει να συμπεριφέρεται στους Έλληνες στην Κωνσταντινούπολη, στην Gökçeada και στη Bozcaada με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τους (Δυτικούς) Μουσουλμάνους στη Θράκη».
Αξιολογώντας τα λόγια του, ο Πρόεδρος της ABTTF Χαλίτ Χαμπίπογλου είπε: «Θέλετε πραγματικά η Τουρκία να συμπεριφέρεται στους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Gökçeada και της Bozcaada όπως εσείς αντιμετωπίζετε εμάς;» απάντησε στον Στυλιανίδη.
Μιλώντας στην εκδήλωση με τίτλο «Θράκη - Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον» που πραγματοποιήθηκε από στην Αθήνα στις 19 Ιανουαρίου 2021, ο Περιφερειάρχης Ροδόπης του Κόμματος Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στυλιανίδης ισχυρίστηκε ότι η Ελλάδα σεβάστηκε την αρχή της αμοιβαιότητας που επιβάλλει η Συνθήκη της Λωζάνης που υπογράφηκε μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας και εκπλήρωσε τις απαιτήσεις της
Στην εκδήλωση που μεταδόθηκε ζωντανά στο Facebook, με συντονιστή τον δημοσιογράφο Αθανάσιο Χούπη, ο Στυλιανίδης, ο οποίος συμμετείχε ως ομιλητής μαζί με τον καθηγητή Κωνσταντίνο Λάβδα, Ειδικό στο Τμήμα Ευρωπαϊκής Πολιτικής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, ανέφερε ότι οι δύο αρχές αμοιβαιότητας που αποτελούν τη βάση της Συνθήκης της Λωζάνης για την «Μουσουλμανική Μειονότητα» που ορίζεται από τη συνθήκη της Ελλάδας, εφαρμόστηκαν από την Ελλάδα
Ο βουλευτής Στυλιανίδης είπε, «Όπως αντιμετωπίζουμε τους Μουσουλμάνους στη Θράκη, η Τουρκία θα πρέπει να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο στους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Gökçeada και της Bozcaada».
Δηλώνοντας ότι τα δικαιώματα της μουσουλμανικής κοινότητας της Δυτικής Θράκης είναι κατοχυρωμένα στην Ελλάδα, ο Στυλιανίδης δήλωσε ότι οι Έλληνες πολίτες έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους «ενώ δείχνουμε δημοκρατική ανοχή ή διδάσκουμε πώς η δημοκρατία πρέπει να είναι στην πράξη».
Σχετικά με το θέμα, ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τουρκικής Ομοσπονδίας Δυτικής Θράκης (ABTTF), Χαλίτ Χαμπίπογλου είπε:
«Μιλώντας στην στην εν λόγω εκδήλωση στην Αθήνα, ο Στυλιανίδης είπε ότι η τουρκική κοινωνία στη Δυτική Θράκη ασκεί τα δικαιώματα και τις ελευθερίες τους που απορρέουν από τη Συνθήκη της Λωζάνης. Έτσι πάλι επιδιώκει να δημιουργήσει μια παραμορφωμένη και λανθασμένη πραγματικότητα.
Διότι ο Στυλιανίδης, ενώ ισχυρίστηκε ότι η Ελλάδα συνεχίζει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από τη συνθήκη στον τομέα της εκπαίδευσης και της θρησκείας διασφαλίζοντας την αρχή της αμοιβαιότητας, δήλωσε ότι η Τουρκία δεν ενεργεί σύμφωνα με την αμοιβαιότητα. Θα ήθελα να ρωτήσω τον Στυλιανίδη:
Μπορούν οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Gökçeada και της Bozcaada να αυτοπροσδιοριστούν ως Έλληνες;
Έχουν, ως κοινότητα, το δικαίωμα να εκλέγουν και να διαχειρίζονται τη δική τους διαχείριση του ιδρύματος;
Έχουν ακόμα το δικαίωμα να λειτουργούν τα δικά τους σχολεία, παρόλο που είναι λίγα ως κοινωνία σήμερα;
Στον τομέα της θρησκείας, μπορούν να καθορίσουν οι ίδιοι τον Πατριάρχη ;
Η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα είναι «ναι» για τους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Gökçeada και της Bozcaada, από την άλλη, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για την τουρκική κοινωνία της Δυτικής Θράκης.
Δεν μπορούμε να εκφράσουμε την τουρκική μας ταυτότητα, οι ενώσεις μας με το όνομα «Τούρκος» κλείνουν.
Έχουμε τα δικά μας δημοτικά σχολεία στην εκπαίδευση, αλλά δεν είμαστε αυτόνομοι λόγω κρατικής παρέμβασης, οι επιτροπές του συμβουλίου μας έχουν αφαιρέσει το μεγαλύτερο μέρος της εξουσίας τους, δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε τα δικά μας σχολεία.
Δεν μπορούμε να καθορίσουμε τους μουφτήδες μας, το κράτος διορίζει μουφτήδες μόνο του. Όμως, όσον αφορά τα λόγια, ο Στυλιανίδης υποστηρίζει ότι ενεργούν σύμφωνα με την αμοιβαιότητα!
Ρωτάω τον κ. Στυλιανίδη: Θέλετε πραγματικά η Τουρκία να συμπεριφόμαστε στους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Gökçeada και της Bozcaada όπως εσείς αντιμετωπίζετε εμάς;"
Διαπιστώσεις-Συμπεράσματα
Από τα παραπάνω διαφαίνεται για μία ακόμη φορά η προσπάθεια συκοφάντησης της χώρας μας για τον μη σεβασμό των δικαιωμάτων των μουσουλμάνων της Θράκης, τους οποίους βαφτίζουν Τούρκους
Εμείς να ρωτήσουμε απλά, είναι Τούρκοι οι Πομάκοι μουσουλμάνοι της Θράκης μας;
Είναι Τούρκοι οι αθίγγανοι μουσουλμάνοι που επίσης διαβιούν στη Θράκη μας;
Και στα δύο ερωτήματα η απάντηση είναι ΟΧΙ. Ούτε είναι αλλά ούτε και αισθάνονται Τούρκοι. Αυτή είναι η αλήθεια
Οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Ίμβρου και Τενέδου ήταν 120.000 περίπου όταν υπεγράφη η Συνθήκη της Λωζάννης ; Ναί είναι η απάντηση
Πόσοι είναι σήμερα; 2000 περίπου είναι η απάντηση
Γιατί έμειναν τόσοι λίγοι;
Γιατί απλά η Τουρκία φρόντισε με τον κεφαλικό φόρο, βαρλίκ, να τους διώξει κλέβοντας τις περιουσίες τους και γιατί το 1955 με τα γεγονότα της Κωσνσταντινούπολης ο τουρκικός όχλος που δεν ήταν τίποτε άλλο από στρατιώτες ντυμένους με πολιτικά με το πρόσχημα της βεβήλωσης του Κεμάλ Ατατούρκ στην Θεσσαλονίκη, που σημειωτέον στην τουρκική βουλή πριν από χρόνια αποκαλύφθηκε ότι ήταν σκηνοθετημένη προβοκάτσια από τον φύλακα-κηπουρό και από έναν πράκτορα της Τουρκίας. έκαψαν και έσπασαν σπίτια και μαγαζιά, βίασαν γυναίκες και βεβήλωσαν τάφους.
Επίσης το 1963 αποτελείωσαν ότι είχε απομείνει με μικρότερης ισχύος επεισόδια
Πόσοι ήταν και πόσοι είναι οι μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης;
Σήμερα είναι πάνω από 130.000 αριθμός υπερδιπλάσιος από εκείνους που ζούσαν στη Δυτική Θράκη όταν υπεγράφη η Συνθήκη της Λωζάνης
Ποιός λοιπόν καταπίεζε και καταπιέζει ποιόν;
Οι αριθμοί και τα γεγονότα λένε την αλήθεια. Τελεία και παύλα