Μεταξύ των λάτρεων της αυτοκίνησης, πολλοί είναι αυτοί που βρίσκουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βαρετά. Στο διαδίκτυο συχνά αποκαλούνται χιουμοριστικά "τάμπλετ με ρόδες" και άλλα αστεία παρατσούκλια, δείχνοντας την απογοήτευση του κόσμου που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται προς τον εξηλεκτρισμό και τον μινιμαλισμό.
Ένα από τα λίγα ηλεκτρικά οχήματα που έχει αγαπηθεί από πολλούς λάτρεις αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης είναι σίγουρα η Porsche Taycan GTS. Και πώς θα μπορούσε άλλωστε να μην αγαπηθεί ένα αυτοκίνητο που μοιάζει τόσο πολύ με την θρυλική Porsche 911;
Εννοείται Πώς Η 911 Έχει Πολλά Πλεονεκτήματα Έναντι Της Taycan GTS
Εννοείται πως εάν θέλαμε να συγκρίνουμε αυτά τα δύο οχήματα, δηλαδή την αμιγώς ηλεκτρική Taycan GTS με την 911, θα έπρεπε να βγάλουμε εκτός πολλούς τομείς σύγκρισης, έτσι ώστε να είναι δίκαιο το αποτέλεσμα.
Για παράδειγμα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης στον ήχο του κινητήρα του αυτοκινήτου, στην κατανάλωση κλπ. Εκεί όμως που μπορούμε να βάλουμε τα αμάξια "δίπλα-δίπλα" είναι η τιμή, αφού κοστίζουν και τα δύο κοντά στα 150 χιλιάδες ευρώ στην Ευρώπη.
Η Taycan GTS Είναι Ένα Διασκεδαστικό Ηλεκτρικό Όχημα
Μπορεί να μην έρχεται με επιλογή για χειροκίνητο σύστημα μετάδοσης ταχυτήτων όπως η 911, αλλά η Taycan GTS ξεχωρίζει στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Όπως τα περισσότερα τέτοια αυτοκίνητα, η Taycan GTS έρχεται με εντυπωσιακή επιτάχυνση. Μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα από στάσιμη μέσα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.
Από την άλλη, η 911 έρχεται με έναν εξακύλινδρο κινητήρα των 480 αλόγων και επιταχύνει το ίδιο σε 3,9 δευτερόλεπτα. Βέβαια, υπερνικά την Taycan GTS στο θέμα τελικής ταχύτητας, αφού μπορεί να φτάσει εύκολα τα 310 χλμ/ώρα!
Όπως πολλά άλλα αμιγώς ηλεκτρικά αμάξια, η Taycan είναι αρκετά βαριά. Ζυγίζει 2.384 κιλά, ποσό αρκετά μεγαλύτερο από το βάρος 1.600 κιλών της 992 GTS. Πάρα αυτά, ειδικοί της αυτοκίνησης έχουν αναφέρει πως η πλήρως ηλεκτρική Porsche οδηγείται πολύ εύκολα και ευχάριστα, ενώ προσφέρει ανώτατη οδηγική εμπειρία.
Σχεδιασμός "Κόντρα"
Ένα χαρακτηριστικό των περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων που "μισούν" οι λάτρεις των supercar είναι αδιαμφισβήτητα ο μινιμαλιστικός εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός.
Η Porsche όμως δεν έκανε αυτό το λάθος και πρόσθεσε όλη την μαεστρία της για να σχεδιάσει κάτι όμορφο εξωτερικά και πολυτελές εσωτερικά. Δεν έχουμε τεράστιες αλλαγές με άλλα μοντέλα της εταιρείας, όμως αυτό ήταν που ήθελε και ο κόσμος. Έτσι και αλλιώς, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής εταιρείας είναι μία μεγάλη πρωτοπορία από μόνο του.