Στη φετινή έκθεση Integrated Systems Events (ISE), τη μεγαλύτερη παγκοσμίως έκθεση οπτικοακουστικών που φιλοξενείται στη Βαρκελώνη, δίνεται ο λόγος στον BK Johannessen, Unreal Engine Business Director for Broadcast and Live Events στην εταιρεία Epic Games, για τη σημασία της δημιουργίας περιεχομένου και επαγγελματικής ζωντανής κάλυψης σε μέσα.
Το Unreal Engine, που έχει εξελίξει η Epic Games, είναι το πιο ανοιχτό και εξελιγμένο, σε πραγματικό χρόνο, 3D εργαλείο δημιουργίας, το οποίο χρησιμοποιείται για εξέλιξη βιντεοπαιχνιδιών, δημιουργία περιεχομένου ταινιών και τηλεόρασης, αναμετάδοσης και παραγωγής ζωντανών εκδηλώσεων, οπτικοποίηση σε αρχιτεκτονικό και αυτοκινητιστικό σχεδιασμό και εκπαιδευτική προσομοίωση, μεταξύ πολλών άλλων.
Από κινηματογραφικές εμπειρίες μέχρι υψηλής ποιότητας παιχνίδια σε κονσόλες, κινητά τηλέφωνα, VR, AR και προσωπικούς υπολογιστές, το Unreal Engine δίνει στους χρήστες την πιο κοντά στην πραγματικότητα εμπειρία που μπορούν να έχουν στην οθόνη τους.
Με τίτλο «All Paths Lead to Real-Time», η ομιλία του BK Johannessen θα γίνει την 31η Ιανουαρίου στις 17:15, τοπική ώρα, στο Fira Barcelona Gran Via. «Η δουλειά από δημιουργούς που χρησιμοποιούν Unreal Engine την οποία μπορεί να δει κανείς σε όλον τον κόσμο είναι πραγματικά εξαιρετική και αδημονούμε να ακούσουμε περισσότερα για αυτό», σχολίασε ο Mike Blackman, διαχειριστικός διευθυντής της Integrated Systems Events.