Τεχνολογία

Tesla: "Φεσώνει" τους πελάτες της για τα πάντα ακόμα και στο aftersales

Τον τελευταίο καιρό η Tesla βρίσκεται διαρκώς στο επίκεντρο της επικαιρότητας καθώς έχει επιδοθεί σε ένα μπαράζ αυξήσεων και ανατιμήσεων των αυτοκινήτων και των υπηρεσιών που προσφέρει.

Με άλλοθι τις δυσκολίες στην παραγωγή και την τροφοδοσία αλλά και την σημαντική αύξηση του πληθωρισμού σε όλες τις μεγάλες αγορές, η Tesla έχει ήδη αυξήσει κατά πολύ τις τιμές των αυτοκινήτων της.

Όμως αυτό δεν φαίνεται να είναι αρκετό, καθώς οι υπεύθυνοι της εταιρίας θεωρούν ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να βγάλουν τα σπασμένα οι καταναλωτές.

Όπως ανακοινώθηκε από την Tesla, το πλήρες σύστημα Full Self-Driving του Autopilot θα ανέβει από τις 12.000 στις 15.000 δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η αύξηση αυτή θα γίνει από τις 5 Σεπτεμβρίου και θα ισχύσει για τα αυτοκίνητα που θα αγοραστούν από εκεί και μετά. Μέχρι τότε οι καταναλωτές θα πληρώνουν την υπάρχουσα τιμή (πάλι καλά…).

Η εταιρία πάντως δεν έχει ανακοινώσει κάποια αύξηση σε όσους διαθέτουν το σύστημα με μηνιαία χρέωση, η οποία παραμένει στα 199 δολάρια το μήνα. Μέχρι νεωτέρας βέβαια.

Ενδεικτικό της τάσης της εταιρίας να αυξάνει διαρκώς τις υπηρεσίες που προσφέρει, είναι ότι το σύστημα Autopilot ξεκίνησε να πωλείται στα μόλις 3.000 δολάρια το 2018.

Η αύξηση αυτή συμπίπτει με μία νέα έκδοση του λογισμικού του Autopilot. Ο Musk έγραψε στο twitter ότι υπάρχουν πολλές αλλαγές στον κώδικα του συστήματος και θα υπάρξει μία προσεκτική εφαρμογή στα αυτοκίνητα.

Μόνο 1.000 ιδιοκτήτες της Tesla θα έχουν άμεση πρόσβαση στο software από τις 20 Αυγούστου και αργότερα θα περάσει σε περίπου 10.000 οι οποίοι θα βοηθήσουν στην διαπίστωση της σωστής λειτουργίας του.

Πάντως στην Αμερική έχουν ήδη ξεσπάσει οι πρώτες αντιδράσεις για τη νέα αύξηση, με τους καταναλωτές να την θεωρούν υπερβολική. Ιδίως όταν μόνο αυτό το σύστημα φθάνει να κοστίζει πλέον το ένα τέταρτο της αξίας ολόκληρου του αυτοκινήτου. 

Το FSD είναι το πιο εξελιγμένο από τα τρία πακέτα του Autopilot (τα άλλα δύο είναι το Autopilot και Enchanced Autopilot). Όμως, η εταιρία αντιμετωπίζει εδώ και καιρό αντιδράσεις για το όνομα καθώς θεωρείται ότι μπερδεύει το κοινό.

Οι αντιδράσεις αυτές δεν είναι μόνο στην Γερμανία όπου το Autopilot έχει μπει στο στόχαστρο των Αρχών. Αλλά και στις ΗΠΑ, ιδίως στην Καλιφόρνια, όπου η NHTSA ερευνά διάφορα ατυχήματα στα οποία φαίνεται να εμπλέκεται το Αutopilot.

Οι ενστάσεις των καταναλωτικών οργανώσεων αλλά και τον αρμόδιων Αρχών αφορούν την ονομασία του συστήματος η οποία θεωρείται ότι παραπλανά το κοινό. Πολλοί θεωρούν ότι πρόκειται για ένα πλήρες σύστημα αυτόνομης οδήγησης, όμως στην πράξη πρόκειται για ένα λίγο πιο εξελιγμένο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού. Και όπως φαίνεται και πολύ ακριβό!

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ