Βασισμένο στο σπορ κουπέ Infiniti Q60, το «Project Black S» είναι ένα επίτευγμα της μηχανικής που διερευνά πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula 1, θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε ένα αυτοκίνητο δρόμου.
Η παγκόσμια πρώτη διπλή υβριδική τεχνολογία, προέρχεται από τη Formula 1 και έχει σχεδιαστεί ειδικά για το δρόμο, με ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια νέα ναυαρχίδα επιδόσεων.
Το Project Black S συνδυάζει διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της Infiniti. Το "σύστημα ανάκτησης ενέργειας" (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 420 kW που ισοδυναμεί με 563 ίππους, ενώ ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 400 ίππους. Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/κιλό, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ σε κάτω από 4 δευτερόλεπτα.
Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K (Κ σημαίνει kinetic) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου 'H' για 'θερμότητα'), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.
Το πρωτότυπο είναι επίσης το πρώτο Infiniti με ηλεκτρομηχανικά χειριστήρια ελέγχου 'by-wire'. Παράλληλα με την 'by-wire' επιτάχυνση και τις αλλαγές ταχυτήτων, καθώς και το 'by-wire' Direct Adaptive Steering σύστημα οδήγησης της μάρκας, το Q60 Project Black S διαθέτει ένα νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση (BBW).
Βελτιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο και την πίστα, το νέο σύστημα πέδησης αντικαθιστά τα στάνταρ δισκόφρενα Red Sport 400 του Q60 (διαμέτρου εμπρός 355 χλστ και πίσω 350 χλστ), με νέα δισκόφρενα κεραμικού άνθρακα και διαμέτρου 380 χλστ και 360 χλστ, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το Q60 Project Black S έχει αναπτυχθεί στην παρούσα φάση πολύ πιο γρήγορα (εντός 18 μηνών), από οποιοδήποτε άλλο όχημα που έχει κατασκευαστεί από την ίδρυση της Ιαπωνικής φίρμας.
Στα επόμενα στάδια της ανάπτυξης του μοντέλου και μέχρι το 2019, θα συνεχιστεί η εξέλιξη του πρωτοτύπου από το ψηφιακό περιβάλλον και το δυναμόμετρο, σε περιβάλλον πίστας για δοκιμές επιδόσεων και επικύρωσης δεδομένων, σε μια σειρά από πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
https://www.youtube.com/watch?v=1w4-UjItHzY
Νίκος Τσάδαρης