Σφοδρό πόλεμο δέχεται η Εκκλησία και το Αγιο Ορος από Κυβερνητικούς και μη παράγοντες με σκληρές εκφράσεις για ομοφυλόφιλους ρασοφόρους, τζιχαντιστική αντιμετώπιση, μετά την Κυβίστηση του Αρχιεπισκόπου για το επαίσχυντο ν/σ αλλαγής φύλου κτλ.
Ο πανικός που έχει κυριεύσει τα ανώτατα κυβερνητικά κλιμάκια είναι ορατός ενώ διαφαίνεται φόβος καταψήφισης νομοσχεδίων ειδικά από την πλευρά βουλευτών των ΑΝΕΛ! Πριν λίγο δριμεία επίθεση εναντίον της Εκκλησίας εξαπέλυσε μέσω ραδιοφωνικής του συνέντευξης ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Νίκος Ξυδάκης, ισχυριζόμενος -μεταξύ άλλων- ότι «δεν μπορούν να απειλούνται από άμβωνος εκλεγμένοι πολιτικοί.
Σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στα «Παραπολιτικά 90,1», ο κ. Ξυδάκης, αναφερόμενος στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για την ταυτότητα του φύλου, είπε ότι οι απόψεις της Εκκλησίας είναι σεβαστές αλλά αυτές δεν μπορούν να επηρεάζουν νομοθετικές πρωτοβουλίες και επιλογές και να «επεμβαίνουν σε θέματα τα οποία είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του εκλεγμένου κοινοβουλίου».
Προέτρεψε δε, τους βουλευτές να ψηφίσουν «κατά συνείδηση» και «σύμφωνα με τις αρχές και τα πιστεύω τους.
Φοβάται κάτι o N.Ξυδάκης; Ή γνωρίζει κάτι;
«Θα πρέπει κάθε προοδευτικός και φιλελεύθερος πολίτης να βγει να μιλήσει, εδώ σε λίγο έτσι, όπως πάμε, θα τεθούν και θέματα αφορισμών. Θα πρέπει να τοποθετηθούν όλοι οι Δημοκρατικοί και φιλελεύθεροι πολίτες, δεν μπορεί να απειλούνται από άμβωνος εκλεγμένοι πολιτικοί οι οποίοι κάνουν πολιτική συζήτηση και νομοθετούν σύμφωνα με την υποχρέωσή τους και το καθήκον τους» δήλωσε ο Νίκος Ξυδάκης, και συμπλήρωσε;
«Πως νομιμοποιείται ένας επίσκοπος δηλαδή και κατηγορεί; Τι θα γίνει θα νομοθετούν οι Επίσκοποι; Διά χειροτονίας θα γίνεται η νομοθεσία; Θα πρέπει να απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα όσοι αμφιβάλλουν και κρύβονται. Η εκκλησία δεν έχει καμία δουλειά να παρεμβαίνει στην εκτελεστική και την νομοθετική εξουσία».
Διερωτήθηκε, επίσης, εάν οι άνθρωποι που έχουν κάνει τις επιλογές για το φύλο τους -με μεγάλο κόστος- θα πρέπει να καταδικάζονται και να ρίχνονται στην πυρά.
«Η παρέμβαση της εκκλησίας δε νομίζω ότι θα επηρεάσει την βούληση των ΑΝΕΛ. Οι προθέσεις από την πλευρά του κ.Καμμένου όπως έχουν εκδηλωθεί νομίζω θα τηρηθούν και θα πρέπει να τηρηθούν, οτιδήποτε άλλο συνιστά ότι υποκύπτεις σε μια έξωπολιτικη ,εξωκοινοβουλευτική και εξωθεσμική παρέμβαση» ανέφερε παράλληλα ο κ. Ξυδάκης.
Συμπλήρωσε, επίσης, ότι εάν οι προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας είναι σε ένα πνεύμα καλής προαίρεσης και προωθούν το πνεύμα του νομοσχεδίου, τότε θα μπορούσε να γίνει μια σύνθεση.
Προφανώς ο Ν.Ξυδάκης φοβάται καταψήφιση και ζητάει βοήθεια από τη ΝΔ!
«Αν είναι να δημιουργηθούν εντυπώσεις και αντεγκλήσεις δε νομίζω ότι θα βοηθηθεί κανείς» ολοκλήρωσε λέγοντας ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ.
«Στην ηγεσία της Εκκλησίας υπάρχουν οι φωνές που είναι ανοιχτές στον διάλογο και δεν είναι σε έναν δογματισμό που παρατηρούμε πολλές φορές. Θα πρέπει και η Εκκλησία να δει ότι τα πράγματα εξελίσσονται, το νομικό σύστημα εξελίσσεται και το ευρωπαϊκό, δεν μπορούμε να είμαστε μια χώρα που είμαστε πίσω από τις ρυθμίσεις και τις αναγκαιότητες της ρύθμισης του επιπέδου των δικαιωμάτων», δήλωσε ο Μάκης Μπαλαούρας στο ραδιόφωνο του Alpha.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η πρώην υπουργός Σία Αναγνωστοπούλου, μιλώντας στο κανάλι της Βουλής είπε ότι «η απόφαση της Εκκλησίας, οποιαδήποτε απόφαση, είναι δικιά της απόφαση και είναι σεβαστή. Μπορεί η Εκκλησία να παίρνει τις αποφάσεις που θέλει. Ας έρθουμε όμως στην πλευρά της πολιτείας και εάν πρέπει να νομοθετήσει για κοινωνικές πραγματικότητες που είναι υπαρκτές, για θέματα τα οποία βασανίζουν συμπολίτες μας και τα οποία δεν έχουν ακόμη επιλυθεί».
Τέλος, μιλώντας στο κανάλι «Ε», ο πρώην υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης τόνισε: «Σέβομαι την Εκκλησία, αλλά δεν σέβομαι τα φαινόμενα μιας τζιχαντιστικής αντιμετώπισης. Και τέτοια υπάρχουν. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να κόψουν κεφάλια, αλλά έχουμε διχαστικό και εμφύλιο λόγο. Λόγο εμφυλίου μίσους. Αυτό, λοιπόν, δεν το σέβομαι. Σέβομαι, όμως, την Εκκλησία ως θεσμό».
Ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης αρνήθηκε να ρίξει λάδι στη φωτιά και να σχολιάσει τις δηλώσεις της ιεραρχίας και του Αγίου όρους οι οποίες ζητούν την απόσυρση του νομοσχεδίου για την διόρθωση φύλου.
Σε ερώτηση δημοσιογράφων αν αυτές οι ανακοινώσεις μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση των βουλευτών στο να ψηφίσουν ή όχι το νομοσχέδιο ο κ. Βούτσης ανέφερε ότι όλα αυτά τα ζητήματα θα τα συζητήσουμε όλοι και όλες την Δευτέρα και την Τρίτη με άνεση χρόνου στην ολομέλεια της Βουλής. Όλα τα θέματα θα συζητηθούν και όλοι θα τεθούν ενώπιον των ευθυνών τους. Δεν μπορώ να κάνω καμία άλλη κριτική και μάλιστα προκαταβολική, αυτό το θέμα δεν ήταν μέσα στη ύλη της συζήτησης που είχαμε προχθές με την ιεραρχία στη βουλή. Εγώ δεν μπορώ για ύλη που δεν έχει παραχθεί μέσα στη Βουλή ενώ ήταν παρόντες οι μητροπολίτες να πάρω τώρα θέση μέσα στην ίδια την Βουλή και στην διαδικασία της όλα αυτά θα ανοίξουν θα αποσαφηνιστούν και θα ψηφιστούν.
Σε ερώτηση αν θεωρεί ότι υπάρχει πολιτικό παιχνίδι από την πλευρά της εκκλησίας ο κ. Βούτσης απάντησε «κανένα σχόλιο».
Όταν ρωτήθηκε αν θέλει να κάνει κριτική στις δύο ανακοινώσεις ο κ. Βούτσης επέμεινε λέγοντας «δεν θέλω να μιλήσω για ένα νομοσχέδιο που θα ξεκινήσει η συζήτηση του την Δευτέρα αν υπήρχε μια απόσταση από τη συζήτηση, αν μας είχαν καταραστεί ενώ είχε ψηφιστεί το νομοσχέδιο οπωσδήποτε θα έπαιρνα θέση, τώρα δεν θέλω από τη στιγμή που σε δύο το νομοσχέδιο θα συζητηθεί και θα ψηφιστεί.
Σε ερώτηση αν ο ίδιος συμφωνεί με την διάταξη του να μπορεί κάποιος στην ηλικία των 15 ετών να προχωρά στην αλλαγή φύλου ο κ. Βούτσης είπε «δεν θα μπορούσα να μην συμφωνώ» ενώ όταν κλήθηκε να σχολιάσει αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα με τους ανεξάρτητους Έλληνες ήταν κατηγορηματικός λέγοντας «ποτέ».
Και αυτός μετά τον Ν.Ξυδάκη φοβάται καταψήφιση...
Ταυτόχρονα, η Εκκλησία δέχεται πόλεμο ακόμη και για...ροζ ψηφουλάκια από τον πρώην Δήμαρχο Πάρου και εκ των πρωτοπαλίκαρων του Γιώργου Παπανδρέου όταν κυβερνούσε, Γιάννης Ραγκούσης. Δείτε πως ο Γ.Ραγκούσης επιχειρεί να στηρίξει την υποψηφιότητά του για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς
Η αήθης επίθεσή του στην Εκκλησία για “ομοφυλόφιλους Μητροπολίτες” είναι απόλυτα ξεκάθαρο πως στόχο έχει να συσπειρώσει γύρω από την υποψηφιότητά του τις πολύ μεγάλες ομολογουμένως κοινότητες που κινούνται στο χώρο της Αριστεράς και..πέριξ, οι οποίες είτε ...υπερηφανεύονται για την ομοφυλοφίλια τους είτε απλά στηρίζουν αυτούς..που υπερηφανεύονται!
Μεγάλη δεξαμενή ψήφων ομολογουμένως... Οπότε ως στρατηγική δεν είναι κακή κύριε Ραγκούση, μόνο που έγινε κάπως επιπόλαια, εξού και το εξώδικο της Εκκλησίας της Ελλάδος!
Καθότι όσοι αναίτια και χωρίς στοιχεία τα έβαλαν με την Εκκλησία για αυτό το θέμα βρέθηκαν....χρεωμένοι!
Το πλέον εύκολο είναι να ρίχνει κανείς άσφαιρα πυρά για να ξεχωρίσει σε επίπεδο εντυπώσεων. Μόνο που θα πρέπει να αποδείξει και όσα ισχυρίζεται όταν έρθει η ώρα...
Ουκ ολίγοι έχουν ρίξει κατά καιρούς λάσπη στον ανεμιστήρα κατά της Εκκλησίας σε σχέση με “ομοφυλόφιλους ρασοφόρους”.
Πρόσφατα ένας άλλος “πολιτικός ανήρ” ο Γρηγόρης Ψαριανός, επιτέθηκε κατά κάποιων Μητροπολιτών που μιλούν άσχημα για τους ομοφυλόφιλους ισχυριζόμενος πως «Οι περισσότεροι είναι ομοφυλόφιλοι! Το πνίγουν το κουνέλι κανονικά»
Η πιο πρόσφατη όμως δικαστική ιστορία που θα έπρεπε να προβληματίσει τον κ. Ραγκούση και κάθε άλλον που θα επιχειρήσει κάτι ανάλογο είναι η προ δύο ετών εξέλιξη με τις ροζ “καταγγελίες” της εφημερίδας ΑΚΡΟΠΟΛΗ εις βάρος συγκεκκριμένου Μητροπολίτη.
Η δικαιοσύνη κατακεραύνωσε με βαριά καμπάνα τους υπάιτιους.... Στην ανακοινωσή της τότε η θιγόμενη Μητροπολη Κορίνθου έγραφε: “Υπαίτιους προσβολής της τιμής και της προσωπικότητας τόσο του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερωνύμου όσο και του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κορίνθου κ. Διονυσίου καθώς και του συνόλου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, μέσω δημοσιευμάτων ψευδούς και συκοφαντικού περιεχομένου, έκρινε με δύο (2) αποφάσεις του (την υπ’ αριθμ. 2456/2015 και την 2458/2015) το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, τους Παναγιώτη (Τάκη) Μαυρίκο του Ιωάννη, Εκδότη και δημοσιογράφο, της ημερησίας πανελλαδικής πρωινής πολιτικής εφημερίδας με τον τίτλο «ΑΚΡΟΠΟΛΗ», και Αριστείδη Σπίνο του Γεωργίου, Δ/ντη σύνταξης και δημοσιογράφο της ιδίας εφημερίδας.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της αποφάσεως το Δικαστήριο υποχρεώνει τους ανωτέρω να καταβάλλουν το ποσό των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000,00 €), ως χρηματική ικανοποίηση, τόσο στον Μακ. Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο όσο και στον Σεβ. Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο διά την ανόρθωση της ηθικής βλάβης, την οποία υπέστησαν από τα ψευδή, συκοφαντικά και παντελώς ανήθικα δημοσιεύματα, που έφεραν τον μεν Σεβ. Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Διονύσιο ως «ΠΡΟΣΤΥΧΟ ΙΕΡΑΡΧΗ», ο οποίος όφειλε να εκπέσει πάραυτα από το αξίωμά του, τον δε Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο και τους Αγίους Συνοδικούς Αρχιερείς συγκαλύπτοντες συνεργούς των δήθεν ανόμων και χυδαίων ενεργειών του Ποιμενάρχου μας, καθώς και το ποσό των τριάκοντα πέντε (35.000,00 €) στο Νομικό Πρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδος.”
Μήπως ο κ. Ραγκούσης νομίζει πως θα την γλιτώσει λόγω της πολιτικής του ιδιότητας;
Νίκος Νικολόπουλος: Συκοφάντης ή… «ματάκιας» ο Γιάννης Ραγκούσης!
Για «πόλεμο λάσπης» καταγγέλλει ο πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος, τον πρώην υπουργό των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Ραγκούση, με αφορμή την οξεία διένεξη του τελευταίου με την Εκκλησία.
«Να χαίρεται η κεντροαριστερά τον επίδοξο Αρχηγό της Γιάννη Ραγκούση, που "ομολογεί" ότι είναι και… ματάκιας. Πώς να μην συμπεράνει κανείς άλλωστε, ότι είναι επιρρεπής στα… οφθαλμόλουτρα, καθώς πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η κατηγορηματικότητά του ότι γνωρίζει ιεράρχες που είναι ομοφυλόφιλοι;», διερωτάται ο κ. Νικολόπουλος.
Και συνεχίζει:
«Είπε ο κ. Ραγκούσης: "Προσωπικά, έχω συναντήσει εκπροσώπους της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας σε ανώτατα κλιμάκια –ακόμη και Μητροπολίτες- οι οποίοι είναι ομοφυλόφιλοι και το κρύβουν". Πού τους συναντήσατε κ. Ραγκούση; Στις κουβέντες που κάνετε με φίλους σας στην ταβέρνα ή στο… κρεβάτι; Αν δεν είδε περιπτύξεις, αλλά… άκουσε, πέρα από εγκληματικά επιπόλαιος, είναι και συκοφάντης».
Τονίζε δε ο πρόεδρος του ΧΡΙ.Κ.Ε.: «Δικαίως, λοιπόν, η Ιερά Σύνοδος με εξώδικό της ζητάει καθαρές κουβέντες και αποδείξεις από τον Γιάννη Ραγκούση. Και αυτό πρέπει να πράξει ο γνωστός -κατά πολλούς- "κηπουρός" των Υπουργείων. Να πει ονόματα και να προσκομίσει αποδείξεις, ειδάλλως να βουτάει πρώτα τη γλώσσα στο μυαλό του και παράλληλα να ζητήσει συγγνώμη.
Τώρα, να εξηγηθεί ο κ. Ραγκούσης κι όχι να περιμένει πότε θα φθάσει η υπόθεση στις δικαστικές αίθουσες για να… σωθεί από τον σύμμαχο της λήθης, χρόνο… Τώρα, κύριε Ραγκούση, γιατί διαφορετικά όλοι θα συμπεράνουμε ότι απλώς ήθελες να εντυπωσιάσεις, για ψηφοθηρικούς λόγους το «προοδευτικό» ακροατήριο σου, ρίχνοντας λάσπη στην Εκκλησία».
Γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία τάσσεται τόσο κατηγορηματικά ενάντια στην ομοφυλοφιλία;
Στο ερώτημα πάντως “Γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία τάσσεται τόσο κατηγορηματικά ενάντια στην ομοφυλοφιλία;” έχουν δοθεί πολλές απαντήσεις.
Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι το εξής:
“Οι Αγιοι Πατέρες μάς διδάσκουν να διαχωρίζουμε την αμαρτία από τον αμαρτωλό άνθρωπο του οποίου η ψυχή ασθενεί και χρειάζεται να θεραπευθεί από ένα σοβαρό νόσημα. Νιώθουμε συμπόνια γι’ αυτό. Παρόλ’ αυτά δεν είναι εύκολο να θεραπεύσεις κάποιον που επιμένει στην τύφλωσή του και να μην βλέπει την καταστροφική του κατάσταση.
Κάποιοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν το αμάρτημα της σοδομίας με ‘επιστημονικά’ επιχειρήματα ότι δήθεν αυτή η τάση είναι έμφυτο γνώρισμα. Αυτός όμως είναι ένας συνηθισμένς μύθος, μιά θλιβερή προσπάθεια δικαιολόγησης του κακού. Δεν υπάρχει καμιά απόδειξη ότι οι ομοφυλόφιλοι διαφέρουν γενετικά από άλλους άνθρωπους με οποιοδήποτε τρόπο. Εδώ πρόκειται αποκλειστικά για μια πνευματική και ηθική ασθένεια και αναπόφευκτα μια παραμόρφωση ψυχολογικόυ επιπέδου. Τα αίτια μπορεί να βρίσκονται σε σεξουαλικά παιχνίδια της παιδικής ηλικίας που έχουν ξεχαστεί αλλά έχουν αφήσει τα νοσηρά ίχνη τους στο υποσυνείδητο. Το δηλητήριο της αφύσικης αμαρτίας μπορεί να εμφανιστεί πολύ αργότερα αν ο άνθρωπος δεν διάγει μιά σωστή πνευματική ζωή.
Ο Λόγος του Θεού που είναι ευαίσθητος σε όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης βιωτής δεν αναφέρει τίποτε γι’ αυτήν την αμαρτία ως έμφυτη, αλλά αντίθετα την χαρακτηρίζει ως βδέλυγμα. Αν επρόκειτο όλα να εξαρτουνται από νευρο-ενδοκρινολογικές ιδιορρυθμίες και σεξουαλικές ορμόνες συνδεδεμένες με την φυσιολογική ρύθμιση του παραγωγικού συτήματος του ανθρώπου, τότε η Αγία Γραφή δεν θα μιλούσε για αφύσικο, επαίσχυντο πάθος. Δεν αποτελεί βλασφημία να ισχυριστούμε ότι ο Θεός δημιούργησε κάποιους ανθρώπους με φυσιολογική ροπή προς ένα θανάσιμο αμάρτημα καταδικάζοντάς τους στον πνευματικό θάνατο;”
Σύμφωνα με τη μαρτυρία της Ορθόδοξης Εκκλησίας ανά τους αιώνες, αγιογραφικές περικοπές όπως οι επόμενες δεν επιτρέπουν οποιαδήποτε άλλη εκτός από την προφανή ερμηνεία για την ομοφυλοφιλία:
-Εάν ένας άνδρας κοιμηθεί με έναν άντρα όπως με μια γυναίκα, και οι δύο έχουν διαπράξει βδέλυγμα … (Λευιτικό κ΄ 13)
-Γι’ αυτό το λόγο (δηλ. για την άρνησή τους να αναγνωρίσουν, να ευχαριστήσουν και να δοξάσουν το Θεό) ο Θεός τους παρέδωσε σε επαίσχυντα πάθη. Οι γυναίκες τους αντάλλαξαν τις φυσικές σχέσεις με τις παρα φύση, και παρομοίως οι άνδρες άφησαν τις φυσικές σχέσεις με τις γυναίκες και κάηκαν με φλόγα ακράτητης επιθυμίας μεταξύ τους, διαπράττοντας άνδρας με άνδρα επαίσχυντες πράξεις και λαμβάνοντας έτσι από τον ίδιο τους τον εαυτό το μισθό που τους άξιζε για την πλάνη τους (Ρωμ. α΄ 26-27).
-Μην πλανάσθε! Ούτε οι πόρνοι, ούτε οι ειδωλολάτρες, ούτε οι μοιχοί, ούτοι εκθηλυμένοι, ούτε οι αρσενοκοίτες (δηλ. σοδομίτες, αυτοί που κοιμούνται με άντρες), ούτε οι πλεονέκτες, ούτε οι κλέφτες, ούτε οι μέθυσοι, ούτε οι υβριστές, ούτε οι άρπαγες δεν πρόκειται να κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και τέτοιοι ήσασταν κάποιοι από σας. Αλλά πλυθήκατε, αλλά αγιασθήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με την επίκληση του ονόματος του Κυρίου Ιησού Χριστού και με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος (Α΄ Κορ. Στ΄ 9-11).
Τι έλεγε ο Χριστόδουλος
“Κουσούρι" χαρακτήριζε την ομοφυλοφιλία ο μακαριστός Χριστόδουλος.
"Αλλά σκεφθείτε πού έχουμε φθάσει. Σε ποιο κατάντημα έχει φθάσει σήμερα η ανθρωπότητα, η οποία, αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κράζουσα, θέλει να την καλύψει. Να μη λέμε, να μη μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουνε το κουσούρι, γιατί θέλουνε όλοι οι άλλοι να το παραδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση" έλεγε στις 31 Οκτωβρίου 2004.