Οι δικαιούχοι οφείλουν να γνωρίζουν ότι εφόσον ο αριθμός της παροχής δηλώνεται στα στοιχεία κύριας κατοικίας στο Taxisnet, είναι αδιάφορο το όνομα στο οποίο είναι χρεωμένος ο αριθμός παροχής στα μητρώα του παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος.
Επιπλέον χρήσιμες ερωτήσεις – απαντήσεις:
Ποια στοιχεία πρέπει να έχω διαθέσιμα για να ολοκληρώσω τη διαδικασία;
Χρειάζεται να έχετε τους κωδικούς σας στο Taxisnet για την αυθεντικοποίησή σας κατά την είσοδό σας στην πλατφόρμα και τον το IBAN του λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να πιστωθεί η επιδότηση.
Χρειάζεται να επισυνάψω κάποιο δικαιολογητικό;
Όχι. Όλα τα στοιχεία αντλούνται αυτόματα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
Τα στοιχεία της κύριας κατοικίας μου που εμφανίζονται στην πλατφόρμα δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Τι πρέπει να κάνω;
Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστεί να μεταβείτε στο https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia. Μπορείτε να μεταφερθείτε στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που θα δηλώσετε στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού συμπληρώσετε τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορείτε να επιστρέψετε στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσετε την αίτησή σας.
Το παιδί μου σπουδάζει σε άλλη πόλη. Δικαιούται ξεχωριστό Power Pass;
Ναι, εφόσον είναι δηλωμένο ως προστατευόμενο μέλος. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να υποβάλετε μέχρι και τρεις επιπλέον αιτήσεις για προστατευόμενα μέλη, ακολουθώντας κάθε φορά τα παραπάνω βήματα.